مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن

اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن

اصول خشک‌کردن میوه در سرخ‌کن بدون روغن می‌تواند تا حدودی متفاوت با خشک‌کردن میوه در دستگاه‌های میوه خشک‌کن باشد اما در نهایت در هر دو روش می‌توانید از میوه خشک‌هایی که در عرض چند ساعت درست شده‌اند، استفاده کنید.

طرز خشک کردن میوه در سرخ کن

ابتدا باید بدانید که طرز خشک‌کردن میوه در سرخ کن به چه شکلی است. زمانی که روش خشک‌کردن میوه را به درستی بدانید، می‌توانید هم از دستگاه خشک‌کن و هم از دستگاه سرخ‌کن استفاده کنید. برای آن که بتوانید میوه‌ها را در دستگاه سرخ‌کن  خشک کنید، بهتر است به شیوه زیر عمل کنید.

ابتدا دستگاه سرخ کن را به طور کامل تمیز کرده و اگر پیش از آن محصول و یا ماده غذایی دیگری را در آن سرخ کرده‌اید، کاملاً فیلتر‌ها و مخزن را پاک‌سازی کنید. با استفاده از این کار از بو گرفتن میوه‌های خشک شده جلوگیری می‌کنید. پس از این مرحله می‌توانید به مقدار بسیار کم روغن را داخل سرخ کن بریزید و یا بطورکلی هیچ روغنی را داخل آن قرار ندهید. در مرحله بعدی باید میوه‌ها را به صورت اسلایس و به شکل ورقه‌ورقه برش دهید.

یکی از محصولاتی که پیشنهاد فروشگاه ما به شما عزیزان است، سرخ کن فیلیپس مدل 9270 بوده که دارای توان و قدرت 2000 واتی است که عملکرد آن، سرخ کن بدون روغن می‌باشد.

اصول برش‌زدن میوه‌ها برای خشک‌کردن در سرخ‌کن بدون روغن

حتماً در نظر داشته باشید که برش‌دادن میوه‌ها و ورقه‌ها به شکلی نباشد. که بیش از اندازه ضخیم و یا بیش از اندازه نازک باشد. در صورتی که ورقه‌ها بیش از اندازه نازک باشند، میوه خشک‌ها بسیار خشک شده و حالت چیپسی پیدا می‌کنند. در صورتی که ورقه‌ها بیش از اندازه نیز ضخیم باشند، آب داخل میوه‌ها باقی می‌ماند. بنابراین میوه خشک‌ها حالت نمدار پیدا می‌کنند و نمی‌توانید مدت زیادی آن‌ها را نگهداری کنید.

در مرحله بعدی لازم است حتماً دمای دستگاه سرخ‌کن و همچنین مدت زمان مورد نیاز را تعیین کنید. اگر چندین بار این کار را انجام داده‌اید و دقیقاً می‌دانید که میوه خشک‌ها را به چه شکلی بیشتر دوست دارید، می‌توانید دما و مدت زمان را بر اساس تجربه تعیین کنید.

بهترین روش تنظیم تایم خشک شدن میوه‌ها

اما در صورتی که بار اول است که از روش خشک‌کردن میوه در دستگاه میوه خشک‌کن استفاده می‌کنید، بهتر است مدت زمان دستگاه را بر روی یک ساعت قرار دهید. دمای دستگاه را نیز بر روی پایین‌ترین حد ممکن قرار دهید تا میوه‌ها در بهترین حالت خشک شوند. اگر میوه‌های شما نازک هستند و دارای آب کمی می‌باشند، مدت زمان یک ساعت را کمتر کرده و به نیم ساعت برسانید. با این کار می‌توانید به راحتی پس از گذشت نیم ساعت، مطمئن شوید که آیا میوه‌های خشک در شرایط مناسبی هستند یا نیاز به بررسی‌ بیشتر دارند و باید مدت  طولانی‌تری در دستگاه بمانند.

مزیت‌های استفاده از سرخ کن برای میوه خشک کردن

مزیت‌های مختلفی برای استفاده از سرخ‌کن بدون روغن برای میوه خشک کردن وجود دارد. در این بخش به این مزیت‌ها اشاره خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید هرچه بهتر و بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دو محصول پیشنهادی ما به شما همراهان تک کالابان، سرخ کن تفال مدل EY401D15 و سرخ کن بدون روغن گاسونیک مدل GAF758 بوده که قدرت و ظرفیت بالایی دارند.

اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن

· صرف زمان کمتر

اولین مورد مربوط به آن است که می‌توانید مدت زمان کمتری را برای درست کردن میوه خشک‌کن و همچنین خشک کردن میوه‌ها صرف کنید. مسلماً این مورد برای کسانی که علاقه زیادی به صبر کردن ندارند، می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد.

· تنوع در میوه خشک کن‌ها

بسیاری از دستگاه‌های میوه خشک‌کن به صورت انحصاری برای یک یا دو مدل از میوه‌ها ساخته شده‌اند. این موضوع سبب می‌شود تا نتوانید با یک مدل از دستگاه‌های میوه خشک کن، تمامی انواع میوه خشک‌ها را داشته باشید. برای حل این موضوع امکان استفاده کردن از دستگاه‌های سرخ کن بدون روغن وجود دارد. که سبب می‌شود تمامی انواع میوه‌ها را با یک مدل دستگاه سرخ کنید.

· صرف هزینه کمتر

همان طور که گفته شد، بسیاری از میوه خشک‌کن‌ها به صورت مخصوص برای یک یا دو نوع میوه استفاده می‌شوند. از سوی دیگر اگر بخواهید دستگاه‌های میوه خشک کن را خریداری کنید، باید حتماً قیمت‌های بالایی را بابت آن‌ها پرداخت کنید. از سوی دیگر نیز باید هزینه مجزایی را بابت خرید دستگاه‌های سرخ‌کن داشته باشید. این کار می‌تواند هزینه‌های شما را بسیار بالا ببرد. در صورتی که اگر دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن را تهیه کنید، می‌توانید با صرف هزینه‌های کمتر، هر دو نوع کاربرد را در یک مدل دستگاه داشته باشید.

محصول پیشنهادی دیگر به شما، سرخ کن نوتریکوک مدل NUTRICOOK NC-AF204 بوده که دارای توان 1500 واتی است که با توجه به توانی که دارد مطلوب می‌باشد.

فروشگاه تک کالابان

زمانی که به دنبال خرید دستگاه‌های میوه خشک‌کن و یا دستگاه‌های سرخ کن هستید، بهتر است به سراغ فروشگاه‌های معتبری بروید. که این مدل از محصولات را به فروش می‌رسانند. فروشگاه‌های معتبر در این زمینه‌ها می‌توانند دارای ویژگی‌های مختلفی نیز باشند. به طور مثال فروشگاه تک کالابان یکی از مواردی است که در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم برقی و کالا‌های آشپزخانه فعالیت می‌کند.

این فروشگاه می‌تواند ویژگی‌های مختلفی داشته باشد که تمامی این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا به شکل راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که اگر بخواهید خرید‌های خود را از تک کالابان انجام دهید، لازم است حتماً تمامی ویژگی‌های مربوط به کالا‌ها را بدانید. در صورتی که اطلاعات کاملی از محصول مورد نظر خودتان ندارید، می‌توانید از فروشندگان تک کالابان این اطلاعات را دریافت کنید.

از سوی دیگر نیز می‌توانید در وبسایت فروشگاه تک کالابان، تمامی اطلاعات محصولات و همچنین نکات مهم در خصوص خرید هر کدام از محصولات و لوازم برقی را پیدا کنید. که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد.

کلام پایانی

روش خشک کردن میوه و یا اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن را در این مطلب توضیح دادیم. در صورتی که نیاز به خشک کردن میوه داشتید و دستگاه میوه خشک کن را در اختیار نداشتید، می‌توانید به راحتی از دستگاه‌های سرخ کن که بدون روغن نیز کار می‌کنند، استفاده کنید. فراموش نکنید که این مدل از دستگاه‌ها می‌توانند دو کاره بوده. هم میوه را خشک کنند و هم به عنوان سرخ کن استفاده شوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه‌های سرخ کن و یا هر نوع وسیله برقی دیگر را از فروشگاه‌های معتبر همچون تک کالابان خریداری کنید. که هم از بابت کیفیت و هم از بابت قیمت آن مطمئن باشید.

اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من