مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟ 

بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟ 

در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم تمرکز بر سلامت و تغذیه بهینه بیش‌ازپیش شده است. امروزه شاهد روش‌های جدیدی برای پخت‌وپز غذاها هستیم. یکی از این روش‌ها، سرخ‌کن بدون روغن است که به‌عنوان یک ابداع هوشمندانه، توانسته است تجربه سرخ‌شدن لذیذ و همچنین حفظ سلامتی ما را بهبود بخشد. شاید برای شما هم سؤال باشد که بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟

سرخ‌کن بدون روغن امروزه جزو وسایل موردنیاز در آشپزخانه شناخته می‌شود که بر اساس اصول علمی طراحی شده است. در این دستگاه، با استفاده از فناوری‌های مختلف نظیر هوای گرم، اشعه مادون‌قرمز و یا بخار، غذاها را می‌توان بدون استفاده از روغن سرخ کرد. این روش سبب می‌شود که کالری مصرفی در غذاها حفظ و همچنین باعث می‌شود طعم، بافت و ظاهر غذا حفظ شود. به نظر شما بهترین سرخ‌کن بازار یا بهترین هوا پز کدام برند است؟ اگر قصد خرید سرخ‌کن را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و بعد به سراغ خرید سرخ‌کن بروید همچنین راهنمای خرید سرخ کن‌های بدون روغن را می‌توانید در سایت مطالعه فرمایید.

مزیت‌های استفاده از سرخ‌کن بدون روغن

به نظر شما استفاده از سرخ‌کن بدون روغن چه مزیت‌هایی به نسبت آشپزی به سبک سنتی و استفاده از روغن دارد؟ در این بخش به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

· صرفه اقتصادی

همان‌طور که می‌دانید امروزه مصرف روغن خوراکی در خانواده‌ها زیاد بوده. همچنین قیمت روغن خوراکی هم بالاست. بنابراین  با پیداکردن بهترین سرخ‌کن بازار و استفاده از آن روغن خیلی کمی برای سرخ‌کردن غذا استفاده خواهید کرد و این از لحاظ اقتصادی هم برای شما بسیار مفید خواهد بود.

· مصرف غذای سالم‌تر

سرخ‌کردن گوشت و دیگر مواد غذایی در روغن سبب افزایش کالری مواد غذایی می‌شود. گاهی این کالری اضافه به چربی و اضافه‌وزن منجر می‌شود. بنابراین اگر به دنبال استفاده از غذاهای سالم‌تر هستید ما سرخ‌کن یا هوا پز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین هوا پز کدام برند است؟

در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که بهترین هوا پز کدام برند است؟ در اصل برندهای زیادی در بازار وجود دارند که در سبد محصولات تولیدی خود هوا پز یا سرخ‌کن دارند. از مشهورترین برندهای تولیدکننده سرخ‌کن یا هوا پز می‌توان به فیلیپس، تفال، نینجا و نوتریکوک اشاره کرد که مدل‌های متنوعی از انواع سرخ‌کن از آنها را می‌توان در بازار مشاهده نمود. در ادامه به معرفی بهترین مدل‌های هر برند اشاره خواهیم کرد.

بهترین سرخ‌کن بازار برند فیلیپس کدام است؟

همان‌طور که گفتیم یکی از برندهای مشهور تولیدکننده هوا پز فیلیپس نام دارد. تنوع هوا پز در این برند زیاد بوده و ما به معرفی چند مدل از بهترین هوا پز برند فیلیپس خواهیم پرداخت.

1. سرخ‌کن 9270 فیلیپس

وزن این دستگاه 5 کیلوگرم می‌باشد. این باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید آن را به هر بخشی از آشپزخانه که لازم است، انتقال دهید. ابعاد سرخ‌کن 9270 فیلیپس هم 320x340x400 می‌باشد. بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را در هر بخشی از آشپزخانه نگهداری کنید. همچنین این سرخ‌کن مجهز به کنترل کلید دما هم می‌باشد تا برای هر غذایی دمای موردنظر را خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که توان سرخ‌کن 9270 فیلیپس هم 2000 وات می‌باشد و گنجایش آن برای پخت غذا 6 لیتر می‌باشد. شما می‌توانید از این سرخ‌کن برای پخت غذایی 6 یا 7 نفر استفاده کنید.

