مقایسه محصولات

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱

اگر به دنبال بهترین مدل‌های سرخ‌ کن تفال و فیلیپس هستید و دستگاهی می‌خواهید که امکانات کامل و ارزشمندی داشته باشد تا اکثر نیازها و انتظارات شما را برطرف کند. مانند کاربری ساده و آسان، ظرفیت مناسب، قطعات باکیفیت با قابلیت جداشدن برای شستشوی راحت تر، برنامه های پخت پیش فرض کاربردی، پیشنهاد ما سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۷۰ و سرخ‌کن و گریل تفال ۸۰۱ است. این دو دستگاه از بهترین و پرفروش ترین مدل های برند فیلیپس و تفال هستند که در این مقاله به معرفی و مقایسه آنها می‌پردازیم که رقابت بسیار جذاب و تنگاتنگی هم دارند. پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سرخ‌ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

ابتدا به بررسی سرخ‌کن فیلیپس مدل 9270 می‌پردازیم. جالب است بدانید که شعار برند فیلیپس و بخصوص این مدل محبوب این است: غذای فوق العاده خوشمزه با ۹۰ درصد چربی کمتر!

این دستگاه به لطف بهره‌مندی از فناوری‌های بروز و کاربردی انواع مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، پیتزا، سیب زمینی، صیفیجات، کیک و کاپ کیک را بصورت کامل و یکنواخت پخت می‌کند. که به آن تکنولوژی Air Fryer یا همان هواپز می‌گویند. این قابلیت بخاطر فن قدرتمندی است که حرارت ایجاد شده بوسیله المنت‌ها را در سراسر سبد بصورت یکنواخت پخش می‌کند. این مدل یکی از پرفروش ترین سرخ کن های فیلیپس است که ویژگی‌های خاص و ارزشمندی دارد و در فهرست زیر می‌توانید مهم‌ترین‌ آنها را مشاهده کنید.

  • ظرفیت 6.2 لیتری که برای 5 الی 7 نفر فوق العاده مناسب و ایده آل است.
  • مجهز به فناوری Rapid Air که مصـرف روغن را به حداقـل ممکن می‌رساند.
  • قابلیت هواپز که تمام مواد غذایی داخل سبد را بطور یکنواخت پخت می‌کند.
  • پنـل دیجیتال و لمسی با 10 برنامه پخت که استفاده از آن را راحـت می‌کند.
  • دارای سبدی از جنس تفلون نچسب که براحتی جدا و شستشو می‌شود.

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱

معرفی سرخ‌ کن تفال مدل ۸۰۱

نوبت به معرفی و بررسی سرخ‌کن تفال مدل ۸۰۱ رسید. این دستگاه حرفه ای تفال هم کمک می‌کند تا انواع مواد غذایی کاربردی مانند گوشت، مرغ درسته، ماهی، سیب زمینی و کیک را براحتی با لمس کردن تصویر آن روی پنل دیجیتال با کم ترین میزان روغن تا (80 درصد کمتر) سرخ کنید. که فوق العاده جذاب است. این مدل هم مانند رقیب اصلی خود قابلیت هواپز و پخت یکنواخت مواد غذایی را دارد که غذا را بطور کامل مغز پخت می‌کند. در فهرست زیر به مهم‌ترین ویژگی‌های این سرخ کن پرفروش تفال اشاره می‌کنیم.

  • ظرفیت 6.5 لیتری که برای 6 الی 8 نفر مناسب است.
  • قابلیت پخت یکنواخت و مغزپخت کردن انواع موادغذایی
  • صفحه نمایش لمسی با 8 برنامه پخت و پز پیش فرض
  • قابلیت گریل گردن مواد غذایی که بسیار کابردی است.
  • قابلیت جداسـازی و تفکیک حجـم سبد بصورت دلخواه

بررسی سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱

جدول مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰  و تفال ۸۰۱

تفال ۸۰۱

فیلیپس ۹۲۷۰

مدل

۱٫۵kg, ۶٫۵ لیتر ۱٫۵kg,۶٫۲ لیتر ظرفیت
۱۶۵۰ وات ۲۰۰۰ وات قدرت
دارد دارد کنترل دما
لمسی لمسی کنترل پنل
دارد دارد timer
LCD LCD صفحه نشانگر
مشکی مشکی رنگ
دارد دارد توقف خودکار

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰  و تفال ۸۰۱  از نظر ظرفیت

ظرفیت مدل 801 تفال از مدل 9270 فیلیپس کمی بیشتر است. هرچند این تفاوت خیلی به چشم نمی‌آید اما در تعداد نفرات ظرفیت مدل تفال یک نفر بیشتر را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید حداکثر برای 8 نفر مواد غذایی مورد نظرتان را سرخ کنید. درحالیکه در مدل فیلیپس شما حداکثر برای 7 نفر ظرفیت پخت مواد غذایی را دارید. پس کفه ترازو به سمت سرخ کن تفال مدل 801 سنگینی می‌کند.

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱ از نظر ظرفیت

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال 801 از نظر طراحی

سرخ‌کن‌ های بدون روغن معمولاً به دو شکل کشویی یا آسانسوری طراحی می‌شوند. مقایسه سرخ‌ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱ نشان می‌دهد که هر دو بصورت کشویی طراحی شده‌اند. این مدل تفال ارتفاع بیشتری دارد اما این مدل فیلیپس جای کمتری اشغال می‌کند. در این بخش اگر محدودیت جا ندارید تفال و درغیر اینصورت فیلیپس گزینه بهتری است. لازم به توضیح است که هر دو مدل پنل لمسی دارند که مدل تفال 8 برنامه و فیلیپس 10 برنامه پیش فرض دارد. که از این نظر فیلیپس شرایط بهتری دارد. سبد تفال از کاسه داخلی جدا نمی‌شود درمقابل سبد فیلیپس با فشردن یک ضامن از کاسه جدا می‌شود و شستشوی راحت تری دارد.

اینکه کفه ترازو در بخش طراحی به سمت کدام مدل سنگینی می‌کند کاملا به نیازها و انتظارات شما برمی‌گردد. پس حتما نظرتان را درمورد طراحی ظاهری این دو مدل که کدامیک بهتر است. در قسمت نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مقایسه سرخ‌کن بدون روغن تفال و فیلیپس از نظر فناوری پخت

سرخ‌کن و گریل تفال برای سرخ کردن از تکنولوژی EXTRA CRISP استفاده می‌کند. در این فناوری گردش سریع هوا، تعادل کامل دما و جریان هوای گرم در ترد شدن و پخت کامل مواد غذایی بسیار تاثیرگذار است. همچنین دارای تکنولوژی کباب‌ کردن بدون دود است که کاملا منحصربه‌فرد و جذاب است!

ما سرخ کن فیلیپس  برای سرخ کردن سالم از تکنولوژی Rapid Air استفاده می‌کند. فناوری Rapid Air با طراحی منحصربفردش، هوای گرم را بطور یکنواخت پخش می‌کند تا با 90 درصد روغن کمتر مواد غذایی موردنظرتان را سرخ کنید. شگفت انگیز نیست؟ در این بخش هردو دستگاه عملکرد خوبی دارند اما اگر قابلیت گریل کردن برایتان اهمیت دارد. بهترین انتخاب سرخ کن تفال است.

