مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

جاروبرقی رباتیک چیست؟

یکی از خسته کننده‌ترین کارهای منزل، جاروبرقی کل خانه است. خوشبختانه، در حال حاضر چندین شرکت تولید کننده لوازم خانگی، جاروبرقی رباتیک عرضه می‌کنند که همه کارها را برای شما انجام می‌دهند. بدین ترتیب شما می‌توانید به ربات خود بگویید که این کار را انجام دهد.

در ادامه به بررسی آنچه که شما باید در مورد جاروبرقی رباتیک بدانیدخواهیم پرداخت. با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تک کالابان همراه باشید.

جاروبرقی رباتیک در حال تمیز کردن خانه

جاروبرقی رباتیک چگونه کار می‌کند؟

بیشتر جاروبرقی‌های رباتیک از یک یا دو برس چرخان و یک یا دو برس نورد تشکیل شده‌اند. این بخش‌ها همزمان با هم کار می کنند تا زباله های کوچک و بزرگ را به داخل خود بکشانند.

خاک، خز، غذا، مو و هر چیز دیگری که توسط این دستگاه جمع آوری می‌شود در یک قسمت قابل جدا شدن ذخیره می‌شود. پس از پر شدن، شما باید سینی را از روی آن برداشته و زباله‌های جمع شده را تخلیه کنید.

همچنین بهترین جاروهای رباتیک شامل؛ انواع مختلف حسگرها هستند. سنسورهای رو به پایین متداول‌ترین نوع سنسورها هستند و به دستگاه کمک می‌کنند تا از مکان‌هایی مانند پله‌ها به خوبی عبور کند. مدل‌های گران‌تر هم دارای سنسورهایی در قسمت بالا هستند که می‌توانند هنگام تمیز کردن اتاق ها نقشه برداری هم کنند.

این دستگاه را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد تا با استفاده از کنترل‌های موجود بر روی خود دستگاه، بر اساس یک برنامه زمانی اجرا شود. علاوه بر آن مدل‌های سطح بالاتر را می‌توان با کنترل کننده‌های پایه و همچنین برنامه‌های تلفن‌های هوشمند یا حتی یک اسپیکر هوشمند مدیریت کرد.

با خرید جاروبرقی رباتیک می‌توانید مطمئن باشید که از مکان مورد نظر شما به خوبی تمیز و عاری از هرگونه زباله و گرد و خاک می‌شود. از آنجای که می‌توان این دستگاه را به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که حتی در مواقعی که در خانه نیستید هم کار کند، می توانید هر روز هفته خانه‌ای تمیز داشته باشید.

جاروبرقی رباتیک در حال تمیز کردن خانه

محدودیت‌های جارو رباتیک

درست است که جاروبرقی رباتیک بسیار هوشمند عمل می‌کنند، اما این دستگاه هم مانند سایر محصولات دارای محدودیت‌هایی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

اولا، جاروبرقی‌های رباتیک همان قدرت تمیزکاری و قدرت مانور جاروبرقی‌های معمولی را ندارند. در حالی که توان مکش خوبی دارند، اما بیشتر طراحی‌ها اجازه نمی‌دهد که به هر قسمت و گوشه‌ای از خانه شما وارد شوند.

دوم، جاروبرقی‌های ربات دارای حسگرهایی هستند تا مطمئن شوند از پله‌ها پایین نمی‌افتند، اما مانع مکیدن چیزهای کوچک در محیط هم نمی‌شوند. بیشترین تلفات مربوط به کابل‌ها است. زیرا این دستگاه ممکن است از روی سیم‌ها عبور کنند، و به تدریج کابل‌های USB-C و Lightning خرد و نابود شوند.

گنجایش مخزن جاروبرقی‌های رباتیک کمتر نسبت به جاروبرقی‌های معمولی کمتر است، به همین دلیل در صورت استفاده مداوم ممکن است نیاز باشد به دفعات بیشتری مخزن آن تخلیه شود، به خصوص اگر حیوان خانگی دارید.

مشکل دیگر آن شارژ کردن روزانه است. هر مدلی از این دستگاه دارای ولتاژ مشخصی برای باتری است که برای مدت زمان یک ساعت یا بیشتر می‌تواند کار کند، ممکن است در طول روز بارها نیاز به شارژ کردن جاروی رباتیک خود داشته باشید.

در صورتی که مایل به خرید جاروبرقی رباتیک هستید، ما بهترین گزینه ها را برای شما داریم.

منبع:

https://www.androidauthority.com/robot-vacuum-cleaners-980033/

فهرست مطالب

آخرین مطالب

2 دیدگاه در “جاروبرقی رباتیک چیست؟

  1. نازنین کمالی گفت:

    مقاله خیلی خوب و کاملی بود. ترغیبم کرد درباره خریدش تحقیق کنم

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام
      خوشحالیم از رضایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من