مقایسه محصولات

ماشین اصلاح صفر زن بخریم یا موزر؟ (مقایسه انواع فیلیپس)

ماشین اصلاح صفر زن بخریم یا موزر

آیا برای خرید ماشین اصلاح میان مدل‌های مختلف صفر زن و ماشین‌های موزر، مردد هستید؟ اینکه کدام مدل ماشین اصلاح انتخاب شما باشد، به استایل و مدل مو و ریش شما بستگی دارد. آیا انتظار شما از ماشین اصلاح این است که شما را از رفتن به آرایشگاه بی‌نیاز کند یا می‌خواهید هر روز صبح سریع‌تر ریش‌های خود را به اندازه صفر بتراشید؟ آیا پوست صورت حساسی دارید و تیغ پوست شما را اذیت می‌کند؟ شما ماشین اصلاح را برای کوتاه کردن ریش و گاهی موهای سر استفاده می‌کنید؟ این سؤالات می‌تواند در ابتدا نیاز شما را از ماشین اصلاح مشخص کند.

ماشین‌های اصلاح در دو دسته کلی قرار می‌گیرند: ماشین‌های صفر زن و ریش‌تراش موزر یا ماشین اصلاح سر. ماشین‌های صفر زن را نمی‌توان جز برای استفاده از ریش استفاده کرد، اما ماشین‌های ریش‌تراش موزر برای اصلاح سر نیز می‌توانند استفاده شوند و با شانه‌های متعددی که دارند، برای اندازه و مدل‌های مختلف یک اصلاح سر حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه شما را برای انتخاب یک ماشین اصلاح صفر زن یا ریش‌تراش راهنمایی می‌کنیم.

تفاوت ماشین اصلاح صفر زن با ماشین موزر

ماشین اصلاح صفر زن اختصاصاً برای صورت به کار می‌رود و قابلیت تراشیدن ریش در اندازه صفر را دارد. تیغه این ماشین‌ها در دو مدل چرخشی و فویلی طراحی شده است.

ماشین‌های اصلاح موزر بیشتر برای کوتاه کردن موی سر طراحی شده‌اند. این ماشین‌های اصلاح با چندین شانه کمک می‌کند ما در اندازه‌های مختلف کوتاه شود. از این ماشین بدون شانه می‌توان برای کوتاه کردن ریش استفاده کرد. البته با این ماشین نباید انتظار داشت که صورت صاف و بدون ریش شود.

انواع ماشین‌های اصلاح فیلیپس

فیلیپس برند نام آشنایی در میان ماشین‌های اصلاح بازار است که طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه به معرفی انواع ماشین‌های اصلاح فیلیپس در نوع حج زن و صفر زن می‌پردازیم.

انواع ماشین‌های موزر فیلیپس

ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715

ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715 با 8 سری مختلف دستگاهی حرفه‌ای برای اصلاح موی سر، صورت و بدن است. سری مخصوص اصلاح سر، ریش و سبیل و اصلاح موی زائد بدن در این دستگاه از مزایای آن است.

یکی از سری‌های دیگر این دستگاه ست موزن بینی و گوش است. شارژ سریع ماشین اصلاح فیلیپس 7715 از مزایای دیگر آن است.

ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7720

ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل MG7720 با هشت سری مختلف یک مجموعه کامل برای اصلاح سر و صورت و بدن است. تیغه‌های فیلیپس 7720 خود تیز شونده است و دستگاه شارژ سریع 5 دقیقه‌ای دارد.

همچنین موزن گوش و بینی در ین دستگاه، شما را از خرید چند دستگاه اصلاح بی‌نیاز می‌کند.

2 شانه مخصوص ته‌ریش، یک شانه قابل تنظیم ریش، سه شانه برای اصلاح مو و دو شانه برای اصلاح بدن در این دستگاه است.

فیلیپس 7720 ضد آب و قابلیت استفاده زیر دوش دارد. دستگیره ضد لغزش آن نیز اصلاح را با کمترین لرزش میسر می‌کند.

