طرز استفاده از محصولات

طرز استفاده از سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

طرز استفاده از سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

امروزه افراد در هنگام پخت غذا‌های مختلف، به میزان روغنی که برای پخت آن استفاده می‌کنند، توجه بسیار زیادی دارند. چرا که افزایش روغن غذا‌ها باعث افزایش ابتلا به بیماری‌های خطرناک می‌شود. به همین دلیل امروزه استفاده از سرخ‌کن اهمیت بسیار زیادی یافته است. چرا که در این نوع دستگاه از کمترین میزان روغن استفاده می‌شود. سرخ‌کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰، از بهترین دستگاه‌هایی است که کارایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. با استفاده از این دستگاه، روند طبخ غذا‌ها بسیار آسان‌تر شده است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با طرز کار سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و همچنین مشخصات آن آشنا سازیم و برای کسب اطلاعات در مورد راهنمایی خرید سرخ کن‌های بدون روغن مطالب موجود در سایت را مطالعه فرمایید.

آشنایی با ویژگی‌های سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

دستگاه سرخ‌کن ۹۲۷۰ فیلیپس، از اجناس بسیار مناسب و باکیفیت در بازار می‌باشد که دارای ویژگی‌های منحصربفردی است. شما می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های این دستگاه یک آشپزی بسیار راحت و لذت‌بخش را تجربه نمایید. از ویژگی‌های جالب  سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس می‌توان به مقدار روغن بسیار کم برای پخت غذا‌های مختلف اشاره کرد. برای پخت غذا در این دستگاه می‌توانید از کمترین میزان روغن استفاده کنید تا هم در حجم روغن مصرفی صرفه‌جویی شود و هم از ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند کلسترول بالا جلوگیری گردد.

شاید برای شما نیز جالب باشد که این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ نحوه استفاده از هواپز فیلیپس ۹۲۷۰، این گونه است که معمولاً در آن از هوا برای پخت غذا استفاده می‌شود. به همین دلیل هیچ آسیبی به سلامت افراد وارد نمی‌شود. این نوع سرخ‌کن دارای حجم ۶.۲ لیتر و وزن ۱,۲۰۰گرم است. با توجه به مقدار گنجایش سرخ‌کن می‌توانید در هر بار استفاده، ۸۰۰ گرم مرغ، انواع مواد غذایی مختلف و سیب زمینی را بپزید.

ابعاد دستگاه سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

برخی از سرخ‌کن‌ها دارای ابعاد بزرگ هستند. به همین دلیل ممکن است نتوانید آن‌ها را به راحتی جابجا نمایید. اما اگر به دنبال یک سرخ‌کن مناسب هستید، بهتر است از مدل‌های کوچک و متوسط آن استفاده نمایید. سرخ‌کن ۹۲۷۰ فیلیپس دارای ۵ کیلوگرم وزن است. به همین دلیل جمع و جورتر بوده و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.

ویژگی‌های سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

سرخ‌کن ۹۲۷۰ فیلیپس دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یکی از بهترین دستگاه‌های ممکن در زمینه پخت انواع مواد غذایی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی‌های آن عبارتند از:

· لایه نچسب تفلون

سرخ‌کن ۹۲۷۰ فیلیپس دارای یک لایه چسب تفلون است. با استفاده از لایه نچسب تفلون هیچ مواد غذایی به ظرف نچسبیده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

· استفاده از کلید تنظیم دما

تنظیم دما از بهترین ویژگی‌های این دستگاه است. شما می‌توانید با استفاده از آن میزان حرارتی را که توسط دستگاه سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس تولید می‌شود، تنظیم نمایید. در برخی از موارد نیاز است که مواد غذایی خود را با سرعت بالا سرخ نمایید اما در برخی موارد نیز باید آهسته‌تر سرخ شوند. شما می‌توانید آن را با استفاده از کلید تنظیم دما کنترل کنید.

 

· توان مصرفی دستگاه

توان مصرفی در تمامی دستگاه‌های برقی متفاوت می‌باشد چرا که دارای موتور‌های متفاوتی هستند. حداکثر میزان توان این دستگاه ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ وات است. اما توان موتور سرخ کن‌های فیلیپس در حدود ۲۰۰۰ وات می‌باشد.

· فیلتر‌ها

فیلتر‌ها از جمله ویژگی‌هایی هستند که در تمامی سرخ‌کن‌ها تعبیه شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی فیلتر‌ها را تعویض کنید. جالب است بدانید مدل‌های قدیمی فاقد فیلتر هستند. اما مدل‌های جدیدتر دارای فیلتر‌های قابل تعویض می‌باشند.

