مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

لوازم‌خانگی در برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که برند بوش یکی از بهترین این برندها است. شرکت تولیدکننده محصولات بوش یک شرکت آلمانی است. که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و عرضه می‌کند.

باوجوداینکه برند بوش برندی مطرح و پرطرف‌دار است. اما باید در هنگام خرید محصولات این برند دقت زیادی کرد. زیرا محصولات مشابه و تقلبی بوش باکیفیت پایین نیز عرضه می‌شوند. و سبب فریب خریداران خواهند شد. یکی از محصولاتی که به نام بوش عرضه شده است، سرخ‌کن‌های بوش هستند. اما این کالا دروغی بیش نبوده و متعلق به شرکت بوش نیست. پس باید مراقب بود که محصولات اورجینال بوش را تهیه کرد.

ما در این مقاله به بررسی دروغی به نام سرخ‌کن بوش خواهیم پرداخت. و دلایل مختلف آن را بررسی می‌کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید محصولات اورجینال بوش و عدم فریب کالاهای تقلبی این برند هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی سرخ‌کن بوش

در ابتدا بهتر است به بررسی سرخ‌کن بوش بپردازیم. و سپس به این موضوع بپردازیم که چرا دروغی به نام سرخ‌کن بوش وجود دارد. سرخ‌کن بوش با این ادعا که سرخ‌کن‌های رژیمی هستند عرضه شده‌اند. که می‌توان بدون روغن مواد غذایی را در آن‌ها سرخ کرد.

· ظاهر دستگاه

ظاهر سرخ‌کن بوش به رنگ سیاه بوده. و دارای صفحه نمایشگری لمسی برای نشان‌دادن اطلاعاتی مانند قابلیت تنظیم حرارت، تایمر و غیره است. دستگاه سرخ‌کنی که به نام بوش عرضه می‌شود، دارای دیگ تفلونی است. که قابلیت تفکیک و شستشوی آن وجود دارد. این دستگاه، سیم یک و نیم‌متری دارد و دارای توان 2400 وات است.

· المنت و ظرفیت دستگاه

المنت این دستگاه به‌صورت مارپیچی است. و در بالای مخزن و در چند ردیف تعبیه شده‌اند. ظرفیت این سرخ‌کن نیز 6 لیتر است. و مکانیزم آن به‌صورت چرخش هوای گرم است. جنس بدنه این دستگاه سرخ‌کن بوش نیز از جنس پلاستیک فشرده بوده. و دارای دسته‌های عایق حرارتی نیز است.

بنابراین، با ظاهر و مشخصاتی که این دستگاه دارد، بسیاری از افراد فریب می‌خورند. و تصور می‌کنند که اصل و تولید شده شرکت بوش است. درصورتی‌که محصولی باکیفیت پایین و دروغی به نام سرخ‌کن بوش است.

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

 

دلیل دروغی بودن سرخ‌کن بوش

تنوع کالاهای برند بوش بسیار زیاد هستند و این شرکت دستگاه‌های کاربردی زیادی را عرضه کرده است. اما این برند به‌منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ محبوبیت خود، کیفیت محصولات و کالاها را در حد بالایی نگه داشته و کالاهای بی‌کیفیت را عرضه نمی‌کند. بنابراین در این قسمت به تحلیل و بررسی دروغی به نام سرخ‌کن بوش می‌پردازیم.

· کیفیت پایین تولید

دستگاهی که به نام سرخ‌کن بوش عرضه شده است، کیفیت پایینی دارد. و کارایی لازم را نخواهد داشت. بدنه سرخ‌کنی که به نام بوش عرضه می‌شود، از کیفیت پایینی برخوردار بوده. که به‌راحتی خواهد شکست و همچنین سایر قطعات این دستگاه نیز کیفیت پایینی دارند.

همچنین برند بوش که بر روی این دستگاه حک شده است تقلبی بوده. و برای فریب متقاضیان برند بوش استفاده شده است. این دستگاه به دلیل تولید از قطعاتی باکیفیت پایین و عدم استاندارد، از دوام و عمر طولانی برخوردار نخواهد بود.

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

· عدم وجود جنس اصل این دستگاه

دستگاه سرخ‌کن بوش با شعار سرخ‌کنی رژیمی و بدون روغن عرضه می‌شود. اما این قضیه نیز حقیقت ندارد و این دستگاه عملکرد ضعیفی داشته. و مواد را بدون استفاده از روغن به‌خوبی سرخ نکرده و تأثیری بر رژیمی کردن غذاها نخواهد داشت. بنابراین برند بوش چنین دستگاهی را تولید نکرده است. و سرخ‌کن بوش، دستگاهی تقلبی با برند بوش است.