2. سرخ‌کن HD9200 فیلیپس

در ادامه معرفی بهترین سرخ‌کن بازار ما مدل HD9200 فیلیپس را به شما معرفی می‌کنیم. وزن این سرخ‌کن هم 5 کیلوگرم بوده و با گنجایش 4 لیتری خود برای خانواده‌های 4 نفره گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید. در این دستگاه با توان 1400 وات روبرو خواهید بود. که با گنجایش کمتر این توان برای دستگاه ایده‌آل به نظر می‌رسد. این مدل هم مانند مدل‌بالایی از برند فیلیپس دارای قابلیت تنظیم دما بوده و دارای فیلترهای قابل‌تعویض برای شستشو و تمیزکاری سریع و آسان دستگاه بعد از سرخ‌کردن غذا می‌باشد.

بهترین سرخ‌کن بازار برند تفال کدام است؟

برند بعدی که در زمینه تولید محصولات خانگی از جمله سرخ‌کن فعال می‌باشد، تفال نام دارد. این برند هم در کشور ما نام‌آشنا بوده و محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. اگر به دنبال این هستید که  بهترین هوا پز  کدام برند هست؟  مدل‌های این برند هم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. در ادامه یکی از بهترین مدل‌های این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

· سرخ‌کن تفال مدل TEFAL EY801D

این سرخ‌کن دارای توان 1650 وات بوده و با داشتن ظرفیت 6.5 لیتری مناسب خانواده‌هایی با جمعیت متوسط به بالا هم می‌باشد. یکی از نکات مثبت این سرخ‌کن داشتن 8 برنامه پخت برای سرخ‌کردن انواع مختلف غذا می‌باشد. صفحه‌نمایش این سرخ‌کن لمسی بوده و می‌توانید بر اساس دکمه‌های روی دستگاه به‌راحتی آن را برای سرخ‌کردن انواع مواد غذایی تنظیم نمایید. جنس بدنه در این مدل از استیل و پلاستیک بوده و داری گریل نیز می‌باشد.

بهترین سرخ‌کن بازار برند نوتریکوک کدام است؟

نوتریکوک Nutricook یکی از برندهای بین‌المللی در زمینه تولید لوازم‌خانگی می‌باشد. که یکی از این محصولات سرخ‌کن یا هوا پز می‌باشد. اگر به دنبال این هستید که بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟ مدل‌هایی که این برند در این زمینه تولید کرده هم می‌توانند موردپسند شما باشند.

1. سرخ‌کن رژیمی و آون نوتریکوک Ao112k

توان این دستگاه 1800 وات بوده و دارای وزن 8.5 کیلوگرم می‌باشد. این سرخ‌کن با داشتن گنجایش 12 لیتری برای خانواده‌های پرجمعیت و مکان‌هایی که به پخت غذای بیشتری نیاز دارند مناسب می‌باشد. به‌طوری‌که غذای موردنیاز برای 10 تا 11 نفر می‌تواند هم‌زمان در این سرخ‌کن پخته شود. همچنین این دستگاه دارای 9 برنامه غذایی برای پخت انواع مختلف مواد غذایی هم می‌باشد.

جنس بدنه در سرخ کن نوتریک Ao112k مدل پلاستیک بوده و دارای صفحه‌نمایش دیجیتالی و لمسی می‌باشد. همچنین دستگاه دارای تایمر و تنظیم زمان نیز می‌باشد. همچنین قابلیت تنظیم دما تا 200 درجه سانتی‌گراد با این سرخ‌کن فراهم می‌باشد.

2. سرخ‌کن نوتریکوک مدل NUTRICOOK NC-AF204

یکی دیگر از بهترین برند سرخ‌کن بازار می‌تواند این مدل از برند نوتریکوک باشد. توان این دستگاه 1500 وات بوده و داری وزن 4.8 کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت این سرخ‌کن هم 3.6 لیتر بوده و می‌توانید دمای آن را از 75 تا 200 درجه تنظیم نمایید. همچنین این سرخ‌کن دارای 10 برنامه برای سرخ‌کردن مواد غذایی می‌باشد. نمایشگر دیجیتالی این دستگاه لمسی بوده و می‌توانید توسط آن دستگاه را برای پخت تنظیم نمایید. جنس بدنه سرخ‌کن نوتریکوک مدل NUTRICOOK NC-AF204 از پلاستیک می‌باشد.

بهترین سرخ‌کن بازار از نظر توان دستگاه کدام است؟

در بالا بهترین سرخ‌کن‌های بازار از هر برند را به شما معرفی کردیم. اگر توان سرخ‌کن برای شما مهم است، ما به شما سرخ‌کن 9270 فیلیپس را پیشنهاد می‌دهیم. چرا که توان بالای دستگاه به شما در سرخ‌کردن سریع‌تر و بهتر مواد غذایی کمک خواهد کرد.

بهترین سرخ‌کن بازار از نظر گنجایش دستگاه کدام است؟

احتمالاً برای بیشتر افراد گنجایش دستگاه از اهمیت خاصی برخوردار است. در این زمینه بسته به تعداد اعضای خانواده خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. اگر سرخ‌کن برای بیشتر از 10 نفر می‌گردید، برند نوتریکوک Ao112k برای شما مفید است. برای خانواده‌های 4 نفری، سرخ‌کن HD9200 فیلیپس یا سرخ‌کن تفال مدل TEFAL EY801D می‌تواند مناسب شما باشد. درهرصورت انتخاب سرخ‌کن در این زمینه به تعداد اعضای خانواده شما بستگی دارد.

خرید بهترین برند سرخ‌کن از فروشگاه تک کالابان

باتوجه‌به توضیحاتی که داده شد، امیدواریم بهترین محصول موردنظر خود را بتوانید در زمینه سرخ‌کن‌ها تهیه نمایید و پاسخ سوالات خود را در مورد بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟  کسب کرده باشید. در کنار انتخاب یک محصول مناسب، خرید از یک فروشگاه معتبر نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. فروشگاه تک کالابان با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه فروش لوازم اورجینال خانگی بهترین انتخاب شما برای خرید انواع سرخ‌کن می‌باشد. شما در کنار خرید از فروشگاه ما ضمانت اصالت کالا و گارانتی 18ماهه برای محصولات را دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر در زمینه خرید سرخ‌کن به مشورت و راهنمایی نیاز داشتید، حتماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. برای خرید بهترین سرخ‌کن بازار از نظر گنجایش بالای 10 نفر، چه مدلی مناسب می‌باشد؟

در این زمینه ما به شما سرخ‌کن رژیمی و آون نوتریکوک Ao112k را پیشنهاد می‌دهیم.

  1. از نظر تنوع برنامه غذایی بهترین هوا پز کدام برند است؟

شما می‌توانید سرخ‌کن تفال مدل TEFAL EY801D و فیلیپس مدل ۹۲۷۰ که دارای 8 برنامه غذایی مختلف برای پخت انواع غذا می‌باشد، خریداری نمایید.

  1. برای یک خانواده متوسط 6 نفره کدام سرخ‌کن مناسب می‌باشد؟

سرخ‌کن 9270 فیلیپس که دارای ظرفیت 6 لیتری می‌باشد، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

کلام پایانی

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا به جواب سؤال بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟ رسیده باشید. در این بخش سعی کردیم بهترین سرخ‌کن‌های بازار از نظر برند و توان و گنجایش و سایر موارد را به شما معرفی کنیم. بر اساس میزان هزینه و همچنین نیاز خود می‌توانید یکی از مدل‌های معرفی شده را انتخاب نمایید. فروشگاه تک کالابان در کنار شماست تا با خیالی راحت محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. امیدواریم مطالب ذکرشده در این بخش برای شما مفید بوده. لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

بهترین برند سرخ‌کن بدون روغن چیست؟ 
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من