اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان
اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان

مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

راهنمای خرید چرخ گوشت خوب

چرخ گوشت یکی از لوازم آشپزخانه است که شاید وجود آن در آشپزخانه همانند گذشته متداول نباشد، اما داشتن آن در آماده‌سازی مواد اولیه غذا به شما کمک بسیاری می‌کند. چرخ گوشت‌های امروزی فقط برای چرخ کردن گوشت کاربرد ندارند، بلکه شما با آنها می‌توانید انواع سوسیس‌های خانگی و کبه هم آماده کنید. بنابراین اطلاع از ویژگی‌های یک چرخ گوشت خوب امری ضروری است که در ادامه قصد داریم به بررسی راهنمای خرید چرخ گوشت خوب بپردازیم.

تشخیص چرخ گوشت خوب

توان مصرفی دستگاه

اولین نکته‌ای که هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه کنید میزان توان مصرفی آن است. هر قدر توان مصرفی چرخ گوشت بالاتر باشد، قدرت موتور بیشتر است و در نتیجه زمان کمتری برای چرخ کردن گوشت صرف می‌شود.

جنس بدنه و اتصالات دستگاه

دستگاهی که انتخاب می‌کنید باید از نظر دوام طول عمر بالایی داشته باشد، بنابراین نباید پلاستیکی باشد. سعی کنید دستگاه مورد نظرتان از جنس استیل ضد زنگ باشد که پس از شستشوی مداوم دچار خرابی و زنگ زدگی نشود.

کارایی چرخ گوشت

نکته دیگری که باید هنگام خرید چرخ گوشت به آن توجه کنید میزان کارایی دستگاه است بدین معنی که در هر دقیقه چند هزار گرم گوشت را می‌تواند چرخ کند.

راهنمای خرید چرخ گوشت خوب

سیستم چرخش معکوس

عملکرد معکوس از دیگر نکاتی است که هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه کنید. به وسیله این عملکرد می‌توانید تکه‌های گوشت باقی مانده در چرخ گوشت را خارج کنید.

اقلام جانبی

معمولا به همراه چرخ گوشت یکسری اقلام و لوازم جانبی عرضه می‌شود. مانند ست شبکه ای ریز، متوسط و درشت، سوسیس‌ساز، رنده، آب انگورگیری و…

قابلیت شستشوی دستگاه

نکته دیگری که هنگام خرید بهترین چرخ گوشت باید به آن توجه کنید، راحتی در استفاده و شستشو است. قطعات یک چرخ گوشت خوب به راحتی جدا شده و به راحتی هم بر روی یکدیگر سوار می‌شود.

بهترین مارک چرخ گوشت

اگر قصد خرید یک چرخ گوشت خوب را دارید باید به اعتبار برند آن هم توجه کنید. در حال حاضر در میان مارک‌های خارجی بوش، پاناسونیک و کنوود از کیفیت و فروش بالایی برخوردارند. در میان برندهای ایرانی هم پارس خزر توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.

فهرست مطالب

آخرین مطالب

2 دیدگاه در “راهنمای خرید چرخ گوشت خوب

  1. مونا صدقی گفت:

    واقعا عالی بود
    به کمک راهنمایی های این مقاله تونستم چرخ گوشت مورد نظر خودم از شما بخرم

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام
      خوشحالیم از رضایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من