اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان
اطلاعیه فروش عید
بنر اطلاعیه تک کالابان

مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

مقایسه سولاردام و سرخ کن

تفاوت مایکروویو و سولاردام چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آید این است که تفاوت بین مایکروویو و سولاردام چیست؟ از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت‌های بین سولاردام و مایکروویو بپردازیم. در ادامه با تک کالابان همراه باشید.

تفاوت مایکروویو و سولاردام چیست؟

مایکروویو بهتر است یا سولاردام؟

مایکروویو مجهز به ابزاری به نام مگنترون است که می‌تواند امواجی با فرکانس 2450 مگاهرتز تولید کند. سپس این امواج با دیواره محفظه پخت برخورد کرده و بر روی مواد غذایی اعمال می‌شود.

اما سولاردام که نخستین بار توسط شرکت ال جی ابداع شد، شامل ترکیبی از فناوری مایکروویو و امواج گرمایشی نوری است. بنابراین سولاردارم علاوه بر سیستم پخت مایکروویو به المنت‌های نوری نیز مجهز شده است. این ترکیب موجب می‌شود تا دمای موادغذایی در عرض 5 دقیقه به 320 درجه برسد. در نتیجه سرعت پخت تا 1.5 برابر فر مایکروویو خواهد شد.

در قسمت بالای فر سولاردام یک هیتر ذغالی قرار داد که سبب می‌شود امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا ایجاد شود. همچنین در کف محفظه پخت چندین نوع هیتر سرامیک و هالوژنی قرار داد که موجب انتقال امواج گرمایش نورانی از پایین به سمت مواد غذایی می‌شود.

محفظه پخت در سولاردام به شکل مدور و استوانه‌ای است به همین دلیل امواج گرمایی بهتر بر روی مواد غذایی منعکس می‌شوند. اما در مایکروویو محفظه پخت مستطیلی شکل است.

مقایسه سولاردام و سرخ کن
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من