بنر تک کالابان
طرح فروش اقساطی
بنر تک کالابان
طرح فروش اقساطی

مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

خرید لوازم خانگی

برای خرید لوازم خانگی اصلی در جهیزیه به کجا بریم

خرید لوازم خانگی جهیزیه برای همه تازه عروس دامادها اهمیت زیادی دارد و به یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها تبدیل شده است زیرا امروزه بازار وسایل و تجهیزات تقلبی بسیار زیاد شده است و گاهی تشخیص اصل و فیک بودن برخی از لوازم خانگی دشوار است همچنین باوجود افزایش قیمت لوازم خانگی، فروشندگان رقابت زیادی برای جذب مشتریان می‌کنند و تشخیص فروشنده معتبر کار چندان راحتی نیست.

بدون شک اگر شماهم درگیر خرید جهیزیه هستید این سوال در ذهنتان نقش بسته است که؛ برای خرید لوازم خانگی اصلی جهیزیه به کجا برم؟ لوازم خانگی که شامل وسایلی مانند؛ جاروبرقی، تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، آب‌میوه گیر، مایکروفر و غیره هستند، اصلی‌ترین وسایل جهیزیه محسوب می‌شوند و با خرید این وسایل بخش سخت و مشکل خرید جهیزیه را پشت سر خواهید گذاشت.

ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا به این دغدغه مهم شما خاتمه دهیم و بهترین مرکز خرید لوازم خانگی را که تجهیزات باکیفیت و اصل را با قیمت مناسب و خدمات عالی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع لوازم خانگی ضروری جهیزیه

همه وسایل و تجهیزات جهیزیه مهم و ضروری هستند اما برخی از این وسایل مانند لوازم خانگی ضرورت بیشتری دارند و وجود آن‌ها برای تشکیل زندگی اهمیت زیادی دارد از طرفی دیگر لوازم خانگی در انواع برندهای مختلف وجود دارد و خریداران را برای انتخاب دچار سردرگمی می‌کند. بنابراین ما در ادامه به معرفی انواع لوازم خانگی و برخی از مهم‌ترین اجزای ضروری جهیزیه و برندهای معروف و باکیفیت آن می‌پردازیم.

خرید لوازم خانگی

1. لوازم خانگی بزرگ

لوازم خانگی بزرگ که به آن‌ها لوازم خانگی سفید هم گفته می‌شود از جمله مهم‌ترین تجهیزات جهیزیه هستند که باید در انتخاب و خرید آن‌ها دقت لازم را به کار گرفت. برخی از لوازم خانگی بزرگ عبارتند از؛

• جاروبرقی

برای تمیز کردن هر خانه‌ای وجود جاروبرقی باکیفیت و قوی ضرورت دارد و منزل عروس و دامادها به دلیل رفت و آمد زیاد بهتر است که همیشه تمیز باشد. جاروبرقی در انواع مدل‌ها و برندهای متنوع وجود دارد که می‌توان باتوجه به سلیقه و توان مالی بهترین مورد آن را انتخاب کرد. جاروبرقی‌های فیلیپس، بوش، پاناسونیک، دوو، کارچر و غیره برخی از بهترین برندهای جاروبرقی محسوب‌ می‌شوند.

• ماشین لباسشویی

شستن لباس‌ها با دست کاری وقت‌گیر و خسته‌کننده است و لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند بنابراین استفاده از ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای ضروری است. لباسشویی نیز در برندها، مدل‌ها، و اندازه‌های متغیری وجود دارد که قیمت آن‌ها نیز باهم متفاوت است و می‌توان باتوجه به نیاز بهترین آن‌ را انتخاب کرد. ماشین لباسشویی‌های برند سامسونگ، ال جی، پاکشوما و اسنوا جزو بهترین برندهای این محصول هستند.

• یخچال و فریزر

تنوع یخچال‌ و فریزرها نیز بسیار زیاد است و انتخاب بهترین نوع آن برای جهیزیه کاری سردرگم‌کننده است که شما می‌توانید باتوجه به دکوراسیون آشپزخانه و اندازه آن، مناسب‌ترین یخچال را تهیه کنید. برخی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی یخچال عبارتنداز؛ اسنوا، سامسونگ، امرسان، ال جی و جنرال الکتریک.

