طرز استفاده از محصولات

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

سرخ کردن بادمجان در هواپز یکی از کار‌هایی است که برای جلوگیری از مصرف روغن زیاد، امروزه افراد زیادی انجام می‌دهند. این کار مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد و مسلماً نمی‌توانید همیشه از این روش استفاده کنید. درست است که مصرف کردن روغن کمتر می‌تواند برای سلامتی شما اهمیت زیادی داشته باشد، اما گاهی اوقات باید ابزاری که از آن استفاده می‌کنید را تغییر دهید. با این کار هم روغن کمتری را برای غذا مصرف خواهید کرد و هم از ابزار و وسیله درستی استفاده کرده‌اید. مثلا سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن بسیار مطلوب می‌باشد.

مزیت‌های سرخ کردن بادمجان در هواپز

برای سرخ کردن بادمجان در هواپز می‌توانید مزیت‌های مختلفی را در نظر داشته باشید. این مزیت‌ها قطعاً می‌توانند به شما کمک کنند تا به شکل بهتری متوجه شوید که بادمجان سرخ‌کرده را چگونه و از طریق چه روش‌هایی تهیه کنید، بهتر خواهد بود.

سه محصول پیشنهادی فروشگاه تک کالابان، سرخ کن نینجا مدل AF160، سرخ‌ کن کنوود مدل HFM75 و سرخ کن فیلیپس مدل 9270 می‌باشد که از بهترین سرخ‌کن ‌های بدون روغن بوده که برای لاغری بسیار مناسب هستند.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

· مصرف روغن کمتر

زمانی که برای غذاهای خود روغن کمتری مصرف کنید، هم سلامتی خودتان را تضمین می‌کنید و هم می‌توانید از لحاظ اقتصادی، بیشتر صرفه‌جویی کنید. با استفاده کردن از سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس، این کار برایتان کاملاً قابل دسترس خواهد بود و به همین خاطر نیز توصیه ما به شما استفاده‌کردن از این مدل از دستگاه‌ها می‌باشد.

· تایم کوتاه‌تر برای سرخ کردن غذا

با استفاده از سرخ‌کن‌های بدون روغن، می‌توانید غذا‌ها را در تایم کوتاه‌تری نیز آماده‌سازی کنید. آماده‌کردن غذا‌ها در تایم و زمان کوتاه‌تر، باعث می‌شود تا حتی زمان‌هایی که نمی‌توانید به راحتی و با خیال راحت آشپزی کنید نیز، بتوانید غذای مناسبی را تدارک ببینید.

· حفظ کیفیت بادمجان

زمانی که بادمجان‌ها را در هواپز‌ها و یا در سرخ‌کن‌های بدون روغن سرخ می‌کنید، کیفیت آن‌ها هرچه بهتر و بیشتر حفظ می‌شود. بنابراین این مسأله نیز می‌تواند یکی دیگر از مزیت‌هایی باشد که در پی استفاده‌کردن از این وسایل آشپزی خواهید داشت. با حفظ شدن کیفیت بادمجان در طول آشپزی، از حفظ شدن مواد مغذی آن نیز کاملاً اطمینان خاطر خواهید داشت.

· قابل استفاده برای همه افراد

مسلماً افرادی که دارای بیماری‌هایی همچون فشار خون باشند، نمی‌توانند از غذاهای سرخ کردنی به مقدار زیادی استفاده کنند. این مسأله باعث می‌شود تا بادمجان سرخ‌کرده تبدیل به یکی از آرزوهای این افراد شود. زمانی که بادمجان‌ها را در هواپز و یا سرخ‌کن‌های کم‌روغن و بدون روغن فیلیپس سرخ کنید، دیگر نیازی نیست تا برای افرادی با رژیم غذایی خاص، به فکر غذای دیگری باشید. آن‌ها نیز می‌توانند از همان غذا استفاده کنند.

دو محصول دیگری که به شما پیشنهاد می‌دهیم که دارای توان و قدرت مطلوب می‌باشد و دارای وزن مناسب نیز می‌باشد:

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند فیلیپس یکی از بهترین برند‌هایی است که امروزه در بازار وجود دارد و نوع اصلی آن را می‌توانید تهیه نمایید. نوع اصلی این مدل از سرخ‌کن، به شکلی طراحی شده است که با کمترین مقدار روغن بتوانید به راحتی غذاهای مختلفی همچون سیب زمینی، کدو سبز، بادمجان، کلم و… را در آن سرخ کنید.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس برای شما به همراه دارند، انجام فرایند سرخ‌کردن بدون ایجاد بو است. سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن فیلیپس بدون کمترین بویی انجام می‌شود. همین مسأله نیز سبب می‌شود تا محیط آشپزخانه بوی بادمجان نگیرد و از سوی دیگر نیز باعث می‌شود تا خودتان هم در حین آشپزی‌کردن  اذیت نشوید.

حتی استفاده‌کردن از ابزارها و وسایلی همچون سرخ‌کن بدون روغن، سبب می‌شود تا بتوانید با مصرف روغن کمتر، روند کاهش وزن و تأمین سلامتی بهتری داشته باشید. این مسأله برای کسانی که افزایش وزن زیادی دارند و نیاز به رعایت‌کردن رژیم‌های غذایی سفت و سختی پیدا کرده‌اند، بسیار مهم است.

فروشگاه تک کالابان

زمانی که صحبت از خرید انواع لوازم خانگی می‌شود، نام چندین فروشگاه در این بین وجود دارد که مردم به برخی از آن‌ها اعتماد بیشتری دارند. به همین دلیل نیز ترجیح می‌دهند تا تمامی خرید‌های خود را از این فروشگاه‌ها انجام دهند. فروشگاه تک کالابان نیز یکی از این موارد می‌باشد. این فروشگاه به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که با خودش به همراه دارد، همواره یکی از پیشتازان در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و به خصوص لوازم برقی آشپزخانه محسوب می‌شود.

در فروشگاه تک کالابان هم می‌توانید از طریق خرید آنلاین و از وبسایت این فروشگاه خرید کنید و هم می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و اجناس مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. تک کالابان همواره در کنار داشتن روش‌های مختلف خرید برای مشتریانش، سعی کرده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را به شما عرضه کند. اجناس باکیفیت غالباً از جمله اجناس اورجینال به حساب می‌آیند که قیمت‌های پایینی نیز ندارند. با این وجود تک کالابان سعی کرده است تا حد ممکن کمترین سود را بر روی اجناسش داشته باشد. با این حرکت، تمامی افراد می‌توانند از کالا‌های عرضه شده در این فروشگاه، خرید کنند.

دو محصولی که فروشگاه به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم، سرخ کن نینجا مدل AF300 و سرخ کن رژیمی تفال مدل EY701 بوده که دارای توان و قدرت بسیار مطلوبی نیز می‌باشند.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

سؤالات متداول

  1. آیا می‌توان بادمجان را بدون روغن سرخ کرد؟

بله استفاده از سرخ‌کن‌های بدون روغن و یا هواپز‌ها می‌تواند باعث شود که بادمجان را بدون روغن سرخ کنیم.

  1. آیا کارایی هواپز و سرخ کن بدون روغن با هم متفاوت است؟

خیر، هوا پز همان سرخ‌کن بدون روغن است. بدین معنی که از نظر کاربرد یکسان هستند. با توجه به اینکه سرخ‌کن‌های بدون روغن دارای فن هستند، کار هواپز را نیز برای شما انجام می‌دهند.

  1. خرید سرخ کن فیلیپس اصل چگونه امکان‌پذیر است؟

سرخ‌کن‌های فیلیپس اصل را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبری همچون تک کالابان تهیه کنید که از بابت کیفیت و قیمت آن‌ها اطمینان خاطر دارید.

کلام پایانی

متوجه شدید که سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن فیلیپس که از نوع بدون روغن آن است، کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. زمانی که از سرخ‌کن‌های بدون روغن استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست تا بخواهید به سراغ هواپز‌ها و یا دیگر لوازم جایگزین بروید. برای خرید این نوع از لوازم آشپزخانه نیز حتماً فروشگاه معتبری را پیدا کنید. خرید کردن از فروشگاه‌های معتبر به شما چندین مزیت و آپشن را می‌دهد. شما می‌توانید در این فروشگاه‌ها اجناس اصلی را پیدا کنید که بیشترین کاربرد‌ها را برای شما دارند. همچنین با خرید آن‌ها می‌توانید مطمئن باشید که نه هزینه و نه زمان خود را دور نریخته‌اید. بهمین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه دسته بندی اصلی این محصول بروید و انواع سرخ کن بدون روغن را بررسی و مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *