مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

مایکروویوی تا ۱۰ میلیون مناسب

چه مایکروویوی تا ۱۰ میلیون مناسب خرید است؟

یکی از کاربردی‌ترین ابزار آشپزخانه، مایکروویو است. مایکروویو می‌تواند انواعی از غذاهای مختلف را در مدت زمان کمی گرم کند‌.‌ این دستگاه فرایند آشپزی را برای شما شیرین‌تر کرده و غذا را خیلی سریع آماده کند. مایکروویو‌ها انواع مختلفی داشته و در قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین مایکروویوهایی مناسب با ۱۰ میلیون تومان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 مایکروویو چیست؟

مایکروویو یا همان مایکروفر، یکی از کاربردی‌ترین ابزار آشپزخانه است که برای گرم کردن و پختن غذاهای مختلف به کار می‌رود. این دستگاه دقیقاً همانند یک اجاق‌گاز کوچک عمل می‌کند. با استفاده از این وسیله می‌توان انواعی از مواد غذایی را خیلی سریع و راحت گرم کرد. مایکروویو‌ها دارای امواج الکترومغناطیسی هستند. این امواج جنبش ذرات غذایی را افزایش داده و باعث می‌شوند که گرم شدن مواد به سرعت انجام شود‌. مایکروویو‌ها تنوع بالایی داشته و در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.

مزایای مایکروویو

مایکروویو‌ها نیز همانند سایر ابزار برقی، یکسری مزایا و معایب دارد. ویژگی‌های مثبت و عملکرد قابل قبولی که این دستگاه دارد، محبوبیت آن را روز به روز بیشتر می‌کند. برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

گرم کردن و پخت مواد

اولین و مهمترین ویژگی مایکروویو، گرم کردن و پخت مواد غذایی است. همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، این دستگاه درست همانند یک اجاق‌گاز حرفه‌ای، در مدت زمان خیلی کمی انواعی از غذاها را گرم و گریل می‌کند.

یخ‌زدایی

یکی دیگر از بهترین کاربرد‌های مایکروویو، یخ‌زدایی موادغذایی است. نگهداری برخی از موادغذایی در یخچال و فریزر، باعث می‌شود که بعد از گذشت مدت کوتاهی، این مواد بسیار سرد شده و یخ بزنند.‌ مایکروویو به کمک تابش‌های مغناطیسی خود، یخ‌زدگی‌ محصولات غذایی را به سرعت از بین برده و آن‌ها را گرم می‌کند.

حفظ مزه و عطر واقعی مواد غذایی

حفظ طعم و مزه اصلی غذاها، اولویت هر سرآشپزی است. بسیاری از مواد در اثر گرمای شدید و یا پخت نادرست، مزه واقعی و مواد مغذی خود را از دست می‌دهند. مایکروویو به دلیل ساختار خاصی که دارد، می‌تواند طعم و مزه اصلی غذا را تا حد زیادی حفظ کرده و از کاهش مواد مغذی آن جلوگیری کند‌.

ضدعفونی کردن مواد غذایی

گرم کردن یکی از روش‌های قدیمی و کارساز برای از بین میکروب‌ها بوده است. امواج دستگاه مایکروویو باعث می‌شوند که بیشتر آلودگی‌ها و باکتری‌های مواد غذایی از بین بروند‌.

سرعت پخت

مایکروویوها دارای سیستم تنظیم دما و زمان هستند. شما می‌توانید غذاهای خود را در کمترین زمان ممکن گرم کرده و میل کنید.

بهترین مایکروویو‌هایی که می‌توان با کمتر از ۱۰ میلیون تهیه کرد

در ادامه، با ما همراه باشید تا لیست مایکروویوهایی که مناسب تا ۱۰ میلیون می‌باشد را با هم مرور کنیم.

1. مایکروویو ال‌جی (LG) مدل 8265

یکی از بهترین مایکروویو‌های موجود در بازار، مایکروویو ال‌جی مدل 8265 است.‌ این دستگاه گنجایش بالایی داشته و 42 لیتر ظرفیت دارد‌.‌ توان مصرفی این مدل مایکروویو 1350 وات است.‌ این قدرت برای پخت سریع مواد بسیار مناسب است.‌ طراحی بسیار زیبا و عملکرد فوق‌العاده خوب این دستگاه، توجه افراد زیادی را به آن جلب کرده است. مایکروویو ال‌جی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای (استیل) ساخته شده است.‌

این مایکروویو دارای یک منوی پیش‌فرض دیجیتالی است که ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای دارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که زمانبندی و درجه حرارت پخت را مشخص کرده و منتظر یک غذایی گرم و خوشمزه باشید.

مایکروویو ال‌جی مدل 8265 قیمت نسبتاً کمی داشته و جز مناسب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه، کیفیت ساخت بالا و ابعاد مناسب آن است.‌‌ مایکروویو ال‌جی حدود ۱۵ کیلوگرم وزن داشته و فضای کمی را اشغال می‌کند.

در ساخت بدنه مقاوم این دستگاه، فناوری پیشرفته NOBLE SILVER به کار رفته است. محفظه داخلی آن سرامیکی است که به مقاومت و شستشوی آسان دستگاه کمک بسیاری می‌کند. صفحه گردان مایکروویو ال‌جی به صورت دایره‌ای بوده و با چرخاندن غذاها، آن‌ها را به سرعت گرم و آماده می‌کند. در این مدل از سیستم Smart Inverter استفاده شده است که موجب پخت یکنواخت و یخ‌زدایی سریع مواد می‌شود. قیمت این محصول در بازار بین ۹ تا ۱۰ میلیون در نظر گرفته شده است. این وسیله قابلیت گریل کردن و پخت ترکیبی دارد.

یکی از پیشنهادات فروشگاه تک کالابان به شما عزیزان که مایکروویو مناسب تا ۱۰ میلیون است، مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS بوده که دارای ظرفیت و گنجایش 42 لیتری است که بسیار مطلوب می‌باشد.

2. مایکروویو شارپ (sharp) مدل R75

یکی دیگر از بهترین‌ مدل‌های مایکروویو مناسب تا ۱۰ میلیون این مایکروویو است که طراحی خاصی داشته و عملکرد خوبی دارد. ابعاد آن مستطیل شکل بوده و درب آن همانند یک آیینه جذاب است. این دستگاه توانایی گریل‌کردن موادغذایی مختلف را دارد. گنجایشی که برای این دستگاه در نسل گرفته شده است، ۲۵ لیتر است.

در واقع این محصول همانند یک دستیار حرفه‌ای و جمع و جور عمل می‌کند‌. مایکروویو شارپ سیستم پیشرفته‌ای داشته و از برنامه‌ پخت اتوماتیک بهره‌مند است. بعد از تمام فرایند، دستگاه به صورت اتوماتیک حرارت را کاهش می‌دهد. توان مصرفی این دستگاه برای مایکروویو ۹۰۰ وات و برای گریل کردن ۱۰۰۰ وات است. قیمت مایکروویو شارپ مدل R75 تقریبا ۶ تا ۷ میلیون تومان است.

یکی دیگر از محصولات پیشنهادی ما که مایکروویو مناسب تا ۱۰ میلیون می‌باشد، مایکروویو شارپ مدل R-75MT S بوده که دارای توان 900 واتی و ظرفیت و گنجایش، 25 لیتری است.

3. مایکروویو پاناسونیک (Panasonic) مدل ST34

پاناسونیک یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم برقی با کیفیت است. یکی از معروف‌ترین محصولات این کمپانی، مایکروویو پاناسونیک مدل ST34 است. طراحی این دستگاه با ظرافت بالایی انجام شده است. گنجایش مایکروویو پاناسونیک ۲۵ لیتر است. توان مصرفی این مایکروویو ۸۰۰ وات است.

این دستگاه یک منوی دیجیتال دارد که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. این محصول نیز توانایی مایکروویو، گریل کردن و یخ‌زدایی انواعی از مواد را دارد.

قابلیت گریل کردن این دستگاه باعث می‌شود که شما بتوانید انواعی از کباب‌ها و غذاهای سوخاری را آماده کنید لذت ببرید. به‌طور تقریبی، می‌توان گفت که سرعت پخت این وسیله سه برابر فر است. از دیگر خصوصیات ویژه این محصول، سیستم کانوکشن است.

این سیستم باعث پخش یکنواخت گرما شده و پخت غذا را سریعتر می‌کند. این وسیله از تجهیزات فوق‌العاده‌ باکیفیتی ساخته شده و باعث حفظ طعم و مزه واقعی غذاها می‌شود. مایکروویوهای پاناسونیک مدل ST34 محصولات باکیفیتی هستند که چیزی حدود ۶ تا ۶.۵ میلیون تومان قیمت دارند.

یکی دیگر از محصولات مایکروویو مناسب تا ۱۰ میلیون را به شما معرفی و پشنهاد می‌کنیم، ماکروویو پاناسونیک مدل NN_ST34NB و مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34HM بوده که جز برند پاناسونیک و مشتریان زیادی نیز داشته است.

مایکروویوی تا ۱۰ میلیون مناسب

سوالات متداول

  1. مایکروویو چیست؟

مایکروویو یک دستگاه پرکاربرد است که می‌تواند با امواج الکترومغناطیسی خود، گرم کردن و پخت مواد غذایی را انجام دهد.

  1. بهترین مایکروویوهای زیر ۱۰ میلیون چه مدل‌هایی هستند؟

برند پاناسونیک مدل ST34، کنوود، شارپ مدل R75، جی پلاس و ال‌جی مدل 8265 برخی از بهترین مایکروویوهای موجود در بازار هستند که می‌توان با کمترین از 10 میلیون آن‌ها را خریداری کرد.

  1. چه فروشگاهی را برای خرید بهترین و مناسب‌ترین مایکروویو پیشنهاد می‌کنید؟

فروشگاه بزرگ تک‌کالابان با ارائه خدمات گسترده در زمینه فروش لوازم برقی خانگی، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید انواعی از لوازم برقی خانگی باشد.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، در این مطلب به بررسی بهترین مایکروویو‌های پرداختیم که زیر ۱۰ میلیون قیمت دارند معرفی کردیم. یکی از رایج‌ترین ابزار آشپزخانه مایکرویو بوده که قابلیت گرم کردن و پختن مواد مختلف نقش دارد. این دستگاه می‌تواند فرایند گرم کردن غذا را در مدت زمان خیلی کمی انجام دهد. فروشگاه لوازم برقی خانگی تک‌کالابان، با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش و خدمات‌رسانی به مشتریان، می‌تواند خریدی هوشمندانه و مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورد.

مایکروویوی تا ۱۰ میلیون مناسب
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من