مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

میوه خشک كردن در سرخ كن

میوه خشک كردن در سرخ كن

آموزش خشك كردن میوه در سرخ كن بدون روغن موضوعی است که در طول این مطلب می‌خواهیم به آن بپردازیم. میوه خشک می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. علاوه بر آن که می‌توانید از میوه‌‌ها برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید، می‌توانید از خواص بیشتر آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. بسیاری از افراد هنوز هم برای خشک‌کردن میوه‌‌ها از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند معایب فراوانی را با خودش به همراه داشته باشد. در ادامه سعی کرده‌ایم تا در مورد مزیت‌های استفاده از میوه‌‌های خشک و… بیشتر صحبت کنیم.

آموزش خشک كردن میوه در سرخ كن بدون روغن

در این بخش به آموزش خشك‌كردن میوه در سرخ‌كن بدون روغن می‌پردازیم. این موضوع می‌تواند چندین مزیت را برای شما به همراه داشته باشد. مزیت‌های استفاده از این روش را نیز در ادامه بیان می‌کنیم.

برای اینکه با اصول خشک‌کردن میوه در سرخ‌کن آشنا شوید، کار زیادی لازم نیست تا انجام دهید. ابتدا میوه مورد نظر خودتان را شسته و سپس به صورت اسلایس و یا همان ورقه ورقه در می‌آورید. میوه‌‌ها نباید ورقه‌های بسیار نازک و یا بسیار قطور داشته باشند، زیرا در صورت نازک بودن امکان سوختن آن‌ها و در صورت قطور بودن امکان خیس ماندن و آبدار ماندن میوه‌ها وجود دارد.

پس از ورقه ورقه کردن میوه‌‌ها، آن‌ها در سرخ‌کن قرار ‌دهید. در نظر داشته باشید که نباید اسلایس‌ها روی هم قرار گیرند. سپس دمای سرخ کن را در درجه پایین تنظیم کرده و اجازه می‌دهیم تا میوه‌ها برای حدود یک ساعت خشک شوند.

دو محصولی که پیشنهاد فروشگاه تک کالابان می‌باشد، سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 و سرخ کن بدون روغن گاسونیک مدل GAF758 است که دارای قدرت و توان بالایی نیز هستند.

میوه خشک كردن در سرخ كن

مزایای استفاده از سرخ کن به جای خشک کن

همان طور که توضیح دادیم، می‌توانید از دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن، بجای دستگاه‌های میوه خشک‌کن نیز استفاده کنید. استفاده کردن از این روش می‌تواند چندین مزیت را برای شما داشته باشد.

· استفاده بهینه از فضا

بسیاری از آشپزخانه‌های امروزی، فضای کوچکی دارند. همین موضوع سبب می‌شود تا شما نتوانید تمامی لوازمی که نیاز دارید را خریداری کرده و در آشپزخانه نگه دارید. می‌توانید صرفاً با خرید سرخ‌کن، یک میوه خشک‌کن نیز داشته باشد و فضای کمتری از آشپزخانه خود را اشغال کنید.

· مقرون به صرفه بودن

مورد بعدی در خصوص مقرون‌به‌صرفه بودن این کار است. اگر بتواند سرخ کنی تهیه کنید که بدون روغن کار می‌کند، به راحتی می‌توانید از آن به عنوان دستگاه میوه‌ خشک‌کن نیز استفاده کنید. به همین خاطر هم دیگر نیازی به پرداخت مجدد و خرید یک دستگاه میوه خشک کن جداگانه ندارید.

· مناسب استفاده برای خانواده

همواره نه از سرخ‌کن برای تمامی غذا‌ها استفاده می‌کنید و نه هر روز میوه ‌هایتان را خشک می‌کنید. به همین خاطر است که یک دستگاه را بخرید و دو طرفه از آن استفاده کنید. این موضوع می‌تواند برای خانواده‌ها بسیار مناسب باشد و در هر زمان به هر کدام از آن‌ها که نیاز داشتند، صرفاً با استفاده از یک دستگاه آن را تهیه کنند.

یکی دیگر از پشنهادات تک کالابان، سرخ کن رژیمی تفال مدل EY701 است که دارای طرفیت و گنجایش مطلوبی نیز می‌بشد.

میوه خشک كردن در سرخ كن

· زمان کمتر

در صورتی که از سرخ کن به جای میوه خشک‌کن و یا روش‌های سنتی برای خشک‌کردن میوه‌‌ها استفاده کنید، متوجه می‌شوید که مدت زمان کمتری را نیاز دارید تا به نتیجه برسید. در این دستگاه‌ها می‌توانید در کمتر از یک ساعت، انواع میوه خشک از جمله سیب، پرتقال و… را به صورت خشک شده و آماده مصرف داشته باشید.

· درآمدزایی

بسیاری از افراد امروزه در خانه و با استفاده از دستگاه‌های میوه خشک کن و یا سرخ کن‌های بدون روغن، میوه‌‌های مختلف را خشک کرده و به فروش می‌رسانند. در صورتی که شما نیز به این کار علاقمند هستید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام داده و میوه ‌هایی که دوست دارید و یا می‌دانید که بازار مناسبی دارند را خشک کرده و به فروش برسانید. در نظر داشته باشید که میوه‌‌های خشک را اگر با قیمت‌هایی پایین‌تر از قیمت‌های بازار بفروشید، می‌توانید کسب و کار خوبی را برای خودتان به راه بیاندازید و صرفاً با همان وسیله‌ای که آشپزی می‌کنید، درآمد نیز داشته باشید.

آیا با سرخ‌کن‌های با روغن می‌توان میوه خشک کرد؟

این سؤال یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که افراد زیادی به دنبال پاسخ آن هستند. در پاسخ باید بگوییم که خیر.

به طور کلی اگر سرخ‌کن مورد نظر شما نیاز به روغن داشته باشد، ولو مقدار روغنی که نیاز دارد کم باشد، نمی‌توانید میوه خشک را در آن درست کنید. این مسأله نیز به این خاطر است که میوه‌‌ها سرخ می‌شوند و دیگر حالت خشک‌شده پیدا نمی‌کنند، اگر از روغن نیز استفاده نکنید، سرخ‌کن خراب خواهد شد.

اما اگر از سرخ‌کن‌‌هایی استفاده کنید که کاملاً بدون روغن کار می‌کنند و صد در صد رژیمی هستند، می‌توانید به خوبی برای خشک‌کردن میوه‌‌ها نیز از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین در زمان خرید سرخ‌کن حتماً این موضوع را نیز به فروشنده توضیح دهید که قصد دارید از این وسیله به صورت دو کاره استفاده کنید.

گاهی اوقات اگر این موضوع را به فروشندگان توضیح ندهید، ممکن است سر‌خ‌کن‌‌هایی که نیاز به روغن دارند را به شما معرفی کنند. به همین خاطر نیز گفته می‌شود که حتماً این نکته را گوشزد کنید.

میوه خشک كردن در سرخ كن

فروشگاه تک کالابان

برای خرید انواع لوازم خانگی بهتر است حتماً به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید. این فروشگاه‌های معتبر را باید حتماً از چند جهت مورد بررسی قرار دهید. فراموش نکنید که اگر می‌خواهید تا لوازم برقی و لوازم آشپزخانه‌ای که خریداری کرده‌اید به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرند، بهتر است حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که چه نکاتی را در زمان خرید باید رعایت کنید.

· اصل بودن کالاها

اولین و مهم‌ترین نکته مربوط به اصل بودن کالا و بالا بودن کیفیت آن است. میوه خشک‌کن‌‌ها و سرخ‌کن‌ هایی که خریداری می‌کنید، لازم است حتماً از کیفیت بالایی برخوردار باشند، با این کار می‌توانید به سادگی و به راحتی برای چندین سال از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

· قیمت‌ها

نکته بعدی در مورد قیمت‌ها است. قیمت‌هایی که برای اجناس باکیفیت و اصل ارائه می‌شود، معمولاً با قیمت‌های اجناس کپی و‌های کپی متفاوت هستند. این موضوع می‌تواند سبب شود تا بسیاری از افراد قدرت خرید اجناس اصل و باکیفیت را نداشته باشند. به همین دلیل نیز توصیه می‌کنیم تا حتماً به سراغ فروشگاه تک کالابان بروید. در این فروشگاه می‌توانید انواع اجناس اصل را با بهترین قیمت‌ها و کیفیت‌ها پیدا کرده و آن چیزی که متناسب با بودجه شما می‌باشد را خریداری کنید.

امکان مقایسه قیمت‌ها را در سایت فروشگاهی تک‌کالابان نیز دارید. به همین خاطر توصیه می‌شود تا این مدل از محصولات را حتماً با موارد مشابه آن‌ها در سایت مقایسه کنید و سپس خرید خود را به صورت نهایی انجام دهید.

· نحوه خرید

دو روش خرید برای مشتریان وجود دارد که می‌توانند با استفاده از هر کدام از این روش‌ها، خرید خود را انجام دهند. خرید حضوری و خرید آنلاین. در خرید حضوری می‌توانید خودتان مستقیماً به فروشگاه مراجعه کرده و با بررسی دقیق و از نزدیک محصول، آن را خریداری کنید. اما زمانی که می‌خواهید تا آنلاین محصول مورد نظرتان را تهیه کنید، باید به سایت تک‌کالابان مراجعه کرده و سفارش خود را در این سایت ثبت نمایید.

هر کدام از این روش‌ها می‌تواند برای یک دسته از مشتریان مناسب باشد و صرفاً قرار نیست تا همگی به دنبال استفاده از روش آنلاین و یا همگی به دنبال استفاده از روش خرید حضوری باشند.

دو محصول دیگری که به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، سرخ کن نینجا مدل AF300 و سرخ کن فیلیپس مدل 9270 می‌باشد، که با توجه به ویژگی‌هایی که دارند مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

میوه خشک كردن در سرخ كن

کلام پایانی

مواردی که در خصوص آموزش خشك‌كردن میوه در سرخ كن بدون روغن توضیح داده شد را، به درستی مورد بررسی قرار دهید. این موارد می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین وسیله‌ای که کاربرد‌های فراوانی را برای شما دارد، خریداری کنید. با توجه به این موضوع به راحتی می‌توانید میوه‌های خشک با کیفیت و مناسبی را هم برای استفاده روزمره و هم برای پذیرایی از میهمانان خودتان داشته باشید. برای آن که بتوانید از سرخ‌کن خودتان برای خشک‌کردن اصولی میوه‌ها نیز استفاده کنید، حتماً باید در زمان خرید سرخ‌کن‌هایی را انتخاب کنید که بدون روغن نیز می‌توانند کار کنند. در غیر این صورت امکان خشک‌کردن میوه در سرخ‌کن‌‌هایی که صرفاً با روغن کار می‌کنند، وجود ندارد.

میوه خشک كردن در سرخ كن
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من