مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

تا ۶ میلیون چه جاروبرقی خوبه؟

تا ۶ میلیون چه جاروبرقی خوبه؟

جاروبرقی قیمت مناسب می‌تواند هم برای تازه عروسانی که به دنبال تهیه کردن جهیزیه هستند، هم برای کسانی که می‌خواهند جاروبرقی خانه خودشان را عوض کنند، مهم باشد. برای آن که بتوانید جاروبرقی قیمت مناسب را پیدا کرده و با صرف هزینه‌های به نسبت کم و یا معقول، بهترین مدل‌های جاروبرقی را بخرید، بهتر است به ادامه این مطلب توجه کرده و ما را تا انتهای آن همراه می کنید و همچنین سوالات مرتبط به جاروبرقی را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌های جاروبرقی قیمت مناسب

زمانی که به دنبال خرید جاروبرقی قیمت مناسب هستید، بهتر است بدانید که مؤلفه قیمت با آن که بسیار مهم است، اما به تنهایی کافی نیست. همین موضوع سبب می‌شود تا نیاز باشد که مؤلفه‌های دیگر را نیز به خوبی بشناسید. شناخت مؤلفه‌های بعدی نیز کمک زیادی در فرایند و پروسه خرید شما خواهد کرد.

1. قدرت موتور مناسب

قدرت موتور مناسب می‌تواند با میزان مکش و همچنین توان جاروبرقی ارتباط مستقیمی داشته باشد. هر قدر موتور جاروبرقی ما قدرت بیشتری داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که قدرت مکش آن نیز بیشتر بوده و به همین دلیل می‌توانیم به شکل راحت‌تری، فرایند جارو کردن را انجام دهیم.

تا ۶ میلیون چه جاروبرقی خوبه؟

2. مکش عالی

قدرت مکش و همچنین توان موتور از جمله مؤلفه‌های بسیار اصلی است. این موضوع را در زمان خرید جاروبرقی حتماً باید تست کنید و از آن مطمئن شوید.

3. فیلتر‌های بهداشتی

وجود فیلتر‌های بهداشتی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشند. این فیلتر‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در زمان جارو کشیدن کمترین میزان گرد و غبار را داشته و از سوی دیگر نیز کمترین حساسیت برای ریه‌های شما ایجاد شود.

4. نویز و صدای پایین

میزان نویز و صدای پایین باعث می‌شود که اولاً در هنگام کار با جاروبرقی دچار سردرد نشوید و دوماً آن که سبب می‌شود تا در هر زمان از شبانه روز که خواستید، بتوانید از جاروبرقی استفاده کنید. معمولاً جاروبرقی‌هایی که قیمت‌های بالاتری دارند، میزان نویز پایین‌تری را نیز نشان می‌دهند. اما می‌توانید در رده جاروبرقی قیمت مناسب، جاروبرقی‌هایی را پیدا کنید که نویز پایینی نیز داشته باشند.

انواع جاروبرقی خوب تا ۶ میلیون تومان

در این بخش به انواع جاروبرقی خوب تا ۶ میلیون تومان اشاره خواهیم کرد. با توجه به ویژگی‌های هر کدام از جاروبرقی‌ها بهتر است بدانید کدام یک از آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. با این کار به شکل بهتری نیز می‌توانید در وقت و سرمایه خودتان صرفه‌جویی کنید.

1. جاروبرقی سام 9015

جاروبرقی سام مدل 9015، اولین مدل یکی از جاروبرقی‌های سام است که دارای قدرت مکش بالایی نیز می‌باشد. قدرت موتور این جاروبرقی 2000 وات می باشد و از نوع جاروهای کیسه دار میباشد. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی در حدود 2000 الی 2500 وات است و این موضوع نشان دهنده مصرف برق متوسط این جارو است. بهتر است اگر نیاز به چنین قدرت مکش و قدرت موتوری دارید، به سراغ انتخاب آن بروید. وجود فیلتر‌های بهداشتی و همچنین چند فیلتره بودن به تمیز شدن هرچه بهتر و بیشتر محیط کمک می‌کند.

میزان نویز و صدای این جاروبرقی در حد متوسط است و می‌توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید. حتی قدرت و توان مکش جاروبرقی نیز بسیار مهم است که در این مدل از جارو‌ها به خوبی به آن توجه شده است. بدنه‌ای که برای این مدل از جاروبرقی‌ها در نظر گرفته‌اند نیز، کاملاً مقاوم بوده و از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه شده است.

2. جاروبرقی لایونزا 2800

این مدل از جاروبرقی ها می توانند تفاوت های زیادی را با جاروهایی که در بازار وجود دارند، داشته باشند. جاروبرقی لایونزا دارای مولفه های مختلف و زیادی است که سبب می شود انتخاب آن به عنوان یک جاروبرقی خوب و باکیفیت در صدر لیست خریداران قرار گیرد. داشتن کلیدهای تمام لمسی، بدنه مقاومی که از جنس نانو ساخته شده است، موتوری با توان مصرفی 2400 وات و مصرف انرژی درجه آ از جمله مهم ترین ویژگی های این مدل از جاروبرقی ها است.