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی سرخ‌کن بوش را به فروش می‌رسانند. و افرادی که آگاهی کافی را ندارند را با این نوع کالاهای تقلبی فریب می‌دهند.

اما مجموعه تک کالابان، مجموعه‌ای است که تنها کالاهای اصل و معتبر را عرضه می‌کند. و کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت از جمله سرخ‌کن بوش را عرضه نخواهد کرد. و از اعتماد و مشتریان خود سوءاستفاده نمی‌کند. بنابراین می‌توان انواع کالاهای خانگی را که اصلی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند را با خیال راحت از سایت تک کالابان تهیه نمود.

نحوه تشخیص کالاهای اصلی برند بوش

برندهای کالاهای خانگی بسیار متنوع هستند و اعتمادکردن به همه آن‌ها کار عاقلانه‌ای نیست. اما بسیاری از افراد با شنیدن نام بوش با خیال راحت به این برند اعتماد می‌کنند. و اقدام به خرید کالاهای این برند خواهند کرد.

اما باید توجه کرد که کالاهای تقلبی برند بوش نیز بسیار زیاد هستند. و بسیاری از تولیدکنندگان از برند بوش سوءاستفاده می‌کنند. و اقدام به عرضه کالاهای تقلبی و بی‌کیفیتی، با نام بوش کرده‌اند. بنابراین تشخیص کالاهای اصلی برند بوش برای متقاضیان و خریداران این محصول اهمیت زیادی دارد. که برخی از بهترین روش‌های تشخیص کالاهای اصلی برند بوش به شرح زیر هستند.

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

• بررسی کد کالا در گوگل

همه محصولات بوش و هر مدل خاص، دارای کد مخصوص به خود هستند. که می‌توان از این کد برای تشخیص اصل بودن کالا استفاده کرد. برای این کار لازم است که کد کالای موردنظر را در گوگل وارد کرد. که در صورت اصل بودن کالا، سایت رسمی بوش در اولین صفحه جستجو نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توان برای حصول اطمینان بیشتر، به سایت بوش وارد شد. و با مقایسه تصویر محصول اصلی با کالای خریداری شده، وضعیت آن را بررسی کرد. بنابراین درصورتی‌که تصویر کالای تهیه شده با تصویر که در سایت بوش قرار دارد مشابه باشد، می‌توان به اصل بودن کالا پی برد. همچنین در صورت عدم تطابق عکس و جستجوی کد و مشاهده سایتی غیر از سایت بوش، می‌توان به تقلبی بودن دستگاه خریداری شده پی برد.

• توجه به لوگوها و برچسب‌های محصول

یکی دیگر از روش‌های تشخیص کالای اصلی بوش، توجه به لوگوی این برند است. کالاهایی که لوگو و برچسب بر روی آن‌ها چسبانده شده است، تقلبی هستند. اما مارک اصلی بوش به‌گونه‌ای برروی کالا قید می‌شود که به‌راحتی از بین نمی‌رود. مثلاً با ناخن کنده نمی‌شود. همچنین بر روی سریال‌های کالاهای بوش، مشخصات و توضیح محصولات درج نمی‌شود.

• گارانتی معتبر

همه محصولات بوش با گارانتی معتبر و اصلی عرضه می‌شوند. بنابراین محصولات بوش که بدون گارانتی عرضه می‌شوند، قطعاً تقلبی هستند. بنابراین می‌توان کالاهای اصلی بوش را از مراکز معتبری که دارای گارانتی اصلی هستند، با خیال راحت تهیه کرد.

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

• بررسی کد حروف کالاهای بوش

یکی از مشخصات همه کالاها و محصولات تولیدی شرکت بوش کد E.NR است. که شماره مدل محصول را نشان می‌دهد. همچنین دو حروف دیگری به نام FD در برچسب همه کالاهای بوش قرار دارد. که این علامت نشان‌دهنده تاریخ تولید کالا است.

بنابراین بررسی این دو کد بر روی برچسب‌های محصولات بوش، می‌تواند در تشخیص اصل بودن آن‌ها کمک کند. علاوه بر این برای اطمینان‌یافتن از اصل بودن کالاها، می‌توان در صورت مشاهده این دو کد آن‌ها را در قسمت جستجوی سایت رسمی بوش وارد کرد. و در صورت مشاهده کالای موردنظر و تطابق مدل و تصویر، می‌توان به اصل بودن آن اطمینان حاصل نمود.

