مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگي مناسب است؟ (اگر حیوان خانگي داريد، اين مقاله را از دست ندهید)

اگر در محیط زندگیتان یک حیوان خانگی دارید، مسلماً متوجه حجم زیادی از مو و کرک آن‌ها در قسمت‌های مختلف خانه شده‌اید. از بین حیوانات خانگی، گربه و سگ دو حیوانی هستند که محبوبیت بیشتری در میان انسان‌ها دارند. این حیوانات نیز همانند انسان، ریزش مو داشته و با یک گردش ساده در خانه، مقدار زیادی از موهای خود را در سطوح مختلف جای می‌گذارند. ساختار و اندازه موی این حیوانات به گونه‌ای است که جارو کردن آن‌ها باجاروبرقی‌های عادی، کمی سخت و طاقت فرسا است. امروزه با وجود جاروبرقی و جاروشارژی‌های مناسب موی حیوانات، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. در این مطلب، ما قصد داریم که به بررسی بهتری از این دستگاه‌ها بپردازیم و اینکه ببینیم چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟ با ما همراه باشید.

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟

مشخصات یک جاروبرقی یا جاروشارژی مناسب موی حیوانات

این جاروبرقی‌ها به دلیل اینکه فقط برای جاروکردن مو و کرک حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید یکسری ویژگی خاص داشته باشند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

· قدرت مکش موتور

یکی از ملاک‌های اصلی در هر جاروبرقی و جاروشارژی، قدرت موتور آن است. خیلی از افراد بدون آگاهی و اطلاعات کافی در مورد جاروبرقی، مواردی را خریداری می‌کنند که کشش و قدرت لازم را برای جمع‌آوری موی حیوانات را ندارد. مقدار مکش دستگاه به قدرت موتور آن بستگی دارد. در حقیقت هر چقدر قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد، مقدار مکش آن نیز بیشتر است. در نتیجه، تمیزکاری مو و کرک حیوانات با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

· برس‌های جانبی

وجود برس‌های مکانیزه در جاروبرقی، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مو و کرک‌های  سطوح مختلفی چون فرش، موکت و پارکت را به راحتی جارو کنید. این فرچه‌ها، پاکسازی محیط را به صورت عمیق‌تر انجام می‌دهند. در برخی از جاروبرقی‌ها، یکسری لوازم جانبی مثل انواع فرچه و برس همراه دستگاه وجود دارد که فرایند تمیزکاری را برای شما آسان‌تر می‌کند.

· میزان صدا

میزان صدایی که یک جاروبرقی از خود تولید می‌کند، تأثیر زیادی در تعیین کیفیت آن دارد. بسیاری از حیوانات از صدای بلند می‌ترسند و با شنیدن آن‌ها، ممکن است رفتار غیرمنتظره‌ای را از خود نشان دهند. بدون شک صدای جاروبرقی در کنار سایر آلودگی‌های صوتی، محیط شلوغ و سرسام آوری را ایجاد می‌کند. بنابراین، برای انتخاب یک جاروبرقی یا جاروشارژی مناسب موی حیوانات، به میزان صدایی که دستگاه از خود تولید می‌کند نیز توجه کنید.

· متحرک بودن کیسه

یکی دیگر از نکاتی که حین خرید یک جاروبرقی مناسب باید به آن توجه کنید، کیسه آن است. در بعضی از جاروبرقی‌ها، امکان جداسازی کیسه وجود دارد. در این نوع جاروبرقی، متحرک بودن کیسه این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید آن را جدا کرده و بشویید. قبل از خرید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

دو تا از پیشنهادات فروشگاه تک کالابان، جاروشارژی آاگ مدل AEG QX9-1-ANIM و جاروشارژی آاگ مدل QX7-ANIM Animal می‌باشد که دارای توان و قدرت‌های مطلوبی هستند.

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟

بهترین جاروبرقی‌ و جاروشارژی‌های مخصوص مو و کرک حیوانات خانگی

امروزه با پیشرفت صنعت الکترونیک، برندها و شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه تولید و ساخت انواع جاروبرقی فعالیت می‌کنند. انتخاب یک جاروبرقی مناسب مو و کرک حیوانات خانگی در میان هزاران مدل مختلف، می‌تواند کمی سخت به نظر برسد. در ادامه به معرفی سه مدل از بهترین جاروبرقی‌ و جاروشارژی‌های مناسب موی حیوانات پرداخته‌ایم:

1. جاروشارژی‌های ااگ (AEG)

جاروشارژی ااگ (AEG) محصولی از کشور آلمان است. این جارو دارای باتری  لیتیومی است که مقاومت و دوام بالایی دارد. باتری‌های لیتیومی ابعاد کوچکی داشته و نسبت به سایر باتری‌ها، قدرت و طول عمر بیشتری دارند. جاروشارژی‌های AEG در 4 ساعت کاملاً شارژ شده و حدود 45 دقیقه می‌توانند خدمات ارائه دهند. این دستگاه قدرت مکش 18.5 واتی دارد که در طول فعالیت خود، می‌تواند تمام آلودگی‌ها و گرد و غبارها را به راحتی از بین ببرد. موتور جارو‌های AEG ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و در تمیزکاری مو و کرک حیوانات، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد. چراغ‌های LED موجود در این جاروها، امکان مشاهده ریزترین زباله‌ها را برای شما فراهم کرده و فرایند تمیزکاری را آسان‌تر می‌کند.

2. جاروشارژی‌های بوش (BOSCH)

بوش یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای تولید لوازم برقی در جهان است. این شرکت متعلق به کشور آلمان بوده و از پیشگامان برتر صنعت لوازم الکتریکی است. در ساخت جاروشارژی‌های بوش نیز از باتری لیتیومی استفاده شده است. در بسیاری از جاروشارژی‌های بوش، قدرت مکش بسیار بالا بوده و حدود 28 وات است. جارو شارژی‌های بوش حدود 4 تا 6 ساعت کاملاً شارژ شده و بسته به شرایط، می‌توانند چیزی حدود 60 دقیقه کار کنند. ساختار و دوام ویژه، برس‌های جانبی، قدرت مکش بالا و دقت زیاد در تمیزکاری سطوح، این جارو شارژی را به یکی از گزینه‌های اصلی برای جاروکردن موی حیوانات تبدیل کرده است.

3. جاروبرقی‌های فیلیپس (PHILIPS)

برند فیلیپس برای اولین بار توسط مردی هلندی تاسیس شد. این برند امروزه جایگاه ویژه‌ای را در دنیای صنعت الکترونیک به خود اختصاص داده است. جاروبرقی‌های فیلیپس موتور قدرتمندی دارند. مدل‌های مختلف آن کیسه‌دار و بدون کیسه است. ابزار جانبی که همراه این جاروبرقی است، نظافت و تمیزکاری را برای افراد آسان‌تر می‌کند. این جاروبرقی‌ها صدای نسبتاً کمی داشته و آلودگی صوتی محیط را به حداقل می‌رساند. وزن کم، مکش پرقدرت، کیفیت بدنه و صدای کم این دستگاه، آن را به گزینه‌ای مناسب برای جارو کردن مو و کرک حیوانات تبدیل کرده است.

از دیگر پشنهادات مناسب تک کالابان، جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 و جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1 هستند که مشتریان زیادی را تا به امروز داشته است.

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟

سوالات متداول

  1. جاروبرقی‌های مناسب مو و کرک حیوانات خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

این جاروبرقی‌ها باید دارای قدرت مکش بالا، برس‌های مکانیزه، موتور قدرتمند و بدنه ماندگار و با کیفیت باشند.

  1. از چه فروشگاه‌هایی می‌توان جاروبرقی و جاروشارژی مناسب موی حیوانات خریداری کرد؟

فروشگاه‌های معتبری مثل فروشگاه لوازم خانگی برقی تک کالابان، می‌توانند شما را در خریدتان راهنمایی کرده و بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهند.

  1. چه مدل جاروبرقی و جاروشارژی‌هایی مناسب جارو کردن مو و کرک حیوانات خانگی هستند؟

جاروشارژی‌هایی مثل بوش (BOSCH) و ااگ (AEG) و جاروبرقی فیلیپس (PHILIPS)، می‌تواند انتخاب درست و مناسبی باشند.

کلام آخر

حیوانات خانگی با تمام جذابیت و ویژگی‌های مثبتی که دارند، در برخی اوقات موجب کثیفی و به هم ریختگی خانه می‌شوند. موی حیوانات، زیبایی فرش و موکت را کمتر کرده و فضای آشفته‌ای را ایجاد می‌کند. امروزه جاروبرقی و جاروشارژی‌های پیشرفته‌ای در بازار عرضه شده‌اند که مخصوص مو و کرک حیوانات هستند. این جاروها به دلیل عملکرد خاصی که دارند، فرایند تمیزکاری را عمیق‌تر و با دقت بالاتری انجام می‌دهند.

فروشگاه لوازم خانگی برقی تک‌کالابان با سابقه‌ای درخشان در زمینه معرفی و فروش لوازم برقی، شما را در داشتن خریدی امن و مطمئن همراهی می‌کند. شما می‌توانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر، به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات این فروشگاه بهرمند شوید. ممنونیم که تا این قسمت از مطلب با ما همراه بودید.

چه جاروبرقی يا جاروشارژی براي حیوان خانگی مناسب است؟
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من