توضیحات تکمیلی سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس

سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس دارای دو رنگ سفید و مشکی است که از دستگاه‌های برند هلند مونتاژ چین می‌باشد. از ویژگی‌های جالب آن می‌توان به امکان تعویض فیلتر، امکان جمع‌آوری سیم و استفاده از صفحه نمایش اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید غذای لازم برای 5 الی ۷ نفر را به راحتی بپزید. سرخ کن فیلیپس 9270، به وزن 1.200 گرم است. بخش مخزن آن را می توانید بازکرده و آن را به دوتکه ظرف مجزا تبدیل کنید.

گنجایش مخزن به حدی است که شما می توانید هفت عدد ران را از سمت راست بخش استخوان آن در ظرف بچینید. البته این امر با توجه به اندازه راسته ران نیز متفاوت است. اگر ران ها کوچک باشند، هفت عدد ران به راحتی در مخزن جا می گیرند. اگر اندازه ران بیشتر باشد می توانید تا 5 الی 6 عدد ران در آن قرار دهید.

در روی مخزن، دکمه ای وجود دارد که می توانید با حرکت آن، مخزن را از ظرف پایین آن جدا کنید. زمانی که می خواهید ظرف توردار را از مخزن جداکنید، بهتر است دست خود را زیر مخزن قرار دهید تا مخزن از دست شما نیفتد. برای قراردادن مجدد ظرف توری درون مخزن نیز کافی است همین مراحل را به طور مجدد اعمال کنید. دکمه روی مخزن را فشار داده و ظرف را درون مخزن قرار دهید.

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9270

زمانی که سرخ کن فیلیپس را به برق وصل می کنید، چراغ آن روشن می شود. با یک ضربه آرام روی صفحه نمایشگر، منو برای شما باز می شود. در منوی پیش فرض این دستگاه، سیب زمینی منجمد، سیب زمینی تازه، مرغ، ماهی، کیک، گوشت و قارچ وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. با ضربه روی دکمه سه خط روی صفحه نمایشگر، می توانید نوع منوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. فلش های سمت راست نمایشگر، زمان و فلش های سمت چپ نیز دما را نشان می دهند. هریک از منوهای غذایی دارای دما و زمان پیش فرض هستند. در صورت تمایل می توانید زمان و دما را تغییر دهید. سپس روی گزینه start کلیک می کنید تا عمل پخت آغاز شود.

منوی دیگر سرخ کن فیلیپس، گزینه هواپزی است. از این منو زمانی استفاده می شود که نیازی به استفاده از روغن برای پخت غذا ندارید. بهتر است یک قاشق روغن را روی مواد خود اسپری کنید. در غیر این صورت، استفاده از گزینه هواپزی بهترین انتخاب برای پخت غذا با استفاده از دستگاه سرخ کن فیلیپس است. برای دستگاه سرخ کن 9252 نیز که دارای وزن 800 گرم است، می توانید از روش های ذکر شده استفاده کنید.

سخن پایانی

امروزه توجه به سلامتی اهمیت ویژه‌ای یافته است. افزایش کلسترول خون در اثر استفاده زیاد از انواع غذا‌های چرب از اصلی بیماری‌های عصر حاضر شناخته می‌شود. بدین منظور استفاده از سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در پخت انواع غذایی به خود اختصاص دهد. این دستگاه غذا‌ها را با کمترین میزان روغن و با استفاده از هوا می‌پزد. به همین دلیل هیچ نوع ضرری برای بدن ندارند. با خرید این دستگاه می‌توانید میزان مصرف روغن را کاهش دهید. در انتها پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی بیشتر به دسته بندی اصلی مراجعه کنید و مشخصات خرید و قیمت سرخ کن بدون روغن را مقایسه کنید تا درنهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

سؤالات متداول

  1. توان موتور سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ چند وات است؟

توان این دستگاه حدود ۲۰۰۰ وات می‌باشد.

  1. سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ دارای چه ویژگی‌هایی است؟

سرخ کن فیلیپس دارای امکانات مختلف مانند امکان تعویض فیلتر، استفاده از صفحه نمایش و جمع‌آوری سیم است.

  1. سرخ کن فیلیپس از چه روشی برای پخت غذا استفاده می‌شود؟

این دستگاه از جریان هوا برای پخت غذا استفاده می‌کند.

اگر طریقه كار كردن اصولی با سرخ كن بدون روغن رو میخواهید، لطفا شماره تماس خود را ارسال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *