مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

بخارشویی

چه بخارشویی برای شب عید و نظافت منزل مناسب است؟

در نزدیکی عید همه به دنبال نظافت و خانه تکانی هستند و برای این که نظافت قسمت‌های مختلف منزل خود را راحت‌تر انجام دهند، از وسایل و تجهیزات مختلف کاربردی و مناسب استفاده می‌کنند. یکی از بهترین وسایلی که برای شب عید و نظافت منزل بسیار کاربرد دارد، بخارشویی است که علاوه بر راحتی استفاده، سطوح مختلف را نیز کاملاً تمیز می‌کند. بخارشوی‌ها به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و از طرفی دیگر تولیدکنندگان تمام تلاش خود را می‌کنند که هر روزه مدل‌های جدید و پیشرفته‌تر این وسیله‌های نظافتی را تولید کنند. با استفاده از بخارشوی‌ها قطعاً دیگر نگرانی بابت تمیز کردن سطوح مختلف برای شب عید و نظافت منزل وجود نخواهد داشت.

ما در ادامه به معرفی بیشتر بخار شوی‌ها و کاربردهای آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید. البته همانطور که گفته شد بخارشوی‌های مختلفی با برندهای گوناگون وجود دارند که همه آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند بنابراین در هنگام خرید باید توجه کرد که بخارشوی اصل و باکیفیت را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرد که فروشگاه تک کالابان یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه است که انواع بخارشوی‌های با کیفیت و اصلی را عرضه می‌کند.

یکی از پیشنهادات ما به شما عزیزان، بخارشوی کارچر مدل sc2 است که این دستگاه دارای توان 1500 واتی است جز بخارشوی‌های حرفه‌ای می‌باشد.

بخارشویی چیست؟

بسیاری از افراد با بخارشوی و کاربردی که دارد آشنا نیستند و به همین خاطر از این وسیله استقبال زیادی نکرده‌اند اما قطعاً با شناخت ویژگی‌ها و کاربردهای این دستگاه شما نیز ضرورت وجود آن را احساس خواهید کرد.

منزل همه ما در اثر عوامل مختلفی مانند گرد و خاک، لکه‌ها، میکروب‌ها و آلودگی‌های مختلف کثیف می‌شود و ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهد که تمیز کردن برخی از این قسمت‌ها بسیار مشکل بوده و یا به خوبی تمیز نمی‌شوند. بنابراین استفاده از وسیله‌ای نظافتی که کاربردی باشد و همه قسمت‌ها را به خوبی تمیز کند و از طرفی باعث ضدعفونی آن‌ها از میکروب‌ها و الودگی‌های مختلف شود، ضرورت دارد که با استفاده از بخارشویی تمیز کردن همه این موارد به راحتی صورت می‌گیرد.

قدرت بخاری که از بخارشوی خارج می‌شود، باعث می‌شود که همه آلودگی‌ها از جمله لکه‌ها، چربی‌ها، و گرد و خاک و میکروب‌ها از بین بروند. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی بخارشوی‌ها این است که به مواد شوینده نیازی ندارند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند زیرا بخار آب همه میکروب‌ها و آلودگی‌ها را از بین می‌برد و به ضدعفونی کردن با استفاده از مواد شوینده نیازی نخواهد بود. علاوه بر این، بخارشوی‌ها آلودگی‌ها را خیلی سریع از بین می‌برند بنابراین برای نظافت عید و خانه تکانی بسیار مناسب هستند و باعث تمیزی همه سطوح و نظافت می‌شوند.

کاربرد بخارشوی‌ها

اگر تاکنون از بخارشوی‌ها استفاده نکرده باشید از قدرت و تمیزکاری فوق العاده ‌این دستگاه درک کافی نخواهی داشت زیرا بخارشوی‌ها بسیار کاربردی‌تر از تصور شما هستند و به عنوان یکی از بهترین ابزارهای نظافت و از بین بردن آلودگی‌ها شناخته شده‌اند. در ادامه به برخی از کاربردهای بخارشوی‌ها خواهیم پرداخت.

· نظافت آشپزخانه

آشپزخانه محلی است که در آن به صورت مکرر غذا پخته می‌شود و چربی‌ها و آلودگی‌های مختلفی بر روی سطوح وجود دارند و از بین بردن چربی‌ها و لکه‌هایی که در آشپزخانه وجود دارد با استفاده از هر وسیله نظافتی امکان‌پذیر نیست‌ و بسیاری از افراد به دلیل بسته بودن فضای آشپزخانه از استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در این فضاها گریزان‌اند. با استفاده از بخارشوی می‌توان قسمت‌های مختلف آشپزخانه مانند کف آشپزخانه، دیوارها، سینک ظرفشویی و سایر قسمت‌‌ها را کاملاً تمیز کرده و آلودگی‌ها، لکه‌ها، میکروب‌ها و چربی‌ها را از روی سطوح مختلف تمیز نمود‌.

· نظافت مبلمان

مبل‌ها یکی دیگر از قسمت‌هایی هستند که همیشه دچار لکه شده و در معرض آلودگی‌های مختلف هستند که تمیز کردن آن‌ها به دلیل جنس پارچه مبل‌ها به راحتی صورت نمی‌گیرد و به تمیز شدن اصولی نیاز دارند، اما با استفاده از بخارشوی می‌توان لکه‌های موجود بر روی سطح را کاملا تمیز کرده و همچنین میکروب‌های آن‌ها را از بین برد.

از دیگر پیشنهادات فروشگاه تک کالابان برای شما عزیزان، بخارشوی کارچر مدل SC3 EasyFix می‌باشد که با توجه به قدرت و توانی که دارد دستگاه مطلوبی است.

· تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام

تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام یکی از قسمت‌های سخت خانه تکانی و نظافت عید محسوب می‌شوند زیرا به دلیل بسته بودن و تنگ بودن این فضاها، استفاده از مواد شوینده بسیار سخت و در برخی موارد نیز خطرناک خواهد بود. بنابراین بهترین وسیله و ابزاری نظافتی که می‌توان همه قسمت‌های سرویس بهداشتی و حمام را با آن کاملاً تمیز و درخشان کرد، بخارشویی است. قدرت بخاری که از دستگاه بخارشوی خارج می‌شود به قسمت‌های مختلف حمام و سرویس بهداشتی نفوذ می‌کند و تمامی لکه‌ها و آلودگی‌های آن‌ها را از بین می‌برد و باعث ضدعفونی شدن محیط می‌شود همچنین دستگاه بخارشوی برای تمیز کردن شیرالات نیز کاربردی و مناسب است و رسوبات آن‌ها را از بین می‌برد.

· تمیز کردن پنجره‌ها و شیشه‌ها

حتما برای شما نیز پیش آمده که هنگام تمیز کردن پنجره و شیشه‌ها لکه‌هایی بر روی آن‌ها باقی می‌ماند و هر چقدر هم که تلاش کنید در گوشه‌هایی از آن‌ها، لکه‌ها نمایان می‌شود. با استفاده از بخارشوی می‌توان شیشه‌ها را کاملاً تمیز و براق کرد بدون اینکه لکه‌ای بر روی آن‌ها باقی بماند و همچنین در صورتی که پنجره‌ها و شیشه‌ها در ارتفاع قرار داشته باشند و امکان دسترسی و تمیز کردن آن ‌ها را نداشته باشید می‌توانید با استفاده از بخار شوی و نازل مخصوص آن، شیشه‌های که در ارتفاعات هستند را نیر تمیز کنید‌

· تمیز کردن کف زمین

به دلیل رفت و آمد زیاد کف زمین همیشه کثیف می‌شود و لکه می‌گیرد و برای اینکه بتوان سریع و راحت این قسمت را تمیز کرد می‌توان از دستگاه بخارشوی استفاده کرد. زمین از هر جنسی که باشد نیز بخار به آن نفوذ کرده و علاوه بر اینکه لکه‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد، کف زمین را نیز ضدعفونی می‌کند.

بخارشوی مناسب برای شب عید و نظافت منزل

همانطور که گفته شد بخارشویی‌ها در انواع مدل‌ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که با توجه به قسمت‌های مختلف منزل و آلودگی‌هایی که بر روی سطوح مختلف وجود دارند بهتر است بخارشوی را انتخاب کرد که به نوعی همه کاره باشد و بتواند انواع آلودگی‌ها را از بین ببرد. به صورت کلی برای انتخاب بخارشوی مناسب نظافت منزل باید به موارد زیر توجه کرد.

  • اندازه بخارشوی یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید این وسیله نظافتی باید به آن توجه ویژه شود زیرا بخارشوی‌ها در اندازه‌های کوچک و بزرگ مختلفی وجود دارند اما بخارشوی‌های بزرگ با وجود امکانات بیشتر به دلیل وزن بیشتر، استفاده سخت‌تری خواهند داشت بنابراین بهتر است اندازه استاندارد اما با قدرت بالا تهیه شود.
  • بهتر است بخارشوی‌هایی برای نظافت منزل انتخاب شوند که به صورت مدام بخار تولید کنند و باعث تسریع در روند نظافت شوند.
  • ظرفیت مخزن مدل‌های مختلف بخارشوی با هم متفاوت است بنابراین برای تمیز کردن سطوح زیاد با استفاده از بخارشوی بهتر است که بخارشویی را انتخاب کرد که مخزن آن بزرگ باشد.
  • علاوه بر موارد ذکر شده توان بخارشوی نیز مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه شود، زیرا هرچه توان بخارشوی بیشتر باشد قدرت آن در تمیز کردن لکه‌ها بیشتر خواهد بود و آن‌ها را با سرعت بالاتری تمیز می‌کند.

مزیت‌های استفاده از بخارشوی

هر کدام از وسایل نظافتی ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد که بخارشوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مزیت‌های زیادی نسبت به سایر وسایل نظافتی دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است.

  • قدرت تمیز کنندگی و ضد عفونی کردن سطوح مختلف و انواع لکه‌ها، آلودگی‌ها، چربی‌ها و میکروب ها
  • کاربردهای متعدد و قابلیت استفاده برای قسمت‌های مختلفی از جمله؛ شیشه‌ها و پنجره‌ها، دیواره‌ها و کف زمین، سینک ظرفشویی، پارکت، فرش و غیره
  • عدم نیاز به مواد شوینده و صرفه‌جویی در هزینه ها
  • امکان تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس به دلیل طراحی ارگونومیکی دسته
  • سازگار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

سوالات متداول

  1. بخارشوی چیست؟

یکی از وسایل و تجهیزات نظافتی بخارشوی است که بخار آب را با قدرت زیاد بر روی سطوح مختلف انتقال داده و باعث از بین رفتن آلودگی‌ها و ضدعفونی می‌شود.

  1. 2. استفاده از بخارشوی چه مزیت‌هایی دارد؟

بخارشوی‌ها علاوه بر کیفیت و قدرت بالا در تمیز کردن سطوح مختلف، به مواد شوینده نیازی ندارند و باعث ضدعفونی شدن سطوح می‌شوند.

  1. 3. بخارشوی‌ها چه کاربردهایی دارند؟

از جمله کاربردهای بخارشوی‌ها می‌توان به تمیز کردن قسمت‌های مختلفی مانند؛ بخش‌های مختلف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان، شیشه و پنجره، کف زمین و غیره اشاره کرد.

نتیجه گیری

در نزدیکی عید نوروز و به مناسبت ورود به سال جدید و همچنین به دلیل مهمانی‌های مکرری که صورت می‌گیرد، تمیز کردن و نظافت منزل اهمیت زیادی پیدا می‌کند که با استفاده از تجهیزات و مواد مختلفی می‌توان نظافت بخش‌های مختلف منزل را انجام داد اما از آنجایی که مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده گران و مضر هستند و برخی از وسایل نظافتی کاربرد موثری برای از بین بردن آلودگی‌ها ندارند بنابراین بهترین وسیله نظافتی، استفاده از بخارشوی است.

بخارشوی به مواد شوینده نیازی ندارد و برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف کاربرد دارد، زیرا بخار این دستگاه‌ها کامل قوی بوده و لکه‌ها، چربی‌ها، آلودگی و میکروب‌ها را کاملاً نابود می‌کند. بخارشویی‌ها به دلیل طرفداران زیادی که دارند در انواع برند‌های مختلف موجود هستند که برای خرید آن‌ها باید دقت نمود که نمونه اصلی و با کیفیت آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرد، فروشگاه تک کالابان یکی از فروشگاهی معتبر و شناخته شده است که انواع بخارشوی‌ها را در مدل‌ها اصلی و باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.

بخارشویی
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من