طرز استفاده از محصولات

روش سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن

سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن یکی از مواردی است که خانم ها دوست دارند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. و برای آن دلایل زیادی هم وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. حتماً شما هم تاکنون به دنبال روشی برای سرخ‌ کردن مواد غذایی مختلف بوده‌اید که روغن کمتری مصرف کنید. زیرا برخی از مواد غذایی بخصوص بادمجان به روغن زیادی برای سرخ‌ شدن نیاز دارند. از آنجایی که این آگاهی برای عموم مردم ایجاد شده است که مصرف روغن کمتر در هنگام سرخ‌کردن مواد غذایی باعث حفظ سلامتی می‌شود و از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند. خوشبختانه با تولید و عرضه دستگاه‌ پیشرفته سرخ‌ کن بدون روغن، نیازی نیست که به دنبال روش‌های عجیب‌وغریب و گاها پر دردسر مانند استفاده از دستمال کاغذی و غیره برای کاهش مصرف روغن باشید.

نوع عملکرد سرخ کن های بدون روغن

سرخ‌کن‌ ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حرارت و هوای گرم که توسط المنت‌های دستگاه ایجاد می‌شود را توسط فنی که دارند بطور یکنواخت در محفظه سبد دستگاه پخش می‌کنند که باعث می‌شود مواد غذایی بدون نیاز به روغن و یا با روغن خیلی کمی سرخ می‌شوند. بسیاری از افراد با روش سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن و یا سایر مواد غذایی آشنایی کافی ندارند. که ما در این مقاله به روش سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن و مزیت‌های آن می‌پردازیم. همچنین بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

یکی از دستگاه‌های پشنهادی ما به شما عزیزان، سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 است که دارای توان و قدرت 1400 واتی است که با توجه به قدرتی که دارد، عملکرد قابل قبولی را برای شما ایجاد می‌کند و می‌توانید مواد غذایی مختلفی را با آن سرخ کنید.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن فیلیپس مدل 9200

نحوه انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن

سرخ‌کن‌ ها تنوع بالایی دارند و درصورتی‌که سرخ‌ کن مناسبی برای نیازهایی که از این دستگاه دارید، تهیه نکنید. نمی‌توانید عملکرد قابل قبولی را از آن انتظار داشته باشید. علاوه بر مهم بودن انتخاب مدل باید به اصل بودن آن هم توجه ویژه‌ای کنید. زیرا نمونه‌های تقلبی این دستگاه بسیار زیاد شده است. چراکه ممکن است مدل مناسبی را انتخاب کرده باشید اما زمان خرید بجای کالای اصل، محصول تقلبی را به شما تحویل دهند که قطعا کارایی نمونه اصلی آن را ندارد. برای اینکه هیچ وقت همچین موضوعی ناراحت کننده‌ای را تجربه نکنید. توصیه می‌کنیم حتما مقاله تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی را با دقت مطالعه کنید.

بهترین روش سرخ‌ کردن بادمجان

بعد از توضیحات اولیه حالا دیگر نوبت آموزش بهترین روش سرخ کردن بادمجان است. و هدف از پیداکردن بهترین روش برای سرخ‌ کردن بادمجان استفاده از کمترین میزان روغن و کیفیت بالای آن بعد از سرخ شدن است تا این ماده غذایی که در وعده‌های غذایی ما پرکاربرد هم است، ارزش غذایی بالای خود را نگه دارد و خدایی ناکرده سلامت ما را بخاطر سرخ کردن اشتباده به خطر نیندازد! که سرخ کن های بدون روغن این کار را خیلی سریع و باکیفیت انجام می‌دهند.

از دیگر محصولات پشنهادی ما، سرخ کن نوتریکوک مدل AF205 بوده که دارای توان 1700 واتی و ظرفیت 5/5 لیتری است که برای خانواده‌های 5 تا 7 نفره مناسب و کاربردی است. این دستگاه نیز کیفیت قابل قبولی را بعد از سرخ کردن مواد غذایی مختلف به شما ارائه ‌می‌دهد.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن نوتریکوک مدل AF205

مراحل سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن بدون روغن

مرحله اول

برای سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن ابتدا باید به این نکته توجه کنید که برای چه غذایی قصد سرخ‌کردن این ماده غذایی را دارید. درصورتی‌ که بادمجان بزرگ باشد و قصد داشته باشید آن را را روی سطح غذا قرار دهید که علاوه بر سرخ شدن دو طرف آن‌ وسط و مغز آن نیز به‌خوبی سرخ شود، باید بادمجان را خرد و اسلایس کنید. اما درصورتی‌که بادمجان را برای مصارفی سرخ می‌کنید که مغز پخت شدن آن خیلی برایتان اولویت ندارد و در ادامه فرایند پخت غذا این اتفاق می‌افتد، می‌توانید آن‌ها را بصورت درسته درون دستگاه قرار دهید.

مرحله دوم

در این مرحله بعد از تصمیم‌گیری درمورد نحوه قراردادن این ماده غذایی در سرخ‌کن، پیشنهاد می‌کنیم مقداری روغن بر روی سطح آن‌ اسپری کنید و یا با برس آن‌ها را چرب کنید. انجام این کار از چسبیدن بادمجان به سبد جلوگیری می‌کند و همچنین با کیفیت بهتری آماده می‌شود.

مرحله سوم

حال باید دما و زمان دستگاه را تنظیم کنید. اگر دستگاه شما برنامه پخت پیش فرض هم دارد باز هم نیاز دارید برای اینکه دقیق ترین دما و زمان را برای سرخ کردن بادمجان بدست آورید آزمون و خطا کنید. خبر خوب اینکه ما این آزمون و خطا را انجام داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم دمای 180 درجه سانتی‌گراد و زمان 15 دقیقه ای برای پخت ایده‌آل این ماده غذایی انتخاب کنید. البته این دما و زمان برای ظرفیت کامل سبد دستگاه است. شما براساس میزان بادمجان باید آن را تغییر دهید.

از دیگر محصولات فروشگاه، سرخ کن فیلیپس مدل 9270 می‌باشد که دارای توان 2000 واتی است یکی از پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن بازار است. چراکه هم ظرفیت مناسبی دارد و هم امکانات کامل و بروز که کمک می‌کند هر نوع ماده غذایی را به بهترین شکل ممکن سرخ کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل 9270

مرحله چهارم

بهتر است در حین فرایند پخت بعد از نیمه سرخ شدن یک طرف آن‌ها، طرف دیگر را هم به سمت کف سبد برگردانید تا دو طرف آن به‌خوبی سرخ شود و نسوزد. بعد از اتمام 15 دقیقه درصورتی‌که بادمجان ها سرخ نشده باشند می‌توانید زمان را تمدید کنید. نکته‌ای که وجود دارد و شاید به کارتان بیاد این است که می‌توانید بادمجان را بصورت ترکیبی با کدو سرخ کنید و در این حالت باید چند مرتبه در حین سرخ‌ شدن آنها را زیرورو کنید تا کاملا مغز پخت شوند.

درصورتی که برای انتخاب بهترین مدل سرخ کن که متناسب با نیازهایتان باشد و پیش خودتان بگویید «این همون مدلی که من میخواستم» پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم زیر از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما استفاده کنید تا هزینه ای می‌کنید باتوجه به نیازتان باشد نه بیشتر و نه کمتر!

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان اطلاعات خود را وارد کنید

مزایای سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن

روش سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن مزیت‌های زیادی دارد. و قطعا نسبت به روش معمولی سرخ‌کردن بادمجان بهتر است. مهم‌ترین مزایای استفاده از روش سرخ‌کردن بادمجان در سرخ‌کن به شرح زیر هستند.

· مصرف روغن کمتر

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ کن، مصرف روغن کمتر است. زیرا با تکنولوژی که این دستگاه دارد، بادمجان‌ها را با روغن کمی مغز پخت می‌شوند. بنابراین این روش سلامتی شما و اعضای خانوادتان را در طولانی مدت حفظ می‌کند و دیگر نگران بیماری های قلبی و عروقی نیستید.

· ایمنی بیشتر

به دلیل استفاده از روغن کم برای سرخ‌کردن بادمجان و طراحی که این دستگاه دارد، روغن پخش نمی‌شود. و از کثیف شدن لباس و یا صفحه گاز جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل بدنه و دسته عایقی که این دستگاه دارد، داغ نمی‌شود و براحتی می‌توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه دستتان بسوزد!

· صرفه‌جویی در زمان

سرخ‌کردن بادمجان با دستگاه سرخ‌کن با سرعت بیشتری انجام می‌شود. و کمک می‌کند در حین سرخ‌کردن بادمجان‌ها به سایر کارهایتان هم رسیدگی کنید. همچنین می‌توانید حجم بیشتری از بادمجان را با سرعت بیشتری نسبت به روش‌های معمول، سرخ کنید.

