مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

بهترين خرد كن بازار چيست؟

بهترين خرد كن بازار چيست؟

بهترین خردکن بازار چیست؟

خردکن‌ها در آشپزخانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های ایرانی یکی از مهم‌ترین وسایل به شمار ‌می‌روند. داشتن یک خردکن خوب به همراه تیغه‌های قوی می‌تواند کار شما برای آشپزی‌کردن برا سیار راحت‌تر کرده و فرایند آشپزی را برای شما بسیار لذت بخش‌تر خواهد کرد. به همین خاطر نیز به شما توصیه می‌کنیم تا حتماً خردکن‌های مناسبی را پیدا کرده و سپس تصمیم نهایی خودتان برای خرید را بگیرید. آموزش خرید خرد کن را می‌توانید در این لینک مطالعه فرمایید و در ادامه این مقاله سعی کرده‌ایم تا مهم‌ترین نکات در خصوص یک خردکن مناسب را در کنار خردکن‌های معتبر بیان کنیم و شما را با این نوع از ابزار‌ها و وسایل برقی بیشتر آشنا سازیم.

چه خردکنی مناسب خرید است؟

ابتدا باید بدانیم چه نوع خردکنی می‌تواند برای خرید مناسب باشد؟ ویژگی‌هایی که یک خردکن باید داشته باشد تا گزینه مناسبی به حساب بیاید را در این قسمت به صورت تک به تک توضیح خواهیم داد.

از محصولاتی که به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، خردکن‌ کاخلر KH-157-B بوده که دارای توان 400 واتی . قدرت و گنجایش 2 لیتری است.

· ظرفیت خردکن

اولین نکته مربوط به ظرفیت کلی دستگاه می‌شود. خردکن‌ها می‌توانند انواع مختلفی با ظرفیت‌های گوناگونی داشته باشند. به همین دلیل نیز ابتدا باید بدانید که به طور متوسط برای چند نفر قرار است غذا درست کنید. مثلاً اگر تعداد افراد خانواده شما در خانه چیزی حدود ۵ الی ۶ نفر باشید، باید از خردکن‌های کوچک استفاده کنید. در این شرایط باید خردکن‌های متوسط و یا بزرگ را انتخاب کنید که نیازی به چندین بار خردکن برای یک وعده غذایی نداشته باشید.

شما می‌توانید بهترین برندهای خردکن مثل سنکور، کوخ، کاخلر، فلوگل را با بهترین کیفیت و قیمت، از سایت تک کالابان خریداری کنید.

· جنس ظرف خردکن

نکته بعدی در مورد جنس ظرف خردکن است. جنس ظرف را بهتر است حتماً از مواردی انتخاب کنید که به سرعت دچار شکستگی نشود و یا لک‌پذیری نداشته باشد. به طور کلی اگر بتوانید ظرف‌هایی با جنس پلاستیک فشرده را انتخاب کنید، از بابت طول عمر آن‌ها اطمینان بیشتری خواهید داشت و نیازی نیست تا هر چند ماه یک بار به دنبال عوض کردن ظرف خردکن شکسته و یا لک گرفته باشید.

· جنس تیغه خردکن

نکته بعدی نیز که حتی از دو مورد قبلی هم اهمیت بیشتری دارد، مربوط به جنس تیغه‌ها می‌شود. جنس تیغه‌هایی که برای خردکن استفاده می‌شوند، باید به شکلی باشد که به مرور زمان دچار کند شدگی و یا زنگ زدگی نشوند. در غیر این صورت یا باید به دنبال خرید یک خردکن دیگر با تیغه‌های متفاوت بگردید و یا آن که بایستی تیغه‌های همین خردکن را عوض کنید و همواره به دنبال تیز کردن آن‌ها باشید. سعی کنید تیغه‌هایی از جنس فولاد، تیتانیوم و یا استیل ضد زنگ پیدا کنید که کارایی آن‌ها در طول زمان کاهش پیدا نکند.

یکی از محصولاتی که فروشگاه تک کالابان به شما عزیزان توصیه می‌کند، خرد کن سنکور مدل SCB 6150SS بوده که دارای توان 800 واتی است که دارای قدرت و عملکرد بالایی نیز می‌باشد.

· توان موتور

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کنید در خصوص توان موتور است. توان موتور خردکن می‌تواند با توجه به ظرفیتی که دارد و همچنین با توجه به برندی که آن را تولید کرده است، متفاوت باشد. بهتر است خردکنی را انتخاب کنید که موتورش دارای مقدار توان مناسبی باشد. با این کار به راحتی می‌توانید به مدت چندین سال از خردکن خود بدون هیچ مشکلی اعم از سوختگی موتور و… کار کنید.

چه خردکنی برای گوشت و مرغ مناسب است؟

خردکن‌ها می‌توانند برای گوشت و مرغ و سبزیجات و به طور کلی هر نوع ماده غذایی دیگری استفاده شوند. زمانی که بدانید خردکن را دقیقاً برای چه نوع غذا‌هایی می‌خواهید، می‌توانید گزینه‌های بهتری را انتخاب کنید. برخی از افراد از خردکن‌ها صرفاً برای گوشت و مرغ استفاده می‌کنند نیازی ندارند تا انواع سبزیجات را به وسیله خردکن، خرد نمایند.

یکی از بهترین برند‌هایی که برای گوشت و مرغ و به طور کلی انواع گوشت‌ها می‌تواند کاربرد داشته باشد، خردکن‌های کاخلر، فلوگل، کوخ و سنکور هستند. این مدل از دستگاه‌ها به چند دلیل انتخاب‌های مناسبی به حساب می‌آیند.

اولین مورد ظرفیت آن‌ها است. ظرفیت استاندارد یک و نیم تا سه لیتری آن‌ها سبب می‌شود تا حجم گوشت، مرغ و انواع مواد پروتئینی مناسبی را بتوانید با آن‌ها خرد کنید. دومین مورد تیغه‌های قدرتمندی است که این خردکن‌ها دارند. تیغه‌های قدرتمند از جمله مهم‌ترین فاکتور‌ها هستند. بافت مرغ و ماهی بسیار نرم است و با تیغه‌های متوسط و حتی کند نیز احتمالاً به خوبی خرد می‌شوند؛ اما برای خرد کردن گوشت نیاز به تیغه‌های بسیار قوی وجود دارد. این برندها از تیغه‌های قوی استفاده می‌کنند و این مشکل را نیز به خوبی حل کرده‌اند.

توان موتوری که این برندها برای خردکن‌های خود در نظر گرفته‌اند، نیز بسیار حائز اهمیت است. توان اصلی این موتور‌ها برابر هزار وات بوده و می‌توانند به راحتی مواد غذایی را خرد کرده و هیچ گونه فشاری را نیز تحمل نکنند.

چه نوع تیغه‌ای برای خرد کردن خوب است؟

همان طور که در قسمت‌های قبلی نیز گفته شد، تیغه‌هایی که در خردکن‌ها استفاده می‌شود، اهمیت زیادی دارند و ابتدا باید به آن‌ها توجه نشان دهید. بهترین نوع تیغه‌ها باید اولاً به سرعت کند نشوند، دوماً نباید در مسیر خردکن مواد غذایی دچار شکستگی شوند و سوماً نباید زنگ زدگی داشته باشند. با توجه به این مؤلفه‌ها می‌توانیم بگوییم که بهترین نوع تیغه‌هایی که برای خردکن‌ها می‌توانید استفاده کنید، تیغه‌های فولادی ضد زنگ و تیغه‌های تیتانیومی است. در زمان خرید خردکن حتماً به این موارد دقت داشته باشید.

هنگام خرید خردکن، به تعداد تیغه‌ یا پره‌های خردکن دقت کنید. خردکن‌هایی که یک و نیم لیتری هستند، یا باید چهار پره و دوتیغ یا سه پره و شش تیغ باشند.

از محصولات پیشنهادی دیگر ما به شما عزیزان، خردکن فلوگل مدل EC116-6166 بوده که دارای ظرفیت و گنجایش 1/5 لیتری است که بسیار مطلوب می‌باشد.

فروشگاه تک کالابان

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که امروزه می‌تواند مرجع شما برای خرید هر نوع وسیله برقی و لوازم آشپزخانه به حساب بیاید، فروشگاه تک کالابان است. در این مرکز فروش علاوه بر آن که تمامی وسایل دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از اجناس اورجینال هستند، قیمت‌های بسیار مناسبی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. قیمت‌های مناسب و کیفیت‌های خوب در کنار تنوع محصولات سبب شده است تا افراد زیادی این فروشگاه را برای خرید خود انتخاب کنند.

کلام پایانی

بهترین نوع خردکن موجود در بازار، خردکن‌هایی هستند که مطابق با ویژگی‌های نام برده شده، طراحی و تولید شده باشند. به جهت اطمینان از خرید خود، می‌توانید خردکن‌ها را از فروشگاه‌های معتبری همچون تک کالابان خریداری کنید. این کار سبب می‌شود تا از بابت کیفیت و همچنین قیمتی که برای محصول پرداخت می‌کنید، کاملاً خیالتان راحت باشد.

سوالات متداول

  1. آیا ظرفیت موتور در مناسب بودن خردکن اهمیت دارد؟

بله ظرفیت موتور و توان موتور می‌تواند در عملکرد خردکن بسیار اثرگذار باشد.

  1. چه نوع تیغه‌هایی برای خردکن‌ها بهترین گزینه است؟

تیغه‌های تیتانیومی و تیغه‌های فولادی ضد زنگ می‌توانند بهترین گزینه‌ها به حساب بیایند.

  1. ظرفیت ظرف خردکن را با توجه به چه چیزی باید تعیین کنیم؟

با توجه به اینکه در هر وعده غذایی برای چند نفر نیاز به خرد کردن مواد غذایی دارید، می‌توانید ظرفیت ظرف خردکن را تعیین کنید.

بهترين خرد كن بازار چيست؟
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من