انواع ماشین‌های صفر زن فیلیپس

ست اصلاح فیلیپس مدل MG7770/49

ست اصلاح فیلیپس مدل MG7770/49 دستگاه صفر زن با دو تیغه استیل است. این دستگاه قابلیت استفاده تا 600 دقیقه را بدون سیم دارد. فیلیپس 7770 با برش چرخشی، سری قابل شستشو دارد. 23 ابزار مختلف در این ست اصلاح قرار دارد و 14 شانه به همراه دارد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5588/38

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5588/38 دستگاه صفر زن با تکنولوژی چرخشی است. این ریش‌تراش ضد آب فیلیپس، هم به صورت خشک هم به صورت مرطوب و زیر دوش قابل استفاده است. سیستم شارژ سریع دارد و به صورت بی‌سیم استفاده می‌شود.

صفحه نمایشگر این دستگاه میزان باتری، وضعیت شارژ و قفل مسافرتی را نشان می‌دهد.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل qp2520

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل qp2520 از دستگاه‌های صفر زن پرطرفدار فیلیپس است.

در این ریش‌تراش امکان کوتاهی دلخواه مو و مرتب کردن ریش‌ها وجود دارد. چهار تیغه در فیلیپس 2520 وجود دارد که برای اندازه دلخواه ریش مناسب است. برس دستگاه چرخشی است.

ظرفیت بالای باتری لیتیومی نیز از ویژگی‌های آن است.

ماشین اصلاح فیلیپس نورلکو مدل Mg7750

ماشین اصلاح فیلیپس نورلکو مدل Mg7750 صفر زن ضد آلرژی فیلیپس است. این دستگاه با 14 شانه و 5 سری امکانات مختلفی دارد. قابلیت شارژ سریع و استفاده در حالت خشک، مرطوب و زیر دوش از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. فیلیپ نورلکو با تیغه‌ی خود تیز شونده و سری‌های مختلف قابلیت مدل دادن به اصلاح صورت را دارد. این دستگاه موزن گوش و بینی و شانه‌های اصلاح صورت، سر و بدن را نیز به همراه دارد.

جمع‌بندی

ماشین‌های اصلاح فیلیپس در مدل‌های مختلف نیازهای گوناگون را برطرف می‌کنند. اگر به دنبال ماشین اصلاح سر حرفه‌ای هستید ماشین‌های اصلاح موزر فیلیپس انتخاب مطلوبی برای شما است؛ اما اگر نیازمند ماشین اصلاحی برای صفر زدن ریش بوده و همچنین نیاز به سری‌های مختلف اصلاح دارید، مدل‌های جدید ماشین صفر زن فیلیپس مثل یلیپس نورلکو انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود که تمام نیازهای اصلاح صورت و سر و بدن را برطرف می‌کند.

سوالات متداول

آیا ماشین اصلاح صفر زن به اندازه تیغ، موهای صورت را کوتاه می‌کند؟

بله. ماشین اصلاح صفر زن از نوع چرخشی یا فویلی می‌تواند همانند تیغ صورت را صاف کند. استفاده از این ماشین‌ها ضمن صافی و نرمی پوست، به خاطر پوشش محافظ بین تیغه‌ها و بعضاً تیغه‌های ضد آلرژی، اصلاحی ایمن‌تر از تیغ را خواهد داشت. با ماشین اصلاح صفر زن التهاب پس از تیغ و امکان خراشیدگی و بریدگی و جوش زدن وجود ندارد.

تفاوت خط زن و موزر چیست؟

تفاوت دو ماشین اصلاح خط زن و حجم زد در سایز برش تیغه، اندازه شانه و قدرت موتور است. خط زن یا صفر زن برای اصلاح موی صورت و بدن و سایز برشی نزدیک به صفر است و موزر با سایز برش حداقل نیم سانت به بالا برای ته ریش و اصلاح موی سر است.

چه برندی بهترین ماشین اصلاح صفر زن را دارد؟

یکی از برندهای برتر ماشین ریش‌تراش از گذشته تاکنون فیلیپس است. ماشین اصلاح فیلیپس به دلیل کیفیت بدنه، طراحی خوب و تیغه‌های تیز و ضد آلرژی معروف بوده است. امکانات جدید ماشین‌های فیلیپس با تیغ خود تیز شونده، ضد آب بودن و قابلیت شارژ سریع و داشتن سری‌ها و شانه‌های مختلف در یک ست اصلاح آن را بسیار محبوب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *