مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

جارو برقی آلمانی چه مدل‌هایی خوبه؟ زمانی که برای خرید انواع جاروبرقی‌ها و به خصوص جاروبرقی‌های آلمانی به یک فروشگاه سر می‌زنیم، احتمالاً اولین چیزی که نظرمان را جلب می‌کند، برخی از معروف‌ترین مارک‌های آلمانی و حتی برخی از ناشناخته شده‌ترین مارک‌های آلمانی است. اما از کجا باید بدانیم که کدام مورد می‌تواند گزینه خوبی باشد و خرید آن برای ما مناسب است. در این مقاله قرار است به جواب همین سؤال و چند مورد مهم دیگر بپردازیم. پرداختن به این موارد می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان خریدکردن بدون هیچ‌گونه مشکلی بتوانید انتخاب قطعی و نهایی خودتان را داشته باشید.

مدل‌های مناسب جاروبرقی آلمانی

در پاسخ به سؤال جارو برقی آلمانی چه مدل‌هایی خوبه؟ در این قسمت می‌خواهیم تا به جواب این سؤال برسیم. مارک‌های آلمانی مختلفی در بازار وجود دارند که اغلب آن‌ها در زمینه تولید جاروبرقی نیز فعال می‌باشند.

· جاروبرقی‌های بوش

معروف‌ترین مارک در حال حاضر بوش است. بوش یکی از برند‌هایی است که به دلیل قیمت بالا، آپشن‌های مختلف و متنوعی که بر روی جاروبرقی قرار می‌دهد. همچنین به دلیل کیفیت اولیه‌ای که در تولیدات محصولش دارد، شناخته شده است. کسانی که محصولات بوش و به خصوص جاروبرقی‌های آن را خریداری می‌کنند، از اینکه قرار است چندین سال با خیال راحت از آن استفاده کنند، مطمئن هستند.

از محصولاتی که پیشنهاد فروشگاه تک کالابان به شما عزیزان می‌باشد،

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

· جاروبرقی‌های زیمنس

مدل بعدی جاروبرقی‌های زیمنس هستند. این نوع از جاروبرقی‌ها نیز همچون جارو‌های بوش دارای ویژگی‌های مخصوص به خودشان هستند. اگر بخواهیم چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات این محصولات را توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم که این جارو‌ها بسیار کم سر و صدا بوده و موتور آن‌ها در نهایت سکوت می‌تواند کار کند. قدرت مکش آن‌ها به شکل خطی عمل می‌کند. این مدل از مکش باعث می‌شود تا کمترین میزان گرد و خاک و ذرات بر روی سطح باقی بماند.

دو دستگاه دیگری که بسیار برای مشتریان عزیز مطلوب بوده است،

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

· جاروبرقی‌های آ. ا. گ

مدل سوم نیز با نام جارو‌های آ. ا. گ می‌شناسیم. این مدل نسبت به دو مورد قبلی در بازار کمتر دیده می‌شود. احتمالاً افراد کمتری نیز آن را می‌شناسند. دلیل این مسأله نیز چیزی جز تبلیغات کم نمی‌باشد. این نوع از جاروبرقی‌ها دارای ویژگی‌های مناسب بسیار زیادی هستند. فیلتر‌های پلاس و معمولی برای کسانی که به آلرژی و آسم مبتلا هستند، چراغ نشانگر برای پر شدن مخزن جاروبرقی، قدرت مکش بالا در حد ۲۲۰۰ وات، طراحی ارگونومیک زیبا و… از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از جارو‌ها است.

دو محصول از این برند بسیار مطلوب بوده و دارای توان و قدرت مکش بالایی نیز می‌باشند؛

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

مقایسه جاروبرقی فیلیپس و بوش

همچون برند بوش، برند فیلیپس نیز شناخته شده است. فیلیپس یکی از مارک‌هایی است که امروزه در کشور لهستان تولید می‌شود. این برند نیز ویژگی‌های خاصی دارد. در طول چندین سال گذشته، کیفیت مناسبی را از خودش به نمایش گذاشته است. در ادامه چند مورد را در بین این دو محصول مورد مقایسه قرار می‌دهید تا شما نیز درک بهتری از تفاوت‌های آن‌ها داشته باشید.

  • قیمت بالاتر بوش نسبت به فیلیپس
  • قدرت موتور بالاتر بوش نسبت به فیلیپس
  • تنوع بیشتر محصولات فیلیپس نسبت به جاروبرقی‌های بوش
  • نویز کمتر جاروبرقی‌های بوش نسبت به جاروبرقی‌های فیلیپس
  • وزن کمتر جاروبرقی‌های فیلیپس نسبت به جاروبرقی‌های بوش
  • طراحی ارگونومیک بهتر جارو‌های فیلیپس و حمل و نقل ساده‌تر آن‌ها نسبت به جاروبرقی‌های بوش

دو محصول پیشنهادی برند فیلیپس ازفروشگاه ما به شما عزیزان،

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

مقایسه جاروبرقی زیمنس و بوش

در قسمت قبل دو برند از دو کشور مختلف را بررسی کردیم. اما در این قسمت می‌خواهیم دو محصول آلمانی زیمنس و بوش را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

  • وزن جارو‌های بوش بیشتر از جارو‌های زیمنس است.
  • سر و صدای جاروبرقی‌های زیمنس نسبت به جارو‌های بوش کمتر است
  • جارو‌های زیمنس را می‌توانید به شکل راحت‌تری در خانه جابجا کنید.
  • تنوع محصولات زیمنس بیشتر از محصولات بوش است.
  • قدرت موتور و توان مکش جاروبرقی‌های بوش بیشتر از جارو‌های زیمنس است
  • طول سیم جاروبرقی‌های زیمنس بیشتر و بهتر از جارو برقی‌های بوش است.

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟

نوع کیسه جاروبرقی‌های اروپایی

جاروبرقی‌های اروپایی به تمامی جاروبرقی‌هایی گفته می‌شود که در اتحادیه اروپا و کشور‌هایی که زیر نظر این اتحادیه هستند، تولید می‌شوند. به طور کلی می‌توانیم بگوییم که تقریباً ۸۰ الی ۹۰ درصد محصولات موجود در بازار در این بخش از دنیا تولید می‌شوند. سؤال این است که این محصولات کیسه‌های دائمی دارند. یا آن که از کیسه‌های یک بار مصرف در آن‌ها استفاده می‌شود؟

با توجه به نوع جارو برقی، می‌توانیم بگوییم که شرکت‌های مختلف سیاست‌های جداگانه‌ای را در این زمینه در نظر دارند. برخی از شرکت‌ها همچون فیلیپس ترجیح داده‌اند تا از کیسه‌ها و مخزن‌ها استفاده کنند که نیازی به خرید کیسه یک‌بارمصرف برای جاروبرقی نداشته باشید. برخی دیگر از شرکت‌ها نیز همچون بوش ترجیح می‌دهند از کیسه‌های یکبارمصرف بهره‌مند شوند.

فروشگاه تک کالابان

فروشگاه تک کالابان امروزه یکی از فروشگاه‌های بزرگی است که در زمینه عرضه انواع لوازم برقی و لوازم‌خانگی در حال فعالیت می‌باشد. این فروشگاه چندین ویژگی مهم و متمایز دارد که باعث می‌شود از دیگر فروشگاه‌ها و مراکز خرید، آن را تمایز دهند.

· روش‌های خرید

تک کالابان توانسته است امروزه علاوه بر روش خرید حضوری که تمامی فروشگاه‌های لوازم خانگی دارند، روش خرید مجازی را نیز راه‌اندازی کند. با خریدن کردن مجازی از این فروشگاه در حقیقت به سایت این شرکت مراجعه کرده‌ و سپس سفارشات خود را به ثبت رسانده‌اید. این موضوع سبب می‌شد تا افرادی که روش خرید آنلاین را به حضوری ترجیح می‌دهند نیز، بتوانند خرید خوبی را با این فروشگاه تجربه کنند.

· قیمت‌ها

قیمت‌هایی که فروشگاه تک کالابان برای اقلام و انواع لوازم خانگی و برقی خودش تعیین می‌کند، نسبت به بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز فروش دیگر کمتر و منصفانه‌تر می‌باشد. این مسأله در مورد بسیاری از اقلام اورجینال به شکل بیشتری دیده می‌شود. مسلماً با چنین اتفاقی، افراد بیشتری می‌توانند از این مرکز خرید کنند.

سؤالات متداول

  1. میزان مکش جاروبرقی‌های بوش چقدر است؟

جاروبرقی‌های بوش دارای میزان مکش حداقل ۱۴۰۰ وات تا حداکثر ۲۵۰۰ وات هستند.

  1. آیا جاروبرقی‌های بوش هم نویز بدنه دارند؟

نویز بدنه در جاروبرقی‌های بوش یا به طور کلی وجود ندارد و یا اگر هم وجود داشته باشد بسیار کم و نامحسوس است.

  1. صدای کدام مدل از جاروبرقی در زمان کار کردن کمتر است؟

به طور کلی صدای جاروبرقی‌های زیمنس نسبت به دیگر مدل‌های جاروبرقی کمتر است.

کلام پایانی

خریدن جاروبرقی آلمانی مناسب نیاز به دانستن نکات ریز و درشتی دارد که سعی کردیم تا حد ممکن آن‌ها را بررسی کنیم. این نکات به شما توضیح می‌دهند که یک جاروبرقی آلمانی خوب چه ویژگی‌هایی دارد. همچنین چگونه می‌توانید اقلام تقلبی و‌های کپی را از جنس‌های اورجینال به خوبی تشخیص دهید. در صورتی که نیاز به پاسخ دادن به هر گونه سؤال و پرسشی در این زمینه بودید، مراجعه به سایت ما می‌تواند مفید واقع شود. از سوی دیگر اگر هرگونه مشکلی را در هنگام خرید آنلاین تجربه کردید نیز، بهتر است آن را با کارشناسان بخش فروش ما در میان بگذارید.

بین ٨ میلیون تا ١۶ میلیون تومان چه جاروبرقی خوبه؟
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من