مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

تا ٣ ميليون تومان چه اتو بخاري ميشه خريد؟

تا ٣ ميليون تومان چه اتو بخاری ميشه خريد؟

به نظر شما بهترین برند اتوبخار با مبلغ 3 میلیون تومان چه مدل و از کدام برند می‌باشد؟ همان‌طور که می‌دانید امروزه از ضروری‌ترین وسایل برای هر خانه‌ای اتوبخار می‌باشد. هیچ‌کس دوست ندارد با لباس‌های چروک به سر کار برود. یا در یک مهمانی و عروسی شرکت کند. بنابراین صاف و مرتب بودن لباس‌ها تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی و آراستگی شما خواهد داشت. شما در هنگام خرید اتوبخار باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهید. اینکه چقدر می‌خواهید برای خرید آن هزینه کنید. کف اتوبخار از چه چیزی ساخته شده باشد و اینکه چگونه کار صاف‌کردن لباس‌ها را انجام می‌دهد.

در این مقاله ما به بررسی این موارد و همچنین معرفی بهترین برند اتوبخار در بازار خواهیم پرداخت. همچنین بهترین اتوبخارهای تا 3 میلیون بازار را به شما معرفی و می‌توانید سوالات مرتبط به اتوبخار را در سایت ملاجظه فرمایید. فروشگاه تک کالابان عرضه‌کننده محصولات اورجینال خانگی می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید اتوبخار باشد.

نکات مهم و ضروری در مورد انواع اتوبخار

قبل از خرید اتوبخار جا دارد کمی در مورد این وسیله اطلاعات داشته باشیم. تا با استفاده صحیح از آن بتوانیم عمر این دستگاه را بالا ببریم.

· اتوبخار چگونه کار می‌کند؟

این وسیله با ترکیب گرما و فشار چروک‌های لباس‌ها را از بین می‌برد. در اصل کارکرد این دستگاه به این شکل است که جریان از سیم‌پیچ در دستگاه عبور کرده و آن را داغ می‌کند. در مرحله بعد گرمای به وجود آمده از طریق رسانایی به پایه اتوبخار منتقل شده و در این مرحله آبی که در مخزن اتوبخار قرار دارد، مطابق مکانیزم دستگاه با استفاده از این گرما به بخار تبدیل می‌شود. سپس از طریق سوراخ‌های کفی از اتو خارج می‌شود و به ازبین‌بردن چروک‌ها کمک می‌کند.

· انواع اتوبخار کدامند؟

اتوبخارها به دودسته بدون مخزن و مخزن‌دار بزرگ تقسیم می‌شوند. اتوبخار بدون مخزن یا دستی، همان اتوبخارهای معمولی هستند که در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. در این دستگاه‌ها یک مخزن کوچک بر روی آنها برای آب موردنیاز دستگاه استفاده می‌شود. اتوهای مخزن‌دار دارای یک مخزن آب بزرگ با پایه نگهدارنده هستند. این مدل از اتوها برای اتوکردن تعداد زیاد لباس بسیار مناسب هستند.

· آب مناسب برای اتوبخار که رسوب نگیرد

آب مناسب برای اتوبخار آبی است که دارای املاح نباشد. برای این کار می‌توانید از آب جوشیده استفاده کنید که املاح آن بسیار کم یا فاقد املاح است. سعی کنید بعد از هر بار استفاده آب اتوبخار را خالی نمایید. اگر اتوبخار شما رسوب گرفت، برای ازبین‌بردن آن می‌توانید از مایع‌های رسوب‌گیر استفاده کنید. یا در خانه 1/3 استکان سرکه را به همراه 2/3 استکان آب مخلوط کرده و داخل دستگاه بریزید. در مرحله بعد اتو را روشن کرده و روی یک‌پارچه قرار دهید. با خروج بخار از اتوبخار رسوب‌های داخل آن خارج خواهند شد.

بهترین برندهای اتوبخار در بازار برای خرید کدامند؟

همیشه برای بسیاری از افراد نوع برند محصولی که خریداری می‌کنند هم دارای اهمیت است. برای خرید اتوبخار هم شما گزینه‌های متنوعی را در اختیار خواهید داشت. چرا که برندهای زیادی در این حوزه محصولاتشان در بازار ایران وجود دارند. ما در این بخش به معرفی سه مورد از بهترین برندهای اتوبخار در بازار ایران خواهیم پرداخت.

1. اتوبخار تفال

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اتوبخار در دنیا تفال می‌باشد. اتوهای ساخت این برند اکثر در کشور فرانسه تولید می‌شوند و کیفیت بالایی هم دارند. بنابراین می‌توان این برند را یکی از انواع بهترین برند اتوبخاری معرفی کرد.

2. اتوبخار فیلیپس

دومین برند مشهور در زمینه تولید اتوبخار فیلیپس نام دارد که برندی نام‌آشنا برای همه ماست. این برند اصالتاً برای کشور هلند بوده و با قدمت زیاد در زمینه تولید لوازم‌خانگی محصولات با کیفیتی را تولید می‌نماید.

3. اتوبخار بوش

سومین برند مشهور تولیدکننده اتوبخار در بازار بوش می‌باشد. اصالت این برند به کشور آلمان برمی‌گردد که کیفیت تولیدات آن در دنیا زبان زد خاص و عام می‌باشد.

معرفی اتوبخار فیلیپس تا 3 میلیون تومان

در این بخش بهترین تولیدات مارک فیلیپس تا مبلغ سه میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را به هزینه کم انجام دهید.

· اتوبخار فیلیپس مدل DST5040/80

اگر به دنبال اتوبخار فیلیپس تا 3 میلیون تومان هستید، این مدل یکی از انواع اتوبخار مقرون‌به‌صرفه در این زمینه می‌باشد. اتوبخار فیلیپس مدل DST5040/80 دارای ظاهری زیبا و همچنین قدرت بالای 2600 وات بوده. میزان بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه 200 گرم و بخاردهی پیوسته آن هم 50 گرم در دقیقه می‌باشد. نکته بعدی در مورد این دستگاه این است که ظرفیت مخزن آن برای نگهداری آب 320 میلی‌لیتر بوده که از دریچه بالای دستگاه امکان پر شدن آن وجود دارد. از قابلیت‌های خوب این دستگاه می‌توان به سیستم ضد چکه بودن و خاموشی خودکار دستگاه اشاره کرد.

بنابراین، اگر به دنبال اتوبخار فیلیپس تا 3 میلیون تومان هستید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول در فروشگاه تک کالابان هم موجود می‌باشد و برای خرید آن می‌توانید اقدام نمایید. بلافاصله بعد از خرید ما این محصول را در سریع‌ترین زمان به دست شما خواهیم رساند.

· اتوبخار فیلیپس مدل DST5020/30

مدل بعدی اتوبخار فیلیپس با رنج قیمت مناسب مدل DST5020/30 می‌باشد. این مدل هم دارای ظاهری زیبا و همچنین کم‌مصرف می‌باشد. قدرت این دستگاه 2400 وات بوده و دارای کفه استیم گلاید پلاساین و چکه گیر می‌باشد. ظرفیت مخزن این اتوبخار هم 320 میلی‌لیتر بوده که به‌راحتی قابل پر شدن می‌باشد. شما می‌توانید این مدل را هم از فروشگاه تک کالابان با بهترین قیمت تهیه نمایید.

· اتوبخار فیلیپس مدل DST5010/10

آخرین‌ مدل از مجموعه اتوبخار فیلیپس تا 3 میلیون تومان را به مدل DST5010/10 اختصاص داده‌ایم. توان این اتو 2400 وات و ظرفیت مخزن آن هم 320 میلی‌لیتر می‌باشد. همچنین دارای کفه استیم گلاید پلاساین و سیستم چکه گیر می‌باشد. نکته مثبت دیگر در مورد این اتو این است که قابلیت خاموشی خودکار را هم دارا بوده و مجهز به سیستم ضد رسوب نیز می‌باشد. شما می‌توانید این مدل را هم از فروشگاه تک کالابان خریداری نمایید.

معرفی اتوبخار تفال تا 3 میلیون تومان

همان‌طور که گفتیم در بین بهترین برند اتوبخاری تفال هم همیشه جایگاهی دارد. ما در این بخش اتوبخار تفال با قیمت مناسب را معرفی خواهیم کرد که بتوانید در صورت نیاز آن را تهیه نمایید.

· اتوبخار تفال مدل TEFAL FV5715

برای خرید اتوبخار تفال تا 3 میلیون تومان ما مدل TEFAL FV5715 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. توان این دستگاه 2400 وات بوده و دارای کفی سرامیکی و قابلیت تنظیم میزان بخاردهی می‌باشد. همچنین میزان بخاردهی پیوسته اتوبخار تفال مدل FV5696 معادل 45 گرم در دقیقه می‌باشد. کفی این دستگاه از نوع سرامیک کاتالیزوری بوده و مجهز به سیستم ضد رسوب و ضد چکه نیز می‌باشد. همچنین گنجایش مخزن آب این دستگاه هم 270 میلی‌لیتر می‌باشد.

شما می‌توانید برای خرید اتوبخار تفال مدل FV5696 از فروشگاه تک کالابان با  ضمانت اصالت کالا استفاده نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند اتوبخاری را به شما معرفی کنیم. امروزه اتوبخار از ضروری‌ترین وسیله‌ها برای هر خانه‌ای می‌باشد. اما نکته مهم خرید اتوبخاری است که هم کیفیت مناسبی داشته باشد و هم هزینه خرید آن پایین. ما در این مقاله به‌صرفه‌ترین اتوبخارهای برند فیلیپس و اتوبخار تفال تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کردیم که می‌توانید آنها را از فروشگاه تک کالابان خریداری نمایید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این بخش برای شما مفید بوده. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

تا ٣ ميليون تومان چه اتو بخاري ميشه خريد؟
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من