مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

بهترین مارک پنکه ‌ایستاده

بهترین مارک پنکه ‌ایستاده

قیمت پنکه ‌ایستاده بر اساس نوع کالایی که به شما ارائه می‌شود، تعیین می‌گردد. به طور کلی اگر پنکه مورد نظر شما دارای آپشن‌های زیادی باشد، قیمت آن نیز طبیعتاً بالا خواهد رفت. این در صورتی است که اگر قیمت پنکه ‌ایستاده را به دقت متوجه شوید و بتوانید آپشن‌های ارائه شده در آن را نیز به طور کامل و دقیق بدانید، انتخاب بسیار راحت‌تری خواهید داشت. در ادامه هم در خصوص بهترین مارک پنکه ‌ایستاده و هم در مورد ویژگی‌هایی که یک پنکه ‌ایستاده باید داشته باشد، صحبت خواهیم کرد. با این کار شما نیز بهتر متوجه خواهید شد که کدام یک از مارک‌های پنکه‌ها می‌تواند انتخاب بهتر و مناسب‌تری برای شما به حساب بیاید.

بهترین مارک پنکه‌ ایستاده

در بین انواع و اقسام پنکه‌هایی که امروزه در بازار وجود دارد، چند مورد از آن‌ها می‌تواند گزینه بهتری برای انتخاب و خرید به حساب بیایند. این گزینه‌ها و محصولات با توجه به چند مؤلفه مهم تعداد آپشن‌ها، کیفیت کالا‌های تولیدی، قیمت نهایی محصول، طول عمر پنکه و… تعیین شده‌اند. به همین دلیل نیز می‌توانید به شکل راحت‌تری متوجه شوید که کدام مارک از پنکه‌ها می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

1. پنکه شیبا پارس خزر

بدنه این پنکه از پلاستیک بوده و جنس لوله آن از استیل می باشد. این پنکه را می توانید در محیط هایی مانند منزل، محل کار و مغازه و غیره استفاده نمایید. ساختار این پنکه شیبا پارس خزر به این شکل بوده که دارای سه پره پلاستیک درون دو صفحه مشبک بوده و می‌توانید آن را در 6 سطح تنظیم نمایید. توان پنکه شیبا 60 وات بوده و از این لحاظ برای خنک کردن محیط دستگاهی عالی به نظر می رسد. همچنین می توانید در زمان خاموشی دستگاه هم آن را برای زمان مناسب برای روشن شدن تنظیم نمایید.

از ویژگی‌های مثبت پنکه شیبا پارس خزر می توان به داشتن دکمه های پدالی اشاره کرد. که با پا هم به راحتی می‌توان آن را خاموش یا روشن کرد. نکته مثبت بعدی وجود دکمه کلید rhythm است. به وسیله این دکمه می‌توانید حالت وزش باد پنکه را در حالت‌های خواب یا طبیعی تنظیم کنید. حتی می‌توانید سرعت آن را کم یا زیاد نمایید. این پنکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و همچنین به وسیله ریموت می‌توانید آن را از راه دور هم کنترل کنید.

شما حتی می‌توانید به وسیله پنکه شیبا پارس خزر میزان دمای محیط را هم اندازه‌گیری نمایید که با تایمر دیجیتال روی دستگاه قابل مشاهده است. در کل این پنکه یکی از بهترین مدل‌های مارک پنکه ایستاده در فروشگاه تک کالابان بوده که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

2. پنکه دیجیتال 3 حالته بلانتون SF-2301D

یکی دیگر از بهترین مدل های پنکه ایستاده در بازار مدل 3 حالته بلانتون SF-2301D می باشد. مزیت خوبی که این پنکه دارد، به 3 حالت ایستاده، دیواری و زمینی قابل استفاده است. همچنین دارای 5 پره می باشد. توان موتور این پنکه ایستاده 55 وات بوده و بعد از هشت ساعت کار بطور خودکار خاموش می شود. شما می‌توانید در هنگام بررسی قیمت پنکه ایستاده در فروشگاه تک کالابان این مدل را در رنگ های سفید و مشکلی سفارش دهید. از مزیت‌های این پنکه می‌توان به دارا بودن سه کارکرد مختلف دستگاه اشاره کرد. بطوری که در حالت‌های نرمال و طبیعی و خواب قابل تنظیم است. همچنین این پنکه دارای یک پنل کاملاً لمسی می باشد که کارکردن با آن را بسیار راحت می کند.

این پنکه ساخت ایران بوده و یکی از بهترین مدل‌های بازار می باشد که خرید آن را به شما پیشنهاد می دهیم. در صورت خرید از فروشگاه ما 6 ماه ضمانت تک کالابان را دریافت خواهید کرد.

3. پنکه ایستاده ناسا مدل NS-1114

مدل بعدی پنکه ایستاده که دارای کیفیت مناسب و طراحی زیبایی می باشد، مدل NS-1114 ناسا می باشد. این پنکه مانند مدل بالایی دارای توان موتور 55 وات بوده و همچنین دارای 5 پره برای گردش هوا می باشد. جنس پره های این پنکه از پلاستیک بوده و دارای یک محافظ خوب برای مراقبت از پره‌ها و همچنین جلوگیری از برخورد اشیا و غیره با پره‌ها می‌باشد. نکته مثبت این پنکه قابلیت چرخش 180 درجه‌ای آن می‌باشد. همچنین می‌توانید ارتفاع پنکه را به صورت 120 تا 140 سانتی‌متر تنظیم نمایید.

شما می‌توانید از راه دور هم با استفاده از ریموت پنکه را خاموش یا روشن کرده. همچنین می توانید سرعت حرکت پره‌ها را هم به وسیله ریموت کنترل نمایید. ما در فروشگاه تک کالابان این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. در صورت خرید از ما 6 ماه ضمانت خرید تک کالابان را دریافت خواهید نمود.

فروشگاه تک کالابان

زمانی که به دنبال خرید انواع محصولات و لوازم‌های خانگی هستید، باید بدانید که کدام فروشگاه می‌تواند گزینه و انتخاب بهتری برای شما باشد. فروشگاه تک کالابان از چند جهت می‌تواند انتخاب مناسبی در نظر گرفته شود. اولاً آن که کیفیت محصولات و انواع لوازم برقی در این فروشگاه بسیار بالا است. این محصولات و لوازم‌های برقی می‌توانند از جمله اجناس رده اورجینال باشند. به همین دلیل نیز دارای کیفیت و طول عمر بالا و مناسبی نیز هستند.

نکته بعدی در مورد قیمت محصولات و لوازم برقی است. قیمت‌هایی که برای این دسته از محصولات در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند به دلیل اورجینال بودن بسیار بالا باشد. اما در تک کالابان این مسأله در نظر گرفته شده است. تعرفه‌ها و قیمت‌ها به شکلی تعیین شده‌اند که تمامی مشتریان بتوانند خرید خود را داشته باشند.

نکته بعدی در مورد روش‌های خرید از فروشگاه است. روش‌های خرید کردن از فروشگاه، می‌تواند شامل خرید حضوری و خرید آنلاین شود. در روش خرید حضوری به راحتی می‌توانید به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از نزدیک محصول و کالایی که می‌خواهید را ببینید، تست کنید و سپس خرید کنید. اما در روش آنلاین صرفاً می‌توانید مشخصات محصول را مطالعه کرده و خرید نهایی خود را انجام دهید. در روش آنلاین هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. اگر از فروشگاه معتبری نیز خرید کنید، مطمئن خواهید بود که اجناس باکیفیتی به شما عرضه شده است.

سؤالات متداول

  1. بهترین مارک پنکه ‌ایستاده چیست؟

مارک‌های مختلفی می‌توانند مناسب باشند. ما در این بخش سه مدل از بهترین مارک های پنکه ایستاده در تک کالابان را معرفی نمودیم.

  1. پره پلاستیکی بهتر است یا پره‌های آهنی؟

پره‌های پلاستیکی به دلیل حجم کمتری که دارند و همچنین وزن پایین‌تر آن‌ها، گزینه‌های مناسب‌تری محسوب می‌شوند.

  1. آیا پنکه‌های ‌ایستاده قابلیت تنظیم ارتفاع دارند؟

بله، پنکه های ‌ایستاده معمولاً قابلیت تنظیم ارتفاع و کوتاه‌تر یا بلندتر شدن را دارند.

کلام پایانی

قیمت پنکه‌ ایستاده در کنار کیفیت آن یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. زمانی که قیمت پنکه ‌ایستاده را به خوبی بدانید، متوجه خواهید شد که کدام مارک با توجه به کیفیتی که دارد، گزینه بهتری برای خرید است. با وجود تمامی معرفی‌ها و مواردی که در طول این مقاله بیان شد، اگر باز هم شک دارید که کدام برند می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد، بهتر است از کارشناسان بخش فروش کمک بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا بهترین مدل‌ها و برند‌ها را به شما معرفی کنند.

بهترین مارک پنکه ‌ایستاده
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من