طرز استفاده از محصولات

طرز تهیه سیب‌ زمینی در سرخ‌ کن فیلیپس

طرز تهیه سیب‌ زمینی در سرخ‌ کن فیلیپس

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و حرفه‌ای، تجهیزات زیادی نیاز است. لوازم برقی از جمله وسایلی هستند که در تکامل هر چه بیشتر آشپزخانه نقش بسزایی دارند. یکی از کاربردی‌ترین این وسایل سرخ‌ کن است. با استفاده از سرخ‌‌ کن بدون روغن یا همان هواپز که بهترین برند آن هم فیلیپس است. می‌توان انواع مواد غذایی را خیلی سریع و آسان با کمترین نیاز به روغن سرخ کرد. در این مطلب قصد داریم که به بررسی بهترین روش طرز تهیه سیب زمینی در سرخ کن فیلیپس بپردازیم تا سیب زمینی‌هایی مشابه فست فودها و رستوران‌ها آماده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرخ‌ کن‌ یا هواپز فیلیپس

قبل از اینکه آموزش طرز تهیه سیب زمینی در سرخ کن فیلیپس را شروع کنیم بهتر است کمی درمورد این برند معروف اطلاعات بدست آورید. فیلیپس از معروف‌ترین برندهای لوازم برقی است.‌ سرخ‌ کن‌ های فیلیپس در انواع مختلفی از طرح، رنگ و مدل به بازارهای جهانی عرضه شده اند. یکی از ویژگی‌های مثبتی که این برند دارد، دقت و ظرافت بالایی است که در ساخت محصولات خود به کار می‌برد. با نگاهی کوتاه به سرخ‌کن‌ های فیلیپس، خیلی سریع متوجه کیفیت و عملکرد فوق‌العاده‌ آنها می‌شویم. سرخ کن های این برند از لحاظ ساختاری شبیه هم هستد اما در ویژگی‌هایی مانند قدرت موتور، ظرفیت دستگاه، نوع فیلتر و جنس بدنه تفاوت‌های زیادی دارند که شما باید باتوجه به نیازی که از دستگاه دارید بهترین مدل را انتخاب کنید.

یکی از محصولات پیشنهادی ما در فروشگاه تک کالابان برای شما عزیزان، سرخ کن فیلیپس مدل 9270 بوده که دارای توان 2000 واتی و ظرفیت 6 لیتری است. باتوجه به ویژگی‌هایی که دارد اکثر نیازهای شما را در سرخ کردن مواد غذایی برآورده می‌کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر روی لینک زیر تصویر کلیک کنید.

طرز تهیه سیب زمینی در سرخ کن فیلیپس

غذاهای سرخ‌کردنی در دنیای مزه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و محبوبیت بسیاری زیادی در بین مردم پیدا کرده‌اند. خیلی از افراد تصور می‌کنند که برای داشتن یک غذای سرخ‌کردنی خوشمزه به خصوص سیب‌ زمینی، روغن زیادی نیاز است.‌ با ورود سری جدیدی از سرخ‌ کن‌ های بدون روغن، انقلاب جدیدی در صنعت غذایی ایجاد شده است. سرخ‌ کن‌ های فیلیپس با صرف مقدار کمی روغن، انواعی از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم را در کمترین زمان ممکن، آماده می‌کنند. تنها باید یک سری از مراحل را به خوبی انجام دهید. در ادامه، طرز تهیه سیب‌زمینی‌ در سرخ‌ کن بدون روغن فیلیپس را بصورت کامل آموزش می‌دهیم.

۱. در ابتدا سیب‌ زمینی‌ ها را پوست گرفته و آن‌ها را بصورت خلال خرد کنید.

۲.سیب‌ زمینی‌ های خرد شده را درون یک ظرف آب بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید. سپس آن‌ها را خارج کرده و با یک دستمال تمیز خشک کنید.‌

۳.در مرحله بعدی، یک قاشق چای‌خوری روغن به سیب‌ زمینی‌ ها اضافه کنید و مطمئن شوید که مواد کاملا به روغن آغشته شده‌اند.

۴.سپس سیب‌زمینی‌‌ها را درون سرخ‌ کن فیلیپس بریزید و دستگاه را  با دمای 180-200 درجه و زمان 10-15 دقیقه تنظیم و روشن کنید.

