مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

امروزه دغدغه بسیاری از مردم و مخصوصاً زوج‌هایی که نامزد کرده و قصد خرید لوازم‌خانگی دارند، خرید لوازم اصل و اورجینال می‌باشد. همچنین ازآنجایی‌که برندها و فروشنده‌های لوازم‌خانگی در بازار بسیار زیاد می‌باشند، تشخیص لوازم‌خانگی اصلی از تقلبی یک ضرورت به‌حساب می‌آید. حتی گاهی پیش می‌آید که کالاهای تقلبی و فیک را در بازار به‌جای کالای اصل به مردم می‌فروشند. بنابراین یکی از مهم‌ترین قدم‌های شما در هنگام خرید لوازم‌خانگی پی‌بردن به راه‌های تشخیص لوازم اصل از تقلبی می‌باشد. در این مقاله از فروشگاه تک کالابان می‌خواهیم شما را کامل با این موضوع آشنا کنیم. همچنین به بررسی راه‌های تشخیص اصل بودن اسپرسوساز دلونگی مدل 685 خواهیم پرداخت. بنابراین توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و با صفر تا صد این موضوع آشنا شوید.

نکات مهم در زمان خرید محصولات خانگی برای تشخیص محصولات اصل

اگر می‌خواهید در زمان خرید محصولات خانگی از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید، مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، ضروری می‌باشند.

1. به برچسب‌های موجود بر روی محصول توجهی نداشته باشید

امروزه به‌راحتی برچسب‌های مربوط به درجه مصرف انرژی و حتی برند محصول در بازار پیدا می‌شوند. بنابراین وجود یک برچسب دلیل بر اصالت آن کالا نمی‌باشد. امروزه کلاهبرداران به‌راحتی این برچسب‌ها را بر روی محصولات تقلبی می‌زنند و آنها را به مردم می‌فروشند. پس در خرید محصولات خود به این موردتوجه داشته باشید.

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

2. مدل محصول موردنظر خود را در اینترنت سرچ کنید

مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدل محصول موردنظر خود را دقیق در اینترنت سرچ کنید. محصولی که قصد خرید آن را دارید، باید با نمونه موجود در سایت تولیدکننده و سایت‌های معتبر فروش دقیقاً یکی باشد. بنابراین حتی اگر ظاهر محصول با نمونه موجود در سایت تولیدکننده و سایت‌های معتبر، مغایرت داشت، از خرید خود صرف‌نظر کنید.

3. از فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر خریداری نمایید

مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید خرید خود را از فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر تهیه نمایید. در این مراکز محصولات اصل به شما فروخته خواهند شد. چرا که اعتبار و رضایت مشتری برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. یا اگر به شهرهای دیگر سفر می‌کنید و از آنجا خرید خود را انجام می‌دهید، مراکز خرید معتبر را مدنظر داشته باشید. فروشگاه تک کالابان با داشتن چندین سال سابقه فروش محصولات خانگی اصل یکی از بهترین مراکزی خواهد بود که می‌توانید برای خرید کالاهای خود از طریق آن اقدام نمایید.

نحوه تشخیص اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

در این بخش از مقاله تشخیص لوازم‌خانگی اصل از تقلبی قصد داریم نحوه تشخیص اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی را به شما یاد دهیم. ازآنجاییکه قهوه طرف‌داران زیادی در سطح کشور ما دارد، اسپرسوساز دلونگی هم از جمله محصولاتی بوده که نمونه تقلبی آن در بازار زیاد است. ما در ابتدا شما را با خود اسپرسوساز دلونگی آشنا می‌کنیم و سپس به راه‌های تشخیص نمونه اصل از تقلبی آن می‌پردازیم.

این دستگاه یک اسپرسوساز خانگی بوده و به‌صورت نیمه اتوماتیک کار می‌کند. این دستگاه دارای توان 1350 وات و فشار 15 بار است. شما با اسپرسوساز دلونگی به‌راحتی می‌توانید قهوه و کاپوچینو را آماده کنید. بر روی این دستگاه و در قسمت بالای دستگاه سه دکمه قرار دارند. یکی از دکمه‌ها برای تهیه کف شیر و دو دکمه بعدی هم برای تعیین مقدار قهوه و تعداد فنجان آن کاربرد دارد. جنس بدنه این دستگاه هم از استیل ضدزنگ می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. دارای سیستم خاموش‌کن خودکار و سینی چکه گیر می‌باشد. همچنین نشانگر سطح آب و گرمکن فنجان هم از مواردی است که در این دستگاه تعبیه شده‌اند. بنابراین بهترین انتخاب شما برای خرید خواهد بود. به شرطی که مدل اصل آن را خریداری نمایید.

اما در این بخش به بررسی راه‌های تشخیص اسپرسوساز دلونگی تقلبی از اصلی خواهیم پرداخت.

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

1. بررسی قطعات دستگاه اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی

در اولین بخش برای تشخیص اسپرسوساز دلونگی اصل باید به قطعات دستگاه توجه داشته باشید. به طور مثال پرتافیلتر در دستگاه اصلی در بخش داخلی دارای یک شماره‌سریال هست. درحالی‌که در نمونه تقلبی این شماره‌سریال بر روی پرتافیلتر نوشته نشده است. به جنس بسکت داخل دستگاه هم باید توجه داشته باشید. کیفیت مواد سازنده بسکت در نمونه تقلبی و اصلی کاملاً با هم متفاوت هستند. در مرحله بعدی چکه گیر دستگاه را بررسی کنید. برای این کار چکه گیر دستگاه را درآورده و به حالت وارونه قرار دهید. بر روی چکه گیر اصلی اسپرسوساز دلونگی اشکال دایره‌مانند زیادی دیده می‌شود. که نمونه آنها در چکه گیر تقلبی دیده نمی‌شود.

همچنین متریال دو قطعه با هم کاملاً فرق دارند و حتی ساختار و قالب داخلی چکه گیر اصلی تا حد زیادی با نمونه تقلبی آن متفاوت بوده و به‌راحتی قابل‌تشخیص است.

2. بررسی داخل دستگاه اسپرسوساز دلونگی

این مورد تخصصی بوده؛ ولی یکی از بهترین راه‌های تشخیص اسپرسوساز دلونگی تقلبی به شمار می‌رود. در نمونه اصلی پمپ دستگاه یک قطعه بزرگ بوده که در نمونه تقلبی چنین پمپی وجود ندارد. همچنین در اسپرسوساز دلونگی تقلبی، جنس درپوش بالای دستگاه را از فلز ساختند. تا وزن فلز به وزن دستگاه اضافه شده و هم وزن دستگاه اصلی دیده شود. درحالی‌که در نمونه اصلی شما بر روی درپوش اصلی این مورد را مشاهده نمی‌کنید و درپوش از پلاستیک ساخته شده است.

3. قیمت اسپرسوساز دلونگی مدل 685

یکی از شگردهای کلاهبرداران این است که با تبلیغات زیاد مبنی بر اینکه مدل اصل این محصول را با قیمت بسیار ارزان‌تر در بازار به فروش می‌رسانند، شروع به کلاهبرداری می‌کنند. ازآنجایی‌که کیفیت ساخت این محصول بالا بوده و از استیل ضدزنگ ساخته شده است، بنابراین قیمت پایین برخی فروشنده‌ها را باور نکنید. در گوگل قیمت آن را از فروشگاه‌های معتبر پیدا کنید و ببینید در چه رنج قیمتی آن را می‌فروشند. بعد با قیمت فروشگاهی که از آن می‌خرید، مقایسه کنید. اگر اختلاف قیمت زیاد بود، مطمئن باشید محصول تقلبی است. معمولاً قیمت محصول اصل و تقلبی در زمان نوشتن این مقاله یک میلیون و پانصد هزار تومان اختلاف قیمت دارند. فروشگاه تک کالابان از جمله فروشگاه‌های معتبری است که می‌توانید قیمت روز این دستگاه را از طریق آن چک نمایید.

4. وجود گارانتی معتبر

یک راه دیگر برای تشخیص اصل بودن اسپرسوساز دلونگی مدل 685 این است که به گارانتی آن توجه نمایید. محصولات تقلبی و بی‌کیفیت فاقد گارانتی می‌باشند. درحالی‌که محصولات اصل و اورجینال دارای گارانتی معتبر شرکتی می‌باشند. بنابراین اگر فروشنده‌ای این محصول را بدون هیچ گارانتی به شما فروخت، دلیل این کار را بپرسید. حتی بررسی کنید که چه مدت به شما گارانتی خواهند داد. به طور مثال شما در فروشگاه تک کالابان این محصول را می‌توانید با 18 ماه ضمانت آریا کیش و 6 ماه گارانتی خود تک کالابان خریداری نمایید. حتی خدمات فنی این دستگاه هم به شما به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد.

خرید محصولات خانگی از فروشگاه تک کالابان

تک کالابان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم‌خانگی بوده که می‌توانید هر کالایی را با ضمانت 100 درصدی اصالت آن خریداری نمایید. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید. در غیر این صورت با مراجعه به سایت فروشگاه می‌توانید از سراسر ایران اقدام به ثبت سفارش خود کرده. محصول شما بعد از ثبت در سریع‌ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

همچنین برای آشنایی بهتر و بیشتر با انواع محصولات خانگی می‌توانید ویدیوهای این مجموعه در این زمینه را در اینستاگرام و خود سایت مشاهد نمایید.

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

سؤالات متداول

  1. سریع‌ترین راه تشخیص لوازم‌خانگی اصلی از تقلبی چیست؟

یکی از سریع‌ترین راه‌ها پیداکردن شماره‌ سریال حک شده بر روی محصول و سرچ دقیق آن در سایت سازنده می‌باشد. چنانچه در سایت با سرچ شماره‌سریال محصول موجود بود، پس این کالا اصل می‌باشد.

  1. برای تشخیص اسپرسوساز تقلبی از اصلی چه‌کارهایی می‌توان انجام داد؟

برای این کار می‌توانید به کیفیت کالا، بررسی قیمت آن در فروشگاه‌های مختلف، شماره‌سریال و کد محصول و همچنین گارانتی این محصول دقت نمایید.

  1. بهترین راه برای درامان‌ماندن از خرید کالاهای تقلبی چیست؟

بهترین راه‌پیداکردن فروشگاه‌های معتبر برای خرید لوازم‌خانگی و خرید از آنهاست. چرا که این فروشگاه‌ها هیچ‌وقت محصول تقلبی به شما نخواهند فروخت.

کلام پایانی

تشخیص لوازم‌خانگی اصلی از تقلبی یکی از مهم‌ترین کارهایی خواهد بود که هر شخصی باید به آن اهمیت دهد. امروزه بازار فروش لوازم‌خانگی پر از محصولات تقلبی و بی‌کیفیت شده است. به همین دلیل در این مقاله راه‌های شناسایی محصولات اصل از تقلبی را توضیح دادیم، تا در خرید خود بتوانید محصول باکیفیتی را خریداری نمایید. همچنین در مقاله به تشخیص اصل بودن اسپرسوساز دلونگی مدل 685 پرداختیم و راه‌های شناسایی آن را توضیح دادیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی
فهرست مطالب

آخرین مطالب

2 دیدگاه در “تشخیص اسپرسو‌ساز دلونگی ۶۸۵ تقلبی از اصلی

  1. رضا خاقانی گفت:

    همون اصلی هم تقلب چینه

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام چين بودن ربطي به اصل و تقلبي نداره و حتما ويديو هاي داخل سايت رو مشاهده بفرمايين در باره این موضوع کامل توضیح داده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من