مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

مقايسه گوشتكوب برقی براون، بوش و سنكور

مقايسه گوشتكوب برقی براون، بوش و سنكور

امروزه در دنیای لوازم‌خانگی با تنوع زیادی از محصولات روبرو هستیم. در هر حوزه‌ای محصولات با مشخصات خاص و همچنین برندهای متنوعی وجود دارند. در چنین شرایطی انتخاب محصولی که متناسب با نیاز و خواسته ما باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین یکی از بهترین راه‌های انتخاب محصول موردنظر مقایسه آن با سایر رقبا در بازار است. همان‌طور که می‌دانید گوشتکوب یکی از لوازم‌خانگی ضروری در هر آشپزخانه‌ای است. در این مقاله قصد داریم به مقايسه گوشتكوب برقي براون، بوش و سنكور بپردازیم. بنابراین این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گوشتکوب برقی بازار را بشناسید.

مقايسه گوشتكوب برقی براون، بوش و سنكور

کاربرد گوشتکوب برقی چندکاره چیست؟

قبل از اینکه به مقایسه گوشتکوب بوش، براون و سنکور بپردازیم، بهتر است کاربرد آن را بررسی نماییم. امروزه گوشتکوب‌ها در دو دسته تک کاره و چندکاره تقسیم می‌شوند. گوشتکوب‌های چندکاره معمولاً سه یا چهار کار را می‌توانید با آنها انجام دهید. بنابراین علت این نام‌گذاری این است که همراه این گوشتکوب ها همزن، خردکن و غیره هم وجود دارند.

این گوشتکوب ها کاربردهای زیادی دارند. از جمله کارهایی که می‌توانید با گوشتکوب برقی چندکاره انجام دهید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درست‌کردن آبمیوه
  • درست‌کردن کیک
  • پوره کردن مواد غذایی
  • خردکردن مواد غذایی
  • له کردن برخی از مواد
  • خردکردن یخ
  • و غیره

گوشتكوب برقي براون، بوش و سنكور؛ کدام بهتر است؟

در این بخش این سه مدل از گوشتکوب ها را به هم بررسی خواهیم کرد.

1. گوشتکوب برقی براون

برند براون از تولیدکننده‌های آلمانی مشهور تولیدکننده لوازم‌خانگی به شمار می‌رود. که در کشور ما هم محصولاتش طرف‌داران خاص خودش را دارد. نام محصولات گوشتکوب در این برند با MQ شروع می‌شود. درباره گوشتکوب های برقی براون در حالت کلی می‌توان گفت که جنس بدنه همه مدل‌ها از پلاستیک بوده. در بیشتر مدل‌های گوشتکوب این برند تعداد تیغه‌های گوشتکوب 2 بوده. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ و جنس ظرف خردکن در این برند هم از پلاستیک ساخته شده است.

از امکاناتی که گوشتکوب های براون دارند می‌توان به این مورد اشاره کرد که قابلیت شستشوی لوازم جانبی این گوشتکوب ها در ماشین ظرف‌شویی هم هست. همچنین تقریباً تمامی مدل‌های این برند دارای پایه ضدلغزش هم هستند.

تفاوت اصلی که در مدل‌های مختلف گوشتکوب های براون دیده می‌شود به توان مدل‌های مختلف آن مربوط می‌شود. در حالت کلی توان گوشتکوب ها در این برند بین 600 تا 1000 وات متغیر بوده. البته مدل‌هایی خواهند بود که توان آنها از این اعداد کمتر یا بیشتر هم خواهند بود.

همچنین مدل‌های پیشرفته گوشتکوب ها در این برند دارای قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد توربو هم هستند. ازآنجایی‌که تنوع گوشتکوب های این برند زیاد بود توصیه می‌کنیم مدل‌های مختلف آن را در فروشگاه تک کالابان مشاهده نمایید.

یکی از پیشنهادات ما به شما عزیزان، گوشت کوب برقی براون مدل MQ 7087x بوده که دارای توان 1000 واتی است و جنس بدنه و تیغه‌ها، استیل ضد زنگ می‌باشد.

2. گوشتکوب برقی بوش

این شرکت هم از برندهای مشهور تولیدکننده لوازم‌خانگی در آلمان بوده و قدمت بیشتری به نسبت براون دارد. تنوع گوشتکوب ها در این برند هم بسیار زیاد بوده و بسته به نیاز خود حتماً محصول مناسبی را پیدا خواهید کرد. درباره گوشتکوب های این برند هم می‌توان گفت که جنس ظرف خردکن و جنس بدنه دستگاه‌ها از پلاستیک بوده. البته در برخی از مدل‌های رده‌بالای آن ترکیبی از استیل ضدزنگ و پلاستیک هم مشاهده می‌شود. جنس میله و جنس تیغه‌های گوشتکوب بوش از استیل ضدزنگ ساخته شده است. در اکثر مدل‌های گوشتکوب بوش هم پایه ضدلغزش را می‌توانید ببینید. مزیت اصلی گوشتکوب های این برند در این است که بسیاری از مدل‌های چندکاره این برند دارای تیغه 4 پره هستند.

در مدل‌های این برند هم امکان تنظیم سرعت وجود دارد. همچنین عملکرد توربو در دستگاه‌های آن دیده می‌شود. همچنین امکان شست‌وشوی وسایل جانبی آن در ماشین ظرف‌شویی وجود دارد. توان موتور گوشتکوب های بوش هم بین 600 تا 1000 وات بر حسب مدل متغیر است.

از دیگر پیشنهادات فروشگاه تک کالابان به شما، گوشت کوب برقی بوش مدل Ms8cm6190 است که دارای توان، 1000 واتی است و جنس تیغه ان، استیل ضد زنگ می‌باشد.

3. گوشتکوب برقی سنکور

بر خلاف دو برند قبلی سنکور در اصل ژاپنی بوده. این برند امروزه در کشورهای مانند کره جنوبی، تایوان و چک و غیره به تولید محصولات خود می‌پردازد.

در این برند گوشتکوب ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به طور مثال جنس بدنه گوشتکوب ها از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. جنس ظرف خردکن گوشتکوب سنکور هم مانند برندهای قبلی از پلاستیک ساخته شده است. مدل‌های مختلف گوشتکوب سنکور هم دارای پایه ضدلغزش بوده و قابلیت شستشوی لوازم جانبی آن در ماشین ظرف‌شویی امکان‌پذیر است.

از مزیت‌های اصلی گوشتکوب سنکور می‌توان به تیغه‌های تیتانیومی آن اشاره کرد. همچنین تعداد تیغه‌ها در این برند به  4 و حتی در برخی مدل‌ها به 6 عدد می‌رسد. جنس میله گوشتکوب های سنکور هم از فلز ساخته شده است.

یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما مشتریان عزیز، گوشتکوب سنکور مدل SHB 5501CH بوده که دارای توان 1000 واتی است وجنس تیغه‌های ان از تیتانیوم است.

بهترین گوشتکوب برقی بازار از لحاظ قیمت

ما در بخش بالا قابلیت‌های مختلف و کلی دستگاه‌های گوشتکوب را در سه مدل بررسی کردیم. در این بخش می‌خواهیم قیمت مدل‌های مختلف این سه برند را هم با یکدیگر بررسی کنیم. در این زمینه اگر به دنبال خرید یک گوشتکوب با قیمت مناسب باشید، برای هر سه برند مدل‌هایی را پیدا خواهید کرد. ما در فروشگاه تک کالابان به شما مدل های زیر را پیشنهاد می دهیم. هر سه مدل در یک رنج قیمت قرار دارند.

  • سنکور مدل SHB 5501CH
  • براون مدل MQ 7087x
  • بوش مدل Ms8cm6190

البته اگر در فروشگاه تک کالابان مدل‌های قیمت بالا را هم سرچ کنید، بیشتر با برندهای بوش و براون برخورد خواهید داشت. در ادامه این بخش می توانید در ویدیویی که برای شما قرار داده ایم، سه مدل از بهترین های این سه برند را مشاهده نمایید. که به مقایسه آنها پرداخته ایم.

بهترین گوشتکوب برقی بازار از نظر کیفیت و کارایی

در این زمینه گوشتکوب های سنکور چون دارای تیغه های تیتانیومی هستند، می‌توانند گزینه مناسب‌تری باشند. اما کیفیت ساخت دو برند بوش و براون هم بسیار بالاست. همچنین تعداد تیغه‌ها در برندهای سنکور و براون در مدل‌های چندکاره بیشتر بوده. بنابراین اگر این مورد برای شما بااهمیت‌تر است، به دنبال خرید از این دو برند باشید. اما در حالت کلی کیفیت و کارایی هر سه برند در سطح مطلوبی قرار دارد.

بهترین فروشگاه خرید گوشتکوب برقی چندکاره

برای خرید گوشتکوب برقی، نوع فروشگاه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. معتبر بودن فروشگاه به شما این اطمینان را خواهد داد که برند خریداری شده اصل خواهد بود. بنابراین در خرید کالاها سعی کنید همیشه فروشگاه معتبری را انتخاب نمایید. فروشگاه تک کالابان با داشتن سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم‌خانگی اصل از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. ضمانت اصالت کالا، گارانتی دار بودن محصولات، پاسخگویی 24 ساعته از مزیت‌های خرید از این فروشگاه می‌باشد.

اگر قصد خرید گوشتکوب برقی را دارید، این فروشگاه می‌تواند گزینه مناسب و معتبری برای شما باشد.

در این ویدئو در مورد مقايسه گوشتكوب برقی براون، بوش و سنكور توضیحات لازم داده شده است.

سوالات متداول

  1. کاربرد گوشتکوب برقی چندکاره چه مواردی است؟

گوشتکوب های برقی چندکاره برای درست‌کردن کیک و آبمیوه، خردکردن و پوره کردن مواد غذایی، خردکردن یخ و غیره کارایی دارند.

  1. در مقایسه گوشتکوب بوش و براون کدام مناسب‌تر است؟

هر دو برند داری تنوع زیاد گوشتکوب بوده و در قیمت‌های مختلفی آنها را در بازار می‌توانید پیدا کنید. ازآنجایی‌که کیفیت ساخت هر دو برند بالا بوده می‌توانید بر حسب نیاز و قیمت یکی را انتخاب نمایید.

  1. بر اساس کیفیت و تعداد پره‌های تیغه کدام برند مناسب‌تر است؟

در این زمینه برند سنکور می‌تواند گزینه بهتری باشد.

کلام پایانی

وقتی صحبت از خرید لوازم‌خانگی می‌شود با دنیای از محصولات و برندهای متنوع سروکار داریم. همچنین خرید یک کالای باکیفیت و اصل هم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش سعی کردیم شما را بیشتر با گوشتکوب های سه برند مشهور بازار آشنا کنیم. تا بتوانید انتخاب مناسبی در این زمینه داشته باشید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید بوده. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در مورد گوشتکوب های این سه برند با ما در میان بگذارید.

مقايسه گوشتكوب برقی براون، بوش و سنكور
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من