مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

all

مقایسه جارو برقی‌های بوش سری 8

در میان برندهای مختلف جاروبرقی بوش همیشه در لیست بهترین‌ها قرار دارد که کیفیت بالا و محبوبت جهانی آن این ادعا را ثابت می‌کند. جاروبرقی‌های بوش با طراحی استاندارد و زیبا و کیفیت هر چه تمام‌تر همه قطعات توانسته‌اند رضایت مشتریان را کسب کنند و جزو پرفروش‌ترین جاروبرقی‌ها قرار بگیرد.

جاروبرقی‌های 8pro5، 8×329، 8pwo2، 8gold از بهترین نمونه‌های جاروبرقی‌های سری 8 هستند که در این مقاله به بررسی و مقایسه هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی جاروبرقی های بوش سری 8

در این بخش می‌خواهیم به بررسی مشخصات هر کدام از جاروبرقی‌های بوش سری ۸ بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

1. مدل 8pro5

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل 8pro5

ابتدا بهتر است درمورد ظاهر زیبای جارو برقی بوش مدل 8pro5 بدانید که از دارای رنگ زمینه تیتانیومی و حاشیه‌های نقره‌ای است. این مدل از جاروبرقی بوش چهار چرخ زیبا و باکیفیت دارد که حرکت جاروبرقی در سطوح مختلف را راحت کرده است و قابلیت چرخ 360 درجه‌ای را دارد. از دیگر ویژگی‌های مدل 8pro5 می‌توان به لوله خرطومی باکیفیت و مقاوم کنفی مشکی رنگ با طول استاندارد اشاره کرد.

مشخصات فنی جاروبرقی بوش مدل 8pro5

قدرت موتور جاروبرقی 8pro5 بوش 1500 تا 2000 وات بوده و جزو جاروبرقی‌های قدرتمند محسوب شده که مکش بالایی دارد اما با این وجود صدای این مدل جاروبرقی کمتر است. طول کابل برق این مدل جاروبرقی بوش 13 متر بوده و دارای سیم جمع‌کن خودکار است. کیسه گرد و غبار جاروبرقی 8pro5 از مدل Type G بوده و مخزن آن 5 لیتری است همچنین این جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتی هپا است. جاروبرقی بوش مدل 8pro5 دارای 3 عدد سری و 2 عدد پارویی است.

اقلام همراه جارو برقی بوش مدل 8pro5 شامل؛ برس مخصوص تمیز کردن مبلمان، سری مخصوص درزها و شکاف‌ها، دو عددی پارویی و سه عدد سری با عملکردهای متفاوت و کاربردی است.

2. مدل 8×329

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل 8×329

از دیگر جاروبرقی‌های سری 8 بوش، مدل 8×329 است که بدنه آن از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی است و لوله خرطومی آن کنفی و به رنگ سفید است و ترکیب رنگ مشکی و سفید سبب زیبایی این مدل جاروبرقی شده است. اگر به دنبال جارو برقی با سر و صدای کم هستید، حتماً این مدل جاروبرقی را انتخاب کنید، زیرا صدای کمی دارد و صدای آن برابر با هفتاد و چهار دسی بل است. جارو برقی بوش مدل 8×329 دارای دسته ارگونومیکی بوده که بسیار راحت و است و دست را اذیت نمی‌کند و چهار چرخ داشته که حرکت جاروبرقی را راحت کرده است.

مشخصات فنی جاروبرقی بوش مدل 8×329

قدرت مکش جاروبرقی 8×329 بوش، 890 وات است که قابلیت تنظیم نیز دارد همچنین ظرفیت مخزن این جاروبرقی XXL و جادار بوده و مدل کیسه‌ای است. جاروبرقی 8×329 داری سیم‌جمع‌کن خودکار بوده و طول سیم آن 12 متر است و شعاع کارکرد آن تا 15 متر است. فیلتر این مدل جاروبرقی بوش از نوع هپا بوده که همه گرد و غبارها را به خوبی جمع می‌کند. همچنین 4 سری متفاوت و کاربردی نیز دارد‌.

اقلام همراه جارو برقی بوش مدل 8×329 شامل سه نوع لوازم جانبی متصل به لوله تلسکوپی از جمله شکاف، نازل، برس مبلمان و نازل داخلی، برس‌های مخصوص سطوح سخت مثل فرورفتگی و شکاف و برس‌هایی مناسب با تمیز کردن پارکت است.

3. مدل 8pow2

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل 8pow2

جاروبرقی بوش مدل 8pow2 از ترکیب زیبای دو رنگ مشکی و قرمز تشکیل شده و رنگ لوله آن مشکی و از جنس کنفی است و دکمه پاور این جاروبرقی نیز از طراحی زیبا و منحصربفردی برخوردار است. این مدل جاروبرقی نیز دارای 4 چرخ و 3 سری متفاوت و کاربردی بوده و دسته آن ارگونومیکی است که سبب راحتی هرچه بیشتر آن شده‌اند. جاروبرقی 8pow2 بوش صدایی آرام و معادل با 74 دسیبل دارد.

مشخصات فنی جاروبرقی بوش مدل 8pow2

توان جاروبرقی بوش مدل 8pow2 معادل 650 وات است و طراحی آن به صورت کمپرسوری بوده که سبب قدرت مکش بالای این جاروبرقی شده است. این جاروبرقی دارای سیم 12 متری بوده و سیستم سیم‌جمع‌کن خودکار را دارد. کیسه جارو برقی از نوع type G بوده و ظرفیت XXL دارد. قدرت جاروبرقی 8pow2 تا شعاع 15 متری را پوشش می‌دهد و فیلتر آن نیز از نوع هپا است.

اقلام همراه جارو برقی بوش مدل 8pow2 شامل سری مخصوص مبلمان و پرده، نازل شکاف‌ها، نازل سطوح سخت است.

8pwo2

4. مدل 8gold

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل 8gold

اگر به دنبال جاروبرقی زیبا، با کیفیت و قیمت مناسب‌ هستید، جاروبرقی بوش مدل 8gold گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این جاروبرقی از جنس پلاستیک فشرده بوده و رنگ آن نیز ترکیب زمینه مشکی و حاشیه طلایی بوده که سبب زیبایی آن شده است. جاروبرقی‌ 8gold بوش نیز دارای 4 چرخ است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. جنس لوله خرطومی جاروبرقی 8gold از جنس کنف و به رنگ مشکی بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است.

مشخصات فنی جاروبرقی بوش مدل 8gold

توان جاروبرقی بوش مدل 8gold و قدرت مکش آن بالا بوده و معادل 2200 ولت است. طول کابل این مدل جاروبرقی بین 10 تا 15 متر بوده و سیم جمع‌کن خودکار دارد. کیسه جاروبرقی 8gold از نوع کیسه‌دار تیپ G بوده و گنجایش 5 لیتری دارد. فیلتر این مدل جاروبرقی نیز از نوع هپا بوده و به دلیل برخورداری از این فیلتر و موتور کمپرسوری همه گرد و خاک‌ها به خوبی جمع می‌شوند و همچنین دارای دو سری متفاوت و کاربردی نیز است.

اقلام همراه جارو برقی بوش مدل 8gold شامل؛ نازل توربو، ابزار قابل تنظیم سطوح، برس مبلمان، نازل داخلی نازل شکاف است.

جدول مقایسه جاروبرقی‌های بوش سری 8

مشخصات مدل 8pro5 مدل 8×329 مدل 8pwo2 مدل 8gold
توان مصرفی 1500 تا 2000 890 650 2200
سیم جمع‌کن دارد دارد دارد دارد
ظرفیت مخزن 5 لیتر 5 لیتر 5 لیتر 5 لیتر
طول سیم برق 13 متر 12 متر 12 متر 10 تا 15 متر
فیلتر هپا دارد دارد دارد دارد
تعداد سری 3 4 3 2
شعاع عملکرد 15 متر 15 متر 15 متر 15 متر
وزن 7.8 7.7 7.7 7.5
کشور سازنده آلمان آلمان آلمان آلمان

نتیجه‌گیری

برند بوش یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی از جمله جارو برقی است که همه محصولات را با کیفیت بالا تولید می‌کند و به همین دلیل به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است. جاروبرقی‌های بوش در سری‌های مختلفی تولید می‌شوند که در سری 8 جاروبرقی‌هایی منحصربفرد و زیبا تولید شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری از عملکردی عالی برخوردار هستند.

چهار نمونه از بهترین جاروبرقی‌های سری 8 جاروبرقی‌های 8pro5, 8×329, 8pwo2,8gold هستند که در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از این مدل‌ها و مقایسه آن‌ها پرداخته شد که متقاضیان جاروبرقی‌های باکیفیت و زیبای سری 8 بوش می‌توانند تصمیم گیری صحیحی را برای انتخاب آن‌ها داشته باشند.

سوالات متداول

  1. بهترین مدل جارو برقی سری 8 کدام است؟

همه جاروبرقی‌های سری 8 بوش باکیفیت و زیبا هستند و هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

  1. رنگ جاروبرقی بوش مدل 8gold چه رنگی است؟

این مدل جاروبرقی از ترکیب دو رنگ مشکی و طلایی تولید شده است.

  1. فیلتر استفاده شده برای جاروبرقی‌های سری 8 بوش چه فیلتری است؟

از فیلتر هپا برای تولید این جاروبرقی‌ها استفاده می‌شود که بسیار باکیفیت هستند و همه گرد و غبارها را جمع می‌کنند.

  1. بین 4 جاروبرقی سری 8 بوش کدام یک توان مصرفی بیشتری دارد؟

جاروبرقی 8gold با توان مصرفی 2200 بیشترین توان مصرفی را نسبت به سه مدل دیگر دارد.

  1. جنس لوله خرطومی جاروبرقی‌های سری 8 از چیست؟

معمولاً جنس اکثر این لوله‌ها از کنف بافته شده است که کیفیت و دوام بالایی دارد.

all
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من