بنر تک کالابان
طرح فروش اقساطی
بنر تک کالابان
طرح فروش اقساطی

مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

در مورد جاروبرقی سوال دارم؟؟

جاروبرقی از ضروری‌ترین محصولات خانگی است که معمولا به‌صورت روزانه چند بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جاروبرقی محصولی است که باید در هنگام خرید آن  به نکات مهم توجه کنید. کیفیت محصول خریداری شده از اهمیت بسزایی برخوردار است. توجه داشته باشید که خرید جاروبرقی در برندهای شناخته‌شده می‌تواند در افزایش طول عمر آن و افزایش عملکرد فوق العاده این محصول موثر باشد.

جاروبرقی

سوال دارم

در هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه شود؟

در هنگام خرید جاروبرقی به نکات مهمی باید توجه کنید. از جمله این نکات می‌توان به کاربرد جاروبرقی، توان موتور و توان مکش آن، وزن و صدای موتور جاروبرقی، نوع کیسه و نوع فیلتر تصفیه هوا مورد استفاده در محصول، وضع کیسه جاروبرقی، نوع و تعداد چرخ‌ها و غیره اشاره کرد.

مقدار توان موتور جاروبرقی چقدر است؟

جاروبرقی دارای توان‌های مختلف است. توان این محصول به‌صورت یک عدد بزرگ روی بدنه جاروبرقی نوشته می‌شود. حداقل توان جاروبرقی در حدود 1400 و حداکثر توان آن نیز 2500 وات است. هر چقدر توان آن بالاتر باشد، به معنای این است که قدرت عملکرد بالاتری دارد و عمل مکش آن بسیار فوق العاده است. اگر از جاروبرقی در خانه استفاده می‌کنید، بهتر است توان آن میان 700 الی 2000 وات باشد.

وزن جاروبرقی باید چقدر باشد؟

در هنگام خرید باید به وزن جاروبرقی توجه کنید. ممکن است در مرحله اول، توجه به این مورد اهمیت زیادی نداشته باشد اما در هنگام استفاده متوجه خواهید شد که می‌تواند انرژی زیادی از فرد بگیرد. اگر جاروبرقی و لوله نیز دارای وزن بالایی باشند، استفاده از این محصول دشوار خواهد بود. سنگینی جاروبرقی منجر به ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند درد دست، درد کمر و پا می‌شود.

آیا صدای جاروبرقی در هنگام خرید آن، اهمیت دارد؟

صدای جاروبرقی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر صدای آن بلند باشد، باعث اذیت همسایه‌ها می‌شود. بهتر است از جاروبرقی‌هایی خریداری کنید که دارای توان موتور بالا، قدرت مکش فوق العاده و صدای بسیار کم هستند. هر چقدر کیفیت محصول افزایش یابد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

کیسه جاروبرقی دارای چه مشخصاتی است؟

در هنگام خرید جاروبرقی به کیسه آن توجه کنید. برخی از جاروبرقی‌ها دارای کیسه‌های قابل شستشو و برخی نیز دارای کیسه‌های غیرقابل شستشو هستند. در برخی موارد نیز، جاروبرقی فاقد کیسه است. هریک از انواع این نوع محصول دارای ویژگی‌های منحصربه فردی هستند.

جاروبرقی‌های بدون کیسه چه ویژگی‌هایی دارند؟

جاروبرقی‌های بدون کیسه نسبت به انواع جاروبرقی‌های دیگر دارای قیمت خرید پایین‌تری است. با این حال، خرید جاروبرقی‌های کیسه‌دار توصیه می‌شود چرا که می‌توانند مساحت بیشتری را جارو کنند و به تخلیه دائمی مخزن نیز نیاز ندارند. توجه داشته باشید که جاروبرقی‌های بدون کیسه نیاز به تعویض فیلتر دارند. این نوع محصول نیاز به فیلترهای بسیار قوی دارد تا هرچند یکبار تعویض شوند و کارایی جاروبرقی را افزایش دهند.

فیلترهای مورد استفاده در جاروبرقی در چند نوع هستند؟

جاروبرقی دارای فیلترهایی است که از آن‌ها برای تصفیه هوا استفاده می‌شود. برخی از این نوع محصول دارای یک فیلتر و برخی نیز دارای چند فیلتر برای تصفیه هوا هستند. از فیلترها برای جذب گردوغبار توسط جاروبرقی استفاده می‌شود. جاروبرقی‌هایی که دارای چند نوع فیلتر هستند، قیمت بالاتری دارند و استفاده از آن ها برای افرادی که به بیماری‌های ریوی مانند آسم مبتلا هستند، توصیه می‌شود.

کارکرد نشانگر وضع کیسه در جاروبرقی چیست؟

جاروبرقی‌های قدیمی و برخی از جاروبرقی‌های امروزی فاقد نشانگر وضع کیسه هوا هستند. بدون وجود نشانگر نمی‌توان متوجه پر بودن کیسه جاروبرقی بود. جاروبرقی‌های امروزی دارای سیستم نشانگر وضع کیسه هستند و زمان پر شدن کیسه را به‌خوبی نشان می‌دهند. در این‌صورت به محض پرشدن کیسه، آنرا خالی می‌کنید و فشار زیادی به جاروبرقی وارد نمی‌شود.

طول استاندارد سیم جاروبرقی چند است؟

توجه داشته باشید که سیم جاروبرقی نه باید زیاد کوتاه و نه باید زیاد بلند باشد. طول سیم باید استاندارد بوده و در حدود 6 الی 9 متر باشد. اگر بیش از این اندازه کوتاه باشد، نمی‌توانید از آن به خوبی برای جاروکردن اتاق‌های بزرگ استفاده کنید.

اهمیت وجود قدرت دمش در جاروبرقی چیست؟

برخی از جاروبرقی‌ها تنها دارای قدرت مکش هستند. اما در برخی موارد برای تمیزکردن وسایل‌های مختلف مانند کیس کامپیوتر، قدرت دمش اهمیت بسیار زیادی دارد. بدیهی است جاروبرقی‌هایی که دارای چنین مشخصه‌هایی هستند با قیمت بالاتری بفروش می‌رسند.

سرچ کنید؟؟

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من