اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان
اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان

مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

آموزش خرید خردکن

آموزش خرید خردکن

این روزها وجود خردکن‌ها در هر آشپزخانه‌ای ضروری است. در واقع خردکن‌ها، کار خرد کردن انواع مواد غذایی مانند سبزیجات، گوشت و … را برای شما سریع‌تر می‌کنند و بدین ترتیب دیگر آشپزی برایتان آسان‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد.

اما سوالی که برای بسیاری از شما ممکن است پیش آید این است:

برای خرید خردکن به چه نکاتی توجه کنیم؟

دستگاه‌های خردکن از کدام برند کیفیت بهتری دارند؟

در ادامه می‌خواهیم در مقاله آموزش خرید خردکن به این سوالات پاسخ دهیم، البته لازم به ذکر است در این مقاله به بررسی خردکن های تک می‌پردازیم زیرا همانطور که می‌دانید در گوشتکوب‌های برقی چندکاره هم خردکن وجود دارد که بحث امروز ما نیست و در مقالات بعدی در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

آموزش خرید خردکن

مهمترین عوامل برای خرید خردکن چیست؟

  • قدرت خردکن

قدرت و سرعت خردکن از فاکتورهای مهم محسوب می‌شوند. اگر خردکن مورد نظر از قدرت یا سرعت بالاتری برخوردار باشد می‌تواند در کمترین زمان مواد غذایی مورد نظرتان را خرد کند. البته در حال حاضر قابلیت تنظیم سرعت در بسیاری از خردکن‌ها گنجانده شده که به شما اجازه می‌دهد که با توجه به نوع مواد غذایی، سرعت مناسب را تنظیم نمایید.

  • اندازه ظرف

هر قدر ظرف خردکن بزرگتر باشد، در هر بار استفاده میزان بیشتری از مواد را می‌تواند خرد کند و بدین ترتیب سرعت کار شما بالاتر می‌رود.

  • جنس ظرف

معمولا جنس ظروف خردکن از نوع پلاستیک طلقی، شیشه‌ای و فلزی هستند. خردکن‌هایی که دارای ظروف شیشه‌ای هستند بهترین انتخاب می‌باشند، زیرا به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید چه زمانی مواد درون آن به طور کامل خرد شده‌اند. پس سعی کنید خردکن با ظروف شیشه‌ای خریداری کنید.

  • نوع و جنس تیغه‌ها

تیغه‌های خردکن باید تیز، برنده و ضد زنگ باشند تا بتوانند همه مواد با هر اندازه و سفتی را به خوبی خرد کنند. همچنین چند تیغه بودن خردکن خیلی بهتر از  یک تیغه بودن آن است زیرا هم طول عمر وسیله افزایش می‌یابد و هم مواد را می‌توان به اشکال مختلفی در آورد.

کدام برند بهتر است؟

  • خردکن‌های فیلیپس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. این خردکن‌ها چهار تیغه، طلقی و 500 وات می‌باشند که به خوبی می‌توانند مواد مختلف را خرد کنند. البته برای خرد کردن گوشت توصیه نمی‌شوند.
  • برند دیگری که جز بهترین هاست متعلق به خردکن های مولینکس است که با قدرت بالای 1000 واتی خود قادر است تمامی مواد غذایی و حتی گوشت را به خوبی خرد نماید.
  • خردکن سنکور هم یکی دیگر از خردکن‌های محبوب در میان کاربران است که طبق آمار از فروش بسیار بالای برخوردار است. جنس ظرف این خردکن شیشه‌ای است و به شما امکان مشاهده مواد درون را هنگام خرد شدن می دهد. تیغه‌های آن از جنس تیتانیوم و بسیار برنده و تیز می‌باشد. همچنین موتور 500 واتی این محصول به شما اجازه خرد کردن گوشت را نیز می‌دهد.
آموزش خرید خردکن
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من