۵.هر چند دقیقه یکبار مواد را مخلوط کنید تا کاملاً یکنواخت سرخ شوند. توجه کنید که دما و زمان دقیق بسته به مدل سرخ کن شما متفاوت است.

ویژگی‌های سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس

  • کیفیت بالا: سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس، بسیار باکیفیت هستند. قطعات به کار رفته در این مدل‌، مقاومت و دوام فوق‌العاده‌ زیادی دارند.‌
  • منوی پیش‌فرض: سرخ‌کن‌های دیجیتالی بدون روغن فیلیپس، دارای یک منوی پیش‌فرض هستند. این منو در پخت راحت‌تر مواد بسیار کمک کننده است. این منو دما و زمان پخت یک سری از مواد غذایی را به طور خودکار مشخص می‌کند. شما می‌توانید با توجه به موادی که دارید، یکی از این گزینه‌ها را تنظیم کرده و شاهد آماده‌سازی یک غذای خوشمزه باشید.
  • وزن مناسب: جابجایی وسایل برقی همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده هاست. معمولاً در ساخت بدنه سرخ‌کن‌ های دیجیتالی فیلیپس، از پلاستیک مرغوب استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که دستگاه وزن سبک‌تری نسبت به مدل‌های استیل داشته باشد.
  • طراحی خاص: سرخ‌ کن‌ های برند فیلیپس معمولاً به صورت مکعبی و یا بیضی طراحی می‌شوند. رنگ‌بندی خوب، طراحی شیک و ابعاد مناسبی که این ابزار برقی دارند، زیبایی و جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

بهترین روش تهیه سیب‌زمینی در سرخ‌ کن فیلیپس

از دیگر پیشنهادات ما به شما عزیزان، سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 می‌باشد که دارای توان 1400 واتی و ظرفیت 4 لیتری است. اگر تصمیم به خرید یک سرخ کن اقتصادی دارید قطعا این دستگاه بهترین گزینه  برای شما است. برای مشاهده جزئیات دقیق‌تر این محصول روی لینک زیر تصویر کلیک کنید.

یک فرصت ویژه برای شما

اگر قصد خرید هریک از سرخ کن های بدون روغنی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را دارید. این فرصت را برای شما که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید فراهم کردیم تا با استفاده از کد تخفیفی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از تخفیف ویژه این محصول کاربردی که سلامتی وعده‌های غذایی ما را تضمین می‌کند، استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این فرصت فقط تا 24 ساعت آینده برای شما فراهم است. پس همین الان با کد تخفیف TKB هر مدل سرخ کنی را که دوست دارید، با شرایط ویژه سفارش دهید!

تخفیف ویژه

پیشنهاد تکمیلی

سرخ‌ کن‌ های فیلیپس با طبخ و پخت مواد غذایی در کمترین زمان ممکن، می‌توانند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشند. همانطور که می‌دانید، سرخ کردن سیب‌ زمینی همیشه با مصرف مقدار زیادی روغن همراه است. استفاده از سرخ‌ کن‌ های بدون روغن، علاوه بر آماده‌سازی سیب‌ زمینی با کیفیت بالا و کمترین نیاز به روغن، تاثیر زیادی در حفظ سلامتی و کاهش کلسترول خون دارد. در انتها توصیه می‌کنیم با بررسی قیمت و مشخصات خرید سرخ کن بدون روغن در دسته بندی اصلی بهترین انتخاب که دقیقا متناسب با نیازتان است را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • منظور از سرخ‌ کن بدون روغن چیست؟

سرخ‌ کن بدون روغن کمک می‌کند طبخ و سرخ کردن انواع مواد غذایی را با کمترین میزان روغن انجام دهید.‌

  • برخی از مزایای سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس را نام ببرید؟

کیفیت ساخت بالا، عملکرد منحصربفرد، طراحی خاص و کارایی خوب، برخی از مزایای سرخ‌ کن‌ های فیلیپس است.

  • از چه فروشگاه‌هایی می‌توان بهترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن را تهیه کرد؟

تمام فروشگاه‌هایی که ضمانت اصالت و سلامت و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند قابل اعتماد هستند. ما در فروشگاه تک کالابان علاوه بر این خدمات ضمانت بازگشت وجه یا کالا تا 10 روز اگر دستگاه ارسالی موردپسند شما نبود را هم داریم که در نوع خودش فوق العاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *