مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

تفاوت سرخ كن تفال اصلی با تقلبی

تفاوت سرخ كن تفال اصلی با تقلبی

تشخیص سرخ‌کن اصلی تفال زمانی که وارد فروشگاه می‌شوید و با مدل‌های مختلف سرخ کن مواجه می‌شوید، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که معمولاً توصیه می‌شود تا روش‌های تشخیص سرخ‌کن فیک از اصلی را بشناسید تا بتوانید به خوبی خرید کنید. با این کار دیگر نگرانی از بابت تقلبی بودن جنس خریداری شده و هزینه‌های مضاعف بابت آن نخواهید داشت.

روش‌های تشخیص سرخ کن فیک از اصلی

برای تشخیص سرخ‌کن اصلی تفال، چند راه مختلف وجود دارد که بد نیست آن‌ها را بشناسید. با در نظر گرفتن این راه‌ها، می‌توانید به سادگی از صرف‌کردن هزینه‌های اضافی برای خرید سرخ‌کن‌های فیک و تقلبی دوری کنید. قطعاً با این کار می‌توانید هم از صرف‌کردن هزینه‌های بیشتر و چندین برابری پیشگیری کرده و هم اجناسی را می‌خرید که مطمئن هستید برای شما کارایی‌های لازم را دارد.

یکی از محصولات پیشنهادی ما به شما عزیزان، سرخ کن تفال مدل EY201 بوده که دارای توان 1500 واتی است که با توجه به توانی که دارد قدرت و عملکرد دستگاه نیز بالا می‌باشد.

· توجه به بارکد و کد شناسایی

اولین نکته توجه‌کردن به بارکد و کد شناسایی محصولی است که بر روی کارتن و خود سرخ‌کن درج می‌شود. این کد را می‌توانید به راحتی در برنامه اسکن کنید و مطمئن شوید که آیا جنس اصلی را خریداری می‌کنید یا خیر. گاهی اوقات کارتنی که برای وسیله و به خصوص سرخ‌کن تفال استفاده می‌کنند، مربوط به سرخ‌کن‌های اصلی است اما محصولی که درون کارتن قرار می‌گیرد، می‌تواند تقلبی باشد. کاملاً واضح است که اگر صرفاً به بررسی کد روی کارتن بپردازید، کارتن اصلی و سرخ‌کن تقلبی را خریداری کرده‌اید.

· توجه به لوگو درج شده

لوگو‌های اصلی که بر روی محصولات درج می‌شوند، دارای کیفیت، وضوح و شفافیت بالایی هستند. از سوی دیگر نیز رنگی که برای آن‌ها انتخاب می‌شود، بسیار اهمیت دارد. اگر لوگو اصلی را به دقت نگاه کنید، می‌توانید به راحتی متوجه تفاوت‌های بین آن و همچنین لوگو‌های تقلبی شوید که بر روی محصولات درج شده‌اند.

تفاوت سرخ كن تفال اصلی با تقلبی

· کارتن وسیله

همان طور که گفته شد، در برخی از مواقع کارتن‌های اصلی را برای محصولات تقلبی استفاده می‌کنند. این موضوع به ندرت پیش می‌آید؛ اما ساخت کارتن‌های تقلبی برای محصولات تقلبی بسیار رایج است. به همین خاطر می‌توانید از این مؤلفه نیز برای تشخیص سرخ‌کن اصلی تفال استفاده کنید. زمانی که کارتن سرخ‌کن را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که کارتن‌های محصولات اصلی کاملاً شفاف و تمیز بوده و کیفیت بالایی دارند. البته مستحکم بودن آن‌ها نیز می‌تواند گزینه و مؤلفه مهم بعدی باشد که نیاز است آن را در نظر بگیرید. اطلاعات روی کارتن را حتماً با خود دستگاه مطابقت دهید، چرا که ممکن است روی کارتن ویژگی هایی را بنویسند که خود دستگاه این ویژگی‌ها را نداشته باشد!

این در حالی است که کارتن‌های سرخ‌کن‌های تقلبی به این صورت نیستند، بلکه وضوح و شفافیت پایینی دارند و معمولاً نیز اطلاعات اصلی محصول بر روی آن‌ها درج نشده است.

· ظرفیت و گنجایش

تفال دارای چند مدل مختلف از سرخ‌کن است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برخی از اجناس تقلبی به این صورت طراحی و ساخته می‌شوند که دارای یک برند و مدل بوده و گنجایش مدل دیگر را دارند. این موضوع می‌تواند یکی از بارزترین نشانه‌های تقلبی بودن محصول باشد. برای آن که از این خطر در‌امان باشید، بهترین کار آن است که مدل مورد نظر خودتان را با وبسایت اصلی تفال مقایسه کنید و سپس به خرید بپردازید.