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱ از نظر نوع پخت

 

از نظر ایمنی سرخ‌کن تفال بهتره یا فیلیپس

در پاسخ به این سؤال که از نظر ایمنی تفاوت سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس و سرخ‌کن بدون روغن تفال در چیست؟ باید بدانید که هر دو مدل استانداردهای ایمنی بسیار بالایی دارند. هر دو عایق بدنه و دستگیره هستند که از سوختگی احتمالی دست در برخورد به بدنه یا دستگیره جلوگیری می‌کنند. هر دو مدل قابلیت قطع کن خودکار در صورت باز شدن درب دستگاه پیش از اتمام زمان پخت دارند. که خیال شما را از نظر ایمنی بطور کامل راحت می‌کنند. در این بخش هر دو مدل برابر هستند و برتری خاصی دیده نمی‌شود.

مقایسه سرخ‌کن فیلیپس و تفال از نظر شستشو

هر دو دستگاه قابلیت شستوی راحت حتی در ماشین ظرفشویی را دارند. با این تفاوت که سبد مدل فیلیپس از کاسه هم جدا می‌شود درصورتیکه سبد مدل تفال این قابلیت را ندارد. پس اگر این موضوع برایتان خیلی اهمیت دارد. مدل فیلیپس انتخاب بهتری است.

مقایسه قیمت سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱

قیمت این دو دستگاه اختلاف چشمگیری ندارند. پس خیلی در مقایسه تاثیرگذار نیستند و شما می‌توانید با حدود 8 الی 9 میلیون تومان این سرخ کن ها را تهیه کنید. که توصیه همیشگی ما خرید از فروشگاه‌های معتبر که انواع ضمانت‌ها و خدمات مطمئن را می‌دهند، است. ما در فروشگاه تک کالابان با ارائه ضمانت اصل بودن، گارانتی معتبر، ضمانت بازگشت وجه یا کالا حتی درصورت موردپسند نبودن کالا در حال خدمت‌رسانی در سراسر کشور هستیم. تا شما عزیزان بدون کوچکترین نگرانی خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

امروزه سرخ‌ کن یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه است که به کمک آن می‌توان غذاهای متنوعی را به سرعت و با کیفیت بسیار بالا آماده کرد. این دستگاه برخلاف روش‌های قدیمی با حداقل نیاز به استفاده از روغن، انواع مواد غذایی را سرخ می‌کند. اگر همچنان برای انتخاب یکی از این دو مدل تردید دارید پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم زیر از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما نهایت استفاده را ببرید تا بهترین مدل که دقیقا متناسب با نیازتان است را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان اطلاعات خود را وارد کنید

و یا در صفحه اصلی سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌توانید اطلاعات کاملی درمورد سرخ کن های این برند پرطرفدار بدست آورید و درصورتی که قصد خرید از این برند را داشته باشید. بهترین مدل ها را مشاهده و بررسی کنید.

و یا اگر طرفدار برند تفال هستید می‌توانید در صفحه اصلی سرخ کن بدون روغن تفال به بررسی انواع مدل‌های آن بپردازید تا با آگاهی کامل نسبت به تمام مدل های این برند محبوب بهترین مدل را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

آیا فیلیپس ۹۲۷۰ و تفال ۸۰۱ دارای دستور پخت غذا متناسب با خودشان هستند؟

بله هر دو دارای دفترچه پخت غذا متناسب با پنل خود دستگاه هستند. همچنین برند تفال دارای دستورالعمل‌های موجود در برنامه Nutri U هست که توسط کارشناسان تغذیه برای پخت و پز روزانه تنظیم شده است.

از نظر ابعاد کدام‌یک بزرگ‌تر است؟

ابعاد فیلیپس ۹۲۷۰، پهنای 40.3، عرض 31.5 و ارتفاع 30.7 است و ابعاد تفال ۸۰۱، پهنا 30.3، عرض 43.2 و ارتفاع 43.2 است. در نتیجه تفال ارتفاع بیشتری دارد و کمی بزرگ‌تر است.

کدامیک روغن بیشتری می‌خواهد؟

ادعای فیلیپس این است که در این مدل مصرف روغن را تا ۹۰ درصد کاهش داده است و تفال ادعا می‌کند تا ۹۹ درصد مصرف روغن را کاهش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *