مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن ۹۲۰۰ فیلیپس

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن ۹۲۰۰ فیلیپس

بسیاری از غذاهایی که همه ما می‌خوریم، غذاهای سرخ‌کردنی هستند. اما سرخ کردن غذاهای مختلف به روش معمولی دردسر زیادی دارد و مهم‌تر این که روش‌های معمولی سرخ‌کردن غذاها، به روغن زیادی نیاز دارد و سلامتی را به خطر خواهد انداخت. اما راه‌حل مناسبی که برای این مشکل وجود دارد، استفاده از سرخ‌کن بدون روغن 9200 فیلیپس است. که ما در این مقاله به طرز استفاده از سرخ‌کن فیلیپس 9200 خواهیم پرداخت.

سرخ‌کن‌ها، دستگاه‌های بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن‌ها راحت است. و تأثیر بسزایی در کاهش مصرف روغن و حفظ سلامتی دارند. برندهای مختلفی از سرخ‌کن تولید و عرضه شده است. که همه این سرخ‌کن‌ها باکیفیت و استاندارد نیستند. اما سرخ‌کن بدون روغن 9200 فیلیپس، یکی از بهترین برندها بوده. که همه لوازم این برند از جمله سرخ‌کن آن کاملاً زیبا، باکیفیت و کاربردی هستند.

بسیاری از افراد با نحوه استفاده از هواپز فیلیپس ۹۲۰۰ آشنایی ندارند. که ما در این مقاله به معرفی بیشتر این سرخ‌کن، طرز استفاده از آن و نکاتی مهم برای استفاده از آن خواهیم پرداخت. هم چنین مسئله مهمی که وجود دارد خرید سرخ‌کن فیلیپس 9200 اصلی است. زیرا نمونه‌های تقلبی این دستگاه نیز وجود دارد. برای خرید سرخ‌کن اصلی فیلیپس 9200 و سایر کالاهای خانگی، می‌توان از مجموعه معتبر تک کالابان آن‌ها را تهیه نمود.

معرفی سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس 9200

قبل از بررسی و آموزش طرز استفاده از سرخ‌کن فیلیپس 9200، ابتدا بهتر است که اطلاعات و شناخت بیشتری در مورد این دستگاه داشته باشید. دستگاه سرخ‌کن فیلیپس 9200، دستگاهی است که می‌توان مواد غذایی مختلف را بدون استفاده از روغن در آن سرخ کرد. یا می‌توان مواد غذایی را با روغن کمتری تهیه نمود. این دستگاه به میزان 90 درصد استفاده از روغن را کاهش می‌دهد.

· گنجایش و ظرفیت هواپز فیلیپس 9200

گنجایش و ظرفیت روغن سرخ‌کن فیلیپس مدل 9200 بسیار مناسب بوده که ظرفیت آن ۴ ‌لیتر و معادل ۸۰۰ گرم سیب‌زمینی است. همچنین سرخ‌کن فیلیپس 9200 دارای درجه تنظیم حرارت و تایمر نیز است.

بنابراین، ظرفیت این دستگاه مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت و چهارنفره است. بدنه خارجی سرخ‌کن 9200 فیلیپس از جنس پلاستیک فشرده و باکیفیت است. دلیل استفاده از پلاستیک در بدنه این دستگاه، عایق بودن آن است.

بنابراین در صورت روشن بودن دستگاه نیز بدنه آن داغ نمی‌شود. و می‌توان به‌راحتی به آن دست زد و آن را جابه‌جا کرد. همچنین بدنه داخلی و سبد این دستگاه نچسب بوده. و به دلیل این که مواد غذایی به آن نمی‌چسبند، شستن دستگاه راحت است.

· وزن و قدرت هواپز فیلیپس 9200

وزن سرخ‌کن فیلیپس 9200 بسیار سبک و استاندارد است و می‌توان به‌راحتی آن را حمل نمود. قدرت موتور این سرخ‌کن 1400 وات است. و سیستم آن به‌گونه‌ای است که به دلیل داشتن المنت‌های گرمایشی، هوای گرم را به همه قسمت‌های مواد غذایی پخش می‌کند.

طرز استفاده از سرخ‌کن فیلیپس 9200

نحوه استفاده از هواپز فیلیپس 9200 بسیار راحت است. اما افرادی که برای اولین‌بار قصد استفاده از این سرخ‌کن را دارند، بهتر است که با طرز استفاده دقیق آن آشنایی داشته باشند. برای استفاده از این سرخ‌کن باید مراحل زیر را طی کرد.

· قرار دادن دستگاه در محلی مناسب و چیدن موادغذایی در آن

ابتدا باید دستگاه را در سطحی صاف و به‌دوراز آب و حرارت مستقیم قرار دهید. سپس مواد غذایی را در سبد چیده و آن را به برق متصل کنید. مواد غذایی باید به‌صورت منظم در سبد چیده شوند. و برای بهتر سرخ‌شدن آن‌ها، اطراف سبد را خالی نگه داشت. در صورت تمایل می‌توان مقداری روغن را بر روی مواد غذایی اسپری نمود. و یا با برس سطح روی مواد غذایی را چرب کرد.

· تنظیم درجه حرارت دستگاه برای پخت

در مرحله بعد باید درجه دستگاه تنظیم شود. این دستگاه دارای پنل درجه‌ای برای تنظیم درجه حرارت و تایمر است. که می‌توان تایمر آن را بین 1 تا 60 دقیقه تنظیم نمود. همچنین درجه حرارت این دستگاه از 60 درجه سانتیگراد تا 200 درجه سانتیگراد قابل‌تنظیم است.

بعد از تنظیم درجه حرارت و تایمر بهتر است که در طول سرخ‌شدن غذاها آن‌ها را چندمرتبه تکان داد. تا همه قسمت‌ها به‌خوبی سرخ شوند. در مرحله بعد باتوجه‌به تایمری که مشخص شده است، دستگاه سرخ‌کن خاموش می‌شود. و با صدای استپ درجه می‌توان از سرخ‌شدن غذا اطلاع پیدا کرد. در مرحله آخر می‌توان مواد غذایی را از سبد خارج کرد. و قطعات سرخ‌کن که همگی جدا می‌شوند را شستشو داد.

نکات مهم برای استفاده از سرخ‌کن فیلیپس 9200

در نحوه استفاده از هواپز فیلیپس 9200 باید نکاتی رعایت شود. تا علاوه بر سرخ‌شدن بهتر مواد غذایی، آسیبی به دستگاه و فرد وارد نشود. مهم‌ترین نکاتی که برای استفاده از این مدل سرخ‌کن فیلیپس باید رعایت شود به شرح زیر هستند.

· قرارگیری صحیح سبد در دستگاه

سبد یا کشوی سرخ‌کن باید تا آخر در داخل بدنه دستگاه قرار گرفته شود. زیرا درصورتی‌که کشو به‌خوبی در جای خود قرار نگرفته باشد دستگاه روشن نمی‌شود. این دستگاه بدون روغن است؛ اما در صورت تمایل به استفاده از روغن نیز باید روغن را بر روی مواد غذایی اسپری کرد. یا با برس روی مواد غذایی را چرب نمود.

در حین سرخ‌شدن غذا می‌توان کشو را به بیرون کشید. تا از فرایند و میزان سرخ‌شدن غذا اطلاع پیدا کرد. در این حالت دستگاه به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. استفاده از سبد سرخ‌کن فیلیپس باعث گردش هوا در بین مواد غذایی و سرخ‌شدن بهتر آن‌ها خواهد شد.

· تکان دادن سبد در حین پخت

هنگام سرخ‌کردن غذاها با سرخ‌کن فیلیپس، بهتر است در حین سرخ‌شدن چندمرتبه سبد را تکان داده. یا غذا را برگردانده تا همه بخش‌های غذا به‌خوبی سرخ شود. برای درآوردن مواد غذایی از سبد بهتر است که از انبر یا قاشق استفاده کرد.

· در صورت استفاده از روغن در دستگاه

برای استفاده از روغن، نیازی به چرب کردن سبد نیست. زیرا سبد این سرخ‌کن نچسب است و مواد غذایی به آن نخواهند چسبید. بهتر است از روغن‌های با نقطه دود بالا مانند روغن‌نباتی و روغن بادام استفاده کرد. و روغن‌هایی مانند روغن‌زیتون برای استفاده در سرخ‌کن‌ها مناسب نیستند. برای سرخ‌کردن غذا در سرخ‌کن فیلیپس 9200، بهتر است که به‌اندازه ظرفیت دستگاه، مواد غذایی را در مخزن آن قرارداد. و از انبارکردن مواد در سبد این سرخ‌کن جلوگیری کرد.

نتیجه‌گیری

به‌منظور سرخ‌کردن مواد غذایی مختلف با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر می‌توان از دستگاه سرخ‌کن بدون روغن استفاده کرد. همچنین سرخ‌کردن غذا با این دستگاه، به دلیل عدم استفاده از روغن باعث سلامتی می‌شود. سرخ‌کن‌ها، برند و مدل‌های مختلفی دارند. که سرخ‌کن فیلیپس 9200 یکی از بهترین برندها و مدل‌های سرخ‌کن است که عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

بسیاری از افرادی که به‌تازگی سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس 9200 را تهیه کرده‌اند با طرز استفاده از این دستگاه‌ها آشنایی ندارند. بنابراین ما در این مقاله به نحوه استفاده از هواپز فیلیپس 9200 پرداختیم. و نکات مهمی در استفاده از این دستگاه را بیان کردیم. عملکرد و کیفیت این مدل سرخ‌کن فیلیپس بسیار مناسب است. اما باید توجه نمود که نمونه اصلی و غیرتقلبی آن تهیه شود. مجموعه تک کالابان یکی از مجموعه‌های معتبری است که انواع لوازم‌خانگی از جمله دستگاه سرخ‌کن فیلیپس 9200 را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند.

سؤالات متداول

  1. طرز استفاده از سرخ‌کن فیلیپس 9200 چگونه است؟

مراحل استفاده از سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس عبارتنداز:

  • ابتدا باید دستگاه را در سطحی صاف قرار داد. مواد غذایی را در سبد چیده و آن را به برق متصل کرد.
  • در صورت تمایل می‌توان مقداری روغن را بر روی مواد غذایی اسپری نمود. و یا با برس سطح روی مواد غذایی را چرب کرد.
  • در مرحله بعد باید درجه و تایمر دستگاه تنظیم شود.
  • چندمرتبه تکان داد سبد برای سرخ‌شدن بهتر غذا.
  • بعد از اتمام تایمر و سرخ‌شدن غذاها باید غذاهای سرخ شده را با انبر یا قاشق بیرون کشید.
  1. سرخ‌کن فیلیپس 9200 چه مشخصات دارد؟

دستگاه سرخ‌کن فیلیپس 9200 دارای مشخصاتی از جمله، ظرفیت 7 میلی‌لیتر، توان 1400، بدنه بیرونی پلاستیکی، بدنه داخلی نچسب، مصرف برق کم، پنل درجه‌ای قابلیت تنظیم درجه حرارت و تایمر، دسته عایق و عدم نیاز به روغن است

  1. چگونه می‌توان سرخ‌کن فیلیپس 9200 اصل را تهیه کرد؟

برای خرید سرخ‌کن فیلیپس 9200 اصل و باکیفیت، می‌توان آن را از مجموعه تک کالابان تهیه نمود.

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن ۹۲۰۰ فیلیپس
فهرست مطالب

آخرین مطالب

2 دیدگاه در “طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن ۹۲۰۰ فیلیپس

  1. بابک طلوعی گفت:

    متاسفانه این کالا دارای دفترچه راهنما نیست
    درسایت هم نمی‌توان اطلاعات لازم راگرفت
    ظاهرا کسی هم پاسخگو نیست
    ضمانت نامه هم در کارتن کالا نیست

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام روز بخیراگر از جای دیگه خرید کردین میتونید از از ویدیوهای قسمت مگ در سایت ما استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من