  • سرخ كن اصلی تفال رو چطور تشخیص بدیم؟؟

· قیمت‌های غیر واقعی

زمانی که به چند فروشگاه مراجعه کنید و قیمت جنسی که قصد خریدش را دارید، بپرسید؛ می‌توانید یک طیف قیمتی خاص را از محصول مورد نظر خودتان داشته باشید. برای تشخیص سرخ‌کن فیک از اصلی متوجه می‌شوید که قیمت محصولات تقلبی معمولاً بسیار پایین‌تر از محصولات اصلی است. همین مسأله باعث می‌شود تا نسبت به این قضیه مطمئن شوید که جنس عرضه شده به شما از نوع تقلبی است. در نظر داشته باشید که مؤلفه قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد.

· آپشن‌ها و ویژگی‌ها

یکی دیگر از بخش‌هایی که می‌توانید برای اطمینان از خرید سرخ‌کن اصلی در نظر داشته باشید، آپشن‌ها و همچنین ویژگی‌هایی است که هر کدام از سرخ‌کن‌ها می‌توانند داشته باشند. معمولاً اجناس اصلی دارای آپشن‌هایی هستند که اجناس تقلبی از بسیاری از آن‌ها بی‌بهره می‌باشند. به همین خاطر نیز سعی کنید تا تمامی ویژگی‌های مربوط به یک مدل از سرخ‌کن انتخابی خودتان را بررسی کرده و سپس آن را با محصولی که برای خرید در نظر گرفته‌اید، مقایسه کنید.

فروشگاه تک کالابان

سرخ کن اصلی تفال رو چطور تشخیص بدیم؟؟ این سؤالی بود که در ابتدای مقاله پرسیده شد و با ارائه دادن راهکار‌های مختلف، سعی کردیم تا به این سؤال به طور کامل پاسخ دهیم. زمانی که از این روش‌ها استفاده کنید، دیگر نگرانی بابت اصل نبودن محصول نیز نخواهید داشت. البته نباید این موضوع ناگفته باقی بماند که اگر از فروشگاه‌های معتبری همچون تک کالابان خرید کنید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

فروشگاه تک کالابان یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه عرضه انواع لوازم و محصولات خانگی در حال فعالیت است. در این فروشگاه می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی خرید کنید. به همین خاطر نیز بهترین کار آن است که روش مناسب خودتان را پیدا کنید.

فروشگاه تک کالابان علاوه بر آن که محصولات اصلی و باکیفیتی را به مشتریانش عرضه می‌کند، قیمت‌های بسیار مناسبی را نیز بر روی اجناس خودش دارد. این قیمت‌ها به شکلی تنظیم می‌شوند که تمامی مشتریان بتوانند از این فروشگاه خرید کنند و مشکلی از بابت گرانی اجناس اصلی نداشته باشند.

یک محصول دیگری که فروشگاه تک کالابان به شما پیشنهاد می‌کند، سرخ کن تفال مدل EY401D15 بوده که دارای توان و قدرت مطلوبی می‌باشد.

سوالات متداول

  1. آیا با استفاده از بررسی آپشن می توانیم سرخ‌کن فیک از اصلی را تشخیص دهیم؟

بله به راحتی با بررسی کردن ویژگی‌های مربوط به محصول مورد نظر متوجه اصل و فیک‌بودن آن می‌شویم.

  1. کارتن سرخ کن اصل چه ویژگی هایی دارد؟

کارتن سرخکن‌های اصل می‌توانند دارای ویژگی‌های محصول، بارکد و کد شناسایی، لوگو شفاف و… باشند.

  1. آیا با بارکد می‌توانیم اصل بودن جنس را متوجه شویم؟

بله با اسکن کردن بارکد می‌توانید اصل بودن سرخ‌کن را به خوبی متوجه شوید.

کلام پایانی

برای تشخیص سرخ‌کن فیک از اصلی باید این نکته را در نظر داشته باشید که چندین راه‌حل وجود دارد. اگر این موارد را در زمان خرید کردن به درستی چک کنید، دیگر نگرانی از بابت خریدن محصولات و انواع لوازم خانگی فیک نخواهید داشت. توجه به شماره سریال و بارکد، چک کردن شکل محصول با تصویری که از آن در سایت اصلی درج شده است، کارتن دستگاه و همچنین ویژگی‌های ریز و جزئی همچون طیف رنگی و لوگو درج شده بر روی محصولات می‌تواند از جمله راه‌های تشخیص سرخ‌کن اصلی تفال به حساب بیاید.

تفاوت سرخ كن تفال اصلی با تقلبی
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من