البته جاروبرقی های لایونزا 2800 دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که سبب می شود انتخاب و خرید آن ها اهمیت پیدا کند. سیم برق 7 متری برای دسترسی به تمامی قسمت های اتاق، بورد محافظ برای جلوگیری از سوختگی موتور در هنگام نوسانات برق، دارای فیلترهای ضد حساسیت و آنتی آلرژی، لوله کنفی بسیار مقاوم در برابر پارگی، سنسورهای هوشمند محافظ موتور، ضمانت نامه هولوگرام دار و قفل کودک از دیگر ویژگی ها و آپشن هایی است که در این مدل از جاروبرقی می توانید داشته باشید.

3. جاروبرقی بلانتون 1204

این مدل از جاروبرقی‌ها دارای 4 رنگ مختلف آبی، سفید، مشکی و قرمز هستند. قدرت و توان موتور این جاروها در حد 2000 وات بوده و برای جاروکشی محیط خانه می تواند بسیار مناسب باشد. رده مصرف انرژی برق این جاروبرقی ها در حد آ بوده که نشان می دهد مصرف برق کمی دارد. از سوی دیگر نیز سیمی که برای جاروبرقی در نظر گرفته شده است، حدود 7 متر است. این سیم 7 متری می تواند به شما امکان جارو کردن محیط بزرگ تری را بدهد. وزن جاروبرقی حدود 5 کیلوگرم می باشد و برای جابجایی می تواند بسیار مناسب باشد. مورد بعدی نیز آن است که 7 حالت مکش برای این مدل از جاروبرقی وجود دارد که بهتر است آن ها را یاد بگیرید.

 

فروشگاه تک کالابان

فروشگاه تک کالابان که در زمینه عرضه انواع لوازم خانگی برقی و غیر برقی در حال فعالیت است، امروزه تمام تلاش و سعیش را بر این موضوع گذاشته است که بتواند بهترین و با کیفیت کالا‌ها را با بهترین قیمت‌ها در اختیار مشتریانش قرار دهد. این کار سبب می‌شود تا مشتریان و افرادی که به این فروشگاه مراجعه می‌کنند، بتوانند با پرداخت حداقل قیمت‌ها، بهترین و همچنین کیفیت مناسب‌ترین اجناس را نیز خریداری کنند.

از سوی دیگر فروشگاه تک کالابان سعی کرده است تا با فراهم کردن دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، هم مشتریانی که ترجیح می‌دهند جنس را از نزدیک ببینند و خرید کنند و هم مشتریانی که ترجیح می‌دهند تا از پشت‌مانیتور لپ تاپ خرید کنند را راضی نگه دارد. این کار کمک زیادی به جذب مشتریان از هر دو گروه خواهد داشت.

در صورتی که نمی‌دانید دقیقاً چه چیزی می‌خواهید، کدام برند مناسب است و یا با بودجه شما چه نوع محصولاتی را می‌توانید تهیه کنید، کارشناسان بخش فروش در فروشگاه تک کالابان می‌توانند به خوبی به شما کمک کنند. این کار سبب می‌شود تا هم در وقت شما صرفه‌جویی شود و هم اجناس باکیفیتی را بتوانید پیدا کرده و خریداری نمایید.

سؤالات متداول

  1. جاروبرقی خوب تا ۶ میلیون تومان چه برند‌هایی دارند؟

می‌توانید تا ۶ میلیون تومان،  از برند‌هایی مثل پاناسونیک، سام، بلانتون و … خرید کنید.

  1. قدرت موتور و مکش چه ارتباطی با هم دارند؟

این دو مورد دارای رابطه مستقیمی می‌باشند. هر قدر قدرت موتور بیشتر باشد، میزان و توان مکش موتور جاروبرقی نیز بیشتر خواهد بود.

  1. وجود فیلتر در جاروبرقی چه اهمیتی دارد؟

فیلتر‌ها در جاروبرقی می‌توانند باکتری‌ها و گرد و خاک موجود در محیط را تا حدود ۹۹ درصد جذب کنند و از بروز آلرژی در شما جلوگیری نمایند.

کلام پایانی

جاروبرقی قیمت مناسب را می‌توانید در هر فروشگاهی پیدا کنید، اما مسأله مهم آن جا است که بتوانید این مدل از جاروبرقی‌ها را به نحوی خریداری کنید که دارای کیفیت نیز باشند. جاروبرقی‌های بی‌کیفیت نه تنها گزینه خوبی برای خرید نیستند، بلکه حتی این موضوع را نیز پیش می‌آورند که پول خود را کاملاً دور ریخته و هدر داده‌اید. مدل‌هایی که با ویژگی‌های بیان شده همخوانی داشته باشند، می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشند.

تا ۶ میلیون چه جاروبرقی خوبه؟
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من