بررسی کد کشور تولیدکننده محصولات بوش

خط تولید و نمایندگی محصولات بوش در کشورهای زیادی وجود دارد. که این شرکت‌ها تحت نظرات شرکت اصلی بوش هستند. اما باید توجه کرد که شرکت بوش از پرچم هیچ کشوری برای محصولات خود استفاده نمی‌کند.

از باتوجه‌به دورقمی که در سریال کالاهای بوش اصلی وجود دارد، می‌توان کشور سازنده آن را مشخص کرد. که کد این کشورها عبارت‌اند از؛

  • 40: کد کشور آلمان
  • 41: کد کشور لهستان
  • 42: کد کشور آلمان
  • 43: کد کشور ترکیه
  • 45: کد کشور آلمان
  • 48: کد کشور آلمان
  • 84: کد کشور تایلند
  • 85: کد کشور آمریکا
  • 87: کد کشور چین
  • 88: کد کشور روسیه
  • 99: کد کشور آلمان

دروغی به نام سرخ‌کن بوش

خرید محصولات اصلی بوش

اگر شما هم قصد دارید که درگیر مسائلی مانند دروغی به نام سرخ‌کن بوش و مشکلاتی ازاین‌قبیل در خرید محصولات بوش نشوید، راه‌حلی ساده و راحت برای این امر وجود دارد. علاوه بر روش‌هایی که برای تشخیص کالای اصلی برند بوش ذکرشد، روش ساده‌تری نیز وجود دارد. که این روش، خرید محصولات بوش از فروشندگان معتبر و شناخته شده است.

در حال حاضر یکی از دلایل اصلی خرید کالاهای تقلبی بوش، خرید از فروشندگان نامعتبر است. بنابراین با خرید از فروشندگان قابل‌اطمینان و معتبر می‌توان خیال خود را از خریدی مطمئن و محصولات اصلی بوش، راحت کرد.

مجموعه تک کالابان یکی از مجموعه‌هایی است که به‌هیچ‌وجه محصولات تقلبی و فیک را عرضه نمی‌کند. و محصولات اصلی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. همچنین این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان محصولات را با مناسب‌ترین قیمت و سود کم‌عرضه می‌کند. بنابراین با خرید کالاهای خانگی از سایت تک کالابان، می‌توان محصولات و لوازم‌خانگی اصلی بوش و سایر برندها را تهیه کرد.

نتیجه‌گیری

برند بوش یکی از بهترین برندهای تولیدکننده کالاها و لوازم‌خانگی است. که طرف‌داران زیادی دارد. برند بوش یک برند آلمانی است. که بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را تولید و در سراسر دنیا عرضه می‌کند. محصولات برند بوش بسیار متنوع هستند. اما اخیراً دروغی به نام سرخ‌کن بوش به وجود آمده است. و محصولی فیک با نام این برند، عرضه شده است.

درصورتی‌که شرکت بوش این محصول را تولید نکرده. و محصولی که به نام سرخ‌کن بوش عرضه می‌شود، تقلبی و بی‌کیفیت است. ما در این مقاله به بررسی دروغی به نام سرخ‌کن بوش و دلایل دروغ بودن این محصول پرداختیم. و همچنین روش‌های تشخیص محصولات اصلی بوش را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. برای خرید محصولات اورجینال و اصلی برند بوش، می‌توان از سایت تک کالابان کالاهای خانگی و سایر لوازم اصلی و باکیفیت موردنیاز خود را تهیه کرد.

سؤالات متداول

  1. آیا سرخ‌کن بوش اصلی است؟

خیر، سرخ‌کنی که با نام برند بوش عرضه شده است کیفیت پایینی دارد. و شرکت بوش چنین دستگاهی را تولید نکرده است. و دروغی به نام سرخ‌کن بوش برای فریب خریداران و سوءاستفاده از برند بوش است.

  1. چگونه می‌توان کالاهای اصلی بوش را تشخیص داد؟

روش‌های مختلفی برای تشخیص کالاهای اصلی برند بوش وجود دارند. که برخی از این روش‌ها عبارتنداز: بررسی کد کالا در گوگل، توجه به لوگوها و برچسب‌های محصول، بررسی کد کالاهای بوش، بررسی کد کشور تولیدکننده محصولات بوش و گارانتی معتبر.

  1. بهترین روش خرید کالاهای اصلی برند بوش چیست؟

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های خرید محصولات اصلی بوش، خرید از مجموعه‌های معتبری مانند مجموعه تک کالابان است.

دروغی به نام سرخ‌کن بوش
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من