خرید لوازم خانگی

• تلویزیون

داشتن تلویزیونی زیبا و باکیفیت که هم باعث زیبایی دکوراسیون می‌شود و هم وسیله‌ای سرگرم‌کننده است، ضرورت دارد و برای خرید آن برای جهیزیه هیچ محدودیتی وجود ندارد زیرا تلویزیون‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های متنوعی وجود دارند و می‌توان مورد مناسب با خود را به راحتی تهیه کرد. همچنین برندهای تلویزیونی مانند؛ جی پلاس، دوو، اسنوا، سامسونگ و غیره از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

2. لوازم خانگی کوچک

لوازم خانگی کوچک شامل سایر لوازم الکتریکی هستند که تنوع بالایی دارند و برای موارد مختلفی استفاده‌ می‌شوند که بیشتر آن‌ها مخصوص آشپزخانه هستند‌. برخی از لوازم خانگی کوچک عبارتنداز؛

• مایکروویو

برای گرم کردن و درست کردن غذاهای خوشمزه در مدتی کوتاه استفاده از مایکروویو بسیار کمک‌کننده است که این وسیله در اندازه‌های مختلفی موجود است و از بهترین برندهای آن می‌توان به پاناسونیک، مدیا، ال جی، جی پلاس و غیره اشاره کرد.

• چای‌ساز برقی

وسیله‌های برقی برای تکمیل هر جهیزیه‌ای ضرورت دارند که یکی از کاربردی‌ترین این وسایل چای‌ساز برقی بوده که بهترین مدل‌های آن را می‌توان از برندهای بوش، فیلیپس، تفال، کاستلو و غیره تهیه کرد.

خرید لوازم خانگی

• گوشت کوب

گوشت کوب‌های برقی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و در لیست جهیزیه اکثر افراد وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع مواد غذایی را خیلی راحت و سریع له و پوره کرد. برندهای بوش، براون، سنکور و پاناسونیک نمونه‌هایی از بهترین برندهای گوشت کوب هستند.

• همزن

برای درست کردن بسیاری از غذاها، دسرها و کیک‌ها استفاده از همزن بسیار کاربردی و مهم بوده و جزو تجهیزات اساسی جهیزیه محسوب می‌شود که می‌توان مدل‌های باکیفیت آن را از برندهایی مانند؛ بوش، فیلیپس، کنوود، فکر، هنریچ، ناسا الکتریک و غیره تهیه کرد.

• چرخ گوشت

یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزات هر خانه‌ای چرخ گوشت است و تهیه آن برای جهیزیه ضروری است. برخی از بهترین برندهای چرخ گوشت عبارتنداز؛ بوش، کنوود، پارس خزر، پاناسونیک، کاخلر و کاستلو هستند.

• آب‌میوه‌گیر

دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری‌ نیز جزو تجهیزات کاربردی و محبوب هستند و می‌توان آب انواع میوه‌‌های تازه را به راحتی با استفاده از آن‌ها گرفت. برندهای بوش، پاناسونیک، براون، کنوود، ناسا و دیجیتال گاستروبک از بهترین برندهای آب‌میوه‌گیری‌ هستند.

سایر لوازم خانگی کوچک

همانطور که گفته شد لوازم خانگی کوچک تنوع بسیار زیادی دارند که برخی دیگر از کاربردی‌ترین این تجهیزات برای جهیزیه عبارتنداز؛ اسپرسوساز، غذاساز، ساندویچ ساز، پلوپز، سرخ کن، بخارشوی، خرد کن، آسیاب، گریل، زودپز، سشوار، اتو، میوه خشک کن، رنده برقی آرام پز، تخم‌مرغ‌پز و غیره هستند.

نکات مهم خرید لوازم خانگی جهیزیه

برای خرید لوازم خانگی جهیزیه باید به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین نوع این وسایل را انتخاب کنید و هزینه‌ای که صرف می‌کنید هدر نرود.

· انتخاب بهترین برندها

در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی زیادی در حال تولید لوازم خانگی هستند که همه لوازم آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و بعد از مدتی خراب می‌شوند بنابراین باید دقت کنید که بهترین برندها را که کیفیت شناخته شده‌ای دارند را انتخاب کنید.

· اصل بودن کالاها

یکی از نکات بسیار مهمی که برای خرید لوازم خانگی باید به آن توجه شود، خرید لوازم خانگی اصلی است زیرا همانطور که گفته شد لوازم خانگی تقلبی برندهای معروف بسیاری در بازار وجود دارند که کیفیت تجهیزات اصلی آن‌ها را ندارند و باعث هدر رفتن هزینه می‌شوند. یکی از بهترین راه‌های خرید لوازم خانگی اصل، خرید این لوازم از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده است.

· توجه به مدل لوازم خانگی

لوازم خانگی مدل‌های متنوعی دارند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد بنابراین بهتر است که قبل از خرید هر کدام ابتدا مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری آن را بررسی کرده و سپس مناسب‌ترین مورد را تهیه کنید.

· توجه به برچسب مصرف انرژی

برای خرید تجهیزاتی مانند یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی بهتر است که به برچسب مصرف انرژی آن‌ها توجه شود و وسایلی را انتخاب کرد که کمترین مصرف برق را داشته باشند.

خرید لوازم خانگی

بهترین مرکز خرید لوازم خانگی جهیزیه

فروشگاه‌های لوازم خانگی زیادی وجود دارند که باهم در حال رقابت هستند اما یکی از بهترین این فروشگاه‌ها که خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند و انواع لوازم خانگی جهیزیه اصل را با قیمت مناسب به فروش می‌‌رساند، فروشگاه لوازم خانگی تک کالابان است.

تنوع لوازم خانگی در فروشگاه تک کالا بان بسیار زیاد است و اساسی‌ترین تجهیزات جهیزیه در این فروشگاه یافت می‌شود همچنین تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و هیچ نگرانی بابت تقلبی بودن محصولات وجود نخواهد داشت.

به منظور جلب رضایت مشتریان همه لوازم خانگی جهیزیه در فروشگاه تک کالابان با قیمت مناسب و منصفانه به فروش می‌رسد و این فروشگاه رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه تک‌ کالابان، ضمانت بازگشت کالا تا بعد از ده روز است که در صورت هر گونه مشکل و عدم رضایت از محصول می‌توان آن را برگرداند و وجه خود را دریافت کرد علاوه‌براین همه محصولات فروشگاه تک‌ کالابان با قید گارانتی در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

آدرس فروشگاه حضوری تک کالابان

خیابان ری نرسیده به سه راه امین حضور مجتمع تجاری امین حضور طبقه مثبت یک (+۱) – پلاک ٥٠-فروشگاه تک کالابان

آدرس فروشگاه اینترنتی تک کالابان

https://takkalaban.com/

سوالات متداول

  1. لوازم خانگی جهیزیه شامل چه موارد می‌شود؟

لوازم خانگی در دو دسته بزرگ و کوچک قرار می‌گیرند که لوازم خانگی بزرگ شامل تجهیزاتی مانند؛ یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره است و لوازم خانگی کوچک شامل تجهیزاتی مانند؛ چرخ گوشت، آب‌میوه‌گیری‌، گوشت کوب، چای ساز، پلوپز، مخلوط کن، غذاساز، اسپرسوساز، ساندویچ ساز و غیره است.

  1. لوازم خانگی اصلی جهیزیه را از کجا بخریم؟

فروشگاه‌های مختلفی لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند اما برای خرید لوازم خانگی اصلی جهیزیه می‌توان به فروشگاه تک کالابان که تجهیزات اصلی برندها را به فروش می‌رسانند، مراجعه کرد.

  1. چرا باید لوازم خانگی جهیزیه را از فروشگاه تک کالابان تهیه کرد؟

فروشگاه تک کالابان ویژگی‌های مثبتی مانند اصل بودن تجهیزات، قیمت مناسب، امکان مرجوعی کالا و وجه، گارانتی و خدماتی این چنینی را دارد.

نتیجه‌گیری

خرید لوازم خانگی جهیزیه برای همه تازه عروس دامادها اهمیت زیادی دارد و همه به دنبال خرید تجهیزات اصل و با قیمت مناسب هستند و این سؤال برای بسیاری از آن‌ها پیش می‌آید که برای خرید لوازم خانگی اصلی جهیزیه به کجا برم که ما در این مقاله به معرفی و بررسی انواع لوازم و تجهیزات جهیزیه و نکات مهم خرید آن‌ها و بهترین مرکز فروش پرداختیم. فروشگاه تک کالابان یکی از بهترین مراکز فروش لوازم خانگی اصلی جهیزیه است که بهترین برندها را عرضه می‌کند و خدمات مختلفی مانند گارانتی و امکان مرجوعی کالا را فراهم کرده است و همچنین آن‌ها را با قیمت منصفانه عرضه می‌کند‌.

خرید لوازم خانگی
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من