تشخیص اصل بودن محصولات

تشخیص جاروبرقی بوش اصل از فیک

تشخیص جاروبرقی بوش اصل از تقلبی

بوش یکی از برندهایی است که اگر قصد خرید جاروبرقی باکیفیت دارید حتما گزینه اول و یا نهایتا گزینه دوم انتخاب شماست. اما نکته ای که انتخاب و خرید این محصول کاربردی از این برند را پراهمیت می‌کند، تشخیص جاروبرقی بوش اصل از فیک است. چراکه درحال حاضر نمونه‌های تقلبی این برند در بازار لوازم خانگی کم نیست!

تشخیص جاروبرقی های بوش اصلی از تقلبی

اما اصلا نگران نباشید چون ما به عنوان مرجع خرید لوازم خانگی اصلی و اورجینال در ایران متعهد هستیم تا با آگاه سازی عمومی از خرید کالای غیر اصل توسط مصرف کننده جلوگیری کنیم. در ادامه به چهار نکته مهم برای تشخیص جاروبرقی بوش اصل اشاره می‌کنیم که شما با رعایت این نکات بدون کوچک‌ترین نگرانی مدل مورد نظر خود را تهیه می‌کنید. پس تا انتهای این مطلب مهم با ما همراه باشید.

تشخیص از طریق مدل و بارکد

اولین راه تشخیص این است که مدل و یا بارکد دستگاه که در پشت آن قرار دارد را در گوگل جستجو کنید اگر سایت اصلی بوش با نشانی اینترنتی bosch-home.com مدل مدنظر شما را داشت، دستگاه اصلی و اگر نداشت قطعا تقلبی است. در این روش بهتر است حتما وارد سایت اصلی بوش شوید و تصاویر جاروبرقی مدنظرتان را با شکل ظاهری دستگاه تطبیق دهید که خیالتان از هر نظر راحت باشد.

شناسایی از طریق توان مصرفی

دومین راه تشخیص جاروبرقی بوش اصل از تقلبی توان مصرفی غیر واقعی است! نکته ای که لازم است به آن دقت کنید این است که به وات های غیرواقعی مثل 3000 وات اصلا اعتنایی نکنید، زیرا جاروبرقی بوش اصلا مدلی با این وات ندارد و تمام مدل های کمپرسوری بوش، توان مکش را بروی بدنه نشان می‌دهند که در بازه 600 الی 1700 وات است.

توجه به ساختار ظاهری

در این روش باید به چند مورد در جاروبرقی کیسه ای توجه کنید که در زیر بصورت مختصر و مفید به آن‌ها اشاره کرده ایم و کار شما را برای تشخیص راحت می‌کنند.

متریال دستگاه

با کمی توجه به متریال دستگاه متوجه تفاوت جاروبرقی اصل و تقلبی می‌شوید. زیرا نمونه‌های تقلبی آنقدر بی‌کیفیت هستند که از روی ظاهر قابل تشخیص باشند.

توجه به نوع کیسه

تمام جاوربرقی های بوش بجز یک مدل با نام 48 گلد دارای کیسه یکبارمصرف هستند. پس اگر مدلی بجز موردی که اعلام کردیم به شما معرفی شد و کیسه دائمی داشت، قطعا تقلبی است.

تشخیص جاروبرقی بوش اصلی از طریق نوع کیسه

نوع نوشته برند

 حتما به نحوه نوشته برند بوش روی بدنه توجه کنید که در نمونه‌های اصلی کاملا بصورت حک شده است و در نمونه‌های تقلبی بصورت برچسبی است که با کشیدن ناخن روی آن بلند می‌شود و کاملا بی کیفیت است.

نوع سیم جمع کن

تمام جاروبرقی های بوش سیم جمع کن خودکار دارند و این مورد هم می‌تواند به تشخیص جاروبرقی بوش اصلی از تقلبی به شما کمک کند.

"تشخیص

کارتن دستگاه

محصولات بوش به هیچ عنوان کارتن مشکی رنگ نداشته و ندارند پس اگر محصولی از برند بوش را با کارتن مشکی رنگ به شما پیشنهاد دادند حتما از خرید آن خودداری کنید. اگر برای محصولات برندهای دیگر، سوال یا ابهامی درارتباط با اصل یا تقلبی بودنش دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی را که در آن 2 روش تضمین شده برای شناسایی کالای اصل را معرفی کرده ایم، با دقت مطالعه کنید.

جاروبرقی های بوش اصل

در ادامه تعدادی از جاروبرقی بوش اصل را مشاهده می‌کنید که همگی با ضمانت اصالت، ضمانت مرجوعی کالا حتی اگر محصول تا 10 روز موردپسند شما نبود، گارانتی 12 ماهه یا گارانتی 24 ماهه طلایی تک کالابان ارائه می‌شود.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5

قیمت اصلی ۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2

قیمت اصلی ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

جمع بندی نهایی

شما براحتی با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید جاروبرقی بوش اصل از تقلبی را تشخیص دهید و هیچ گونه نگرانی بابت خرید آن نداشته باشید. اگر از دوستان و یا آشنایان خود کسی را می‌شناسید که تصمیم به بررسی خرید و قیمت جاروبرقی دارد حتما این مقاله را برای آن ارسال کنید و یا اگر درحال حاضر جاروبرقی بوش دارید از طریق روش‌های بالا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در انتها توصیه می‌کنیم ویدئوی کامل تمامی روش‌هایی که در بالا توضیح دادیم را مشاهده کنید تا کوچک‌ترین ابهامی در این زمینه برایتان باقی نماند.

6 دیدگاه در “تشخیص جاروبرقی بوش اصل از فیک

  1. نازی گفت:

    یعنی تمام مدل های جاروبرقی بوش اصل سیم جمع کنشون از ایناست که خودش جمع میشه؟

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام یله به این صورت هستش

  2. نغمه ج گفت:

    لوازم جانبی اصلی جاروبرقی بوش مثل فیلتر و کیسه رو میشه راحت پیدا کرد؟

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام بله موجود هستش و از سایت خودمون هم میتونید ببینید

  3. ارشام گفت:

    امروز جارو برقی خریدم مارک بوش ، الان چک کردم‌که تولید 2016بوده ،ایا تاثیری نداره روی کارایی جارو برقی که برای ۷ سال پیشه ؟؟

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام ببینید نه تقلبی نیس مدل قدیمی هس ققط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *