راهنمای ثبت سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. تک کالابان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت تک کالابان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. تک کالابان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در تک کالابان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تک کالابان محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

راهنمای ثبت سفارش

تك كالابان مجاز هست بدون اطلاع قبلی نسبت به سفارش‌گيری جديد اقدام و فروش خود را متوقف كند و كليه سفارش‌ها قبل از توقف سفارش‌گيري ارسال می‌شوند.

چنانچه كالايی قبل از ناموجود كردن مشتری سفارش خود رو ثبت كرد وجه مشتري در تك كالابان محفوظ هست و طي ٢٤ تا ٧٢ ساعت كاری واريز می‌شود یا كالا به انتخاب مشتري جايگزين مي‌شود.

كاربر بايد فرم سفارش را با اطلاعات دقيق و صحيح تكميل كند و بديهي است در صورت اطلاعات ناقص يا نادرست سفارش كاربر قابل پيگيری و تحویل نخواهد بود.

تحويل گيرنده سفارش بايد طبق نام و مشخصات سفارش دهنده باشد و در غير اينصورت فقط در صورت تاييديه خريدار و طبق رسيد و امضا تحويل خواهد شد.

سفارشات تهران در ٢٤ ساعت تحويل مي‌شود و در شرايط خاص طي ٤٨ تا ٧٢ ساعت قبل از ارسال سفيرهای تك كالابان با شما تماس ميگيرند.

سفارشات شهرستان طي ١ الي ٣ روز كاري ارسال ميشوند.

همچنین ارسال بالای 1میلیون تومان در تهران رایگان می باشد.

خسارت در حمل و نقل كالا

تك كالابان هميشه سعی كرده با بهترين بسته‌بندی تحويل شركت حمل و نقل معتبر داده و اعلام كد مرسوله خدمت مشتريان عزيز انجام مي‌شود.

چنانچه مشكلي در ظاهر كالا در ارسال پيش آید، حتی توسط شركت حمل و نقل تك كالابان تعهد به مشتري را انتخاب كرده و كالا تعويض خواهد شد.

از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان هستیم