· بهتر سرخ‌شدن بادمجان‌ها

کیفیت سرخ‌شدن بادمجان، کدو و سایر مواد غذایی با استفاده از دستگاه سرخ‌کن بسیار بالاتر است و بدون شک یک لبخند رضایت روی چهره شما به یادگار می‌گذارد و هیچ حسی بهتر از این نیست که آشپزی را به یکی از دوست داشتنی ترین کارهای روزمره خود تبدیل می‌کنید. برای اینکه آموزش‌هایی که دادیم کاملا برایتان جا بیفتد و بهتر این کار را انجام دهید حتما ویدئوی زیر را با دقت مشاهده کنید تا با جزئیات کامل با روند سرخ کردن بادمجان در سرخ کن آشنا شوید.

 

·یک فرصت ویژه برای شما

اگر قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید. این فرصت را برای شما که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید فراهم کردیم تا با استفاده از کد تخفیفی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از تخفیف ویژه این محصول کاربردی که سلامتی وعده‌های غذایی ما را تضمین می‌کند، استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این فرصت فقط تا 24 ساعت آینده برای شما فراهم است. پس همین الان با کلیک روی تصویر زیر و با کد تخفیف TKB هر مدل سرخ کنی را که دوست دارید، با شرایط ویژه سفارش دهید!


تخفیف ویژه

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله به روش سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن، مزیت‌های آن پرداختیم. برای به‌کارگیری این روش، دستگاه سرخ‌کن شما باید باکیفیت باشد. و عملکرد مطلوبی ارائه کند. برندهای فیلیپس، تفال، گوسونیک، نوتریکوک و نینجا جزو برندهای مطرح و امتحان پس داده بازار هستند و اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید انتخاب آنها شما را پشیمان نمی‌کند.

ما در مجموعه تک کالابان به عنوان مرجع خرید لوازم خانگی اصلی و اورجینال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. که شما امکان انتخاب بهترین مدل که دقیقا متناسب با نیازتان است را داشته باشید. بهمین خاطر پیشنهاد می‌کنیم بجز صفحه دسته بندی این محصول که تمام برندها حضور دارند و لینک آن را در بالا قرار دادیم. انواع مدل‌های سرخ کن بدون روغن فیلیپس  و یا سرخ کن بدون روغن تفال را نیز بررسی کنید. تا محصولی متناسب با نیازها و انتظارات خود انتخاب کنید.

 

سرخ کن بدون روغن تفال

سؤالات متداول

  1. بهترین روش سرخ‌کردن بادمجان و کدو چیست؟

استفاده از دستگاه سرخ‌کن، یکی از بهترین روش‌های سرخ‌ کردن موادی مانند بادمجان و کدو است که به روغن زیادی نیاز دارند. این دستگاه به دلیل پخش هوای گرم و حرارت در دستگاه باعث سرخ‌ شدن راحت مواد غذایی، بدون نیاز به روغن و یا با استفاده از روغن کمی می‌شود.

  1. استفاده از روش سرخ‌کردن بادمجان و کدو در سرخ‌کن چه مزیت‌هایی دارد؟

استفاده از سرخ‌کن‌ها مزیت‌های زیادی دارد که عبارتنداز: مصرف روغن کمتر، ایمنی بیشتر، صرفه‌جویی در زمان و سرخ شدن بهتر مواد غذایی

3. چگونه میتوان دستگاه سرخ‌کن اصل و باکیفیت را تهیه کرد؟

برای خرید دستگاه سرخ‌کن اصلی باید آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. که ما در مجموعه تک کالابان به عنوان یکی از این فروشگاه‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.

8 دیدگاه در “روش سرخ‌ کردن بادمجان در سرخ‌ کن

  1. مهدی گفت:

    بادرود فراوان ، متاسفانه باهمین روش شما انجام شده هم بادمجان و هم کدو ، بسیار بد شکل شده اند مجبور شدم دوباره برای مهمانی خرید کنم و به روش قبل درست کنم

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام روز بخیرخیلی متاسفیم که این اتفاق افتاده حتما با گروه پشتیبانی مادرارتباط باشید تا بتوانیم بهتر راهنماییتون کنیم تمام این روش ها تست شدس و خیلی از افراد ازشون استفاده کردن وراضی بودن

  2. کدبانو گفت:

    سلام
    بادمجان ها را در سرخ کن بدون روغن فیلیپس سرخ کردم. البته بهتره بگم چروکبده، تلخ و بدشکل شدند. خیلی افتضاح بود. اصلا سرخ نمی کند. هیچ شباهتی به بادمجان سرخ شده ندارد.

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام وقتتون بخیر به سوال شما حتما داخل ویدیو های بعدی پاسخ داده خواهد شد

  3. زهرا گفت:

    به نظر من فقط, ماهی ,مرغ و قارچ رو خوب بدون روغن سرخ می‌کنه، حتی سیب زمینی هم مزه دلخواه رو نداره

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      ممنون از نظرتون اما ما یک سری موارد رو تست کردیم طبق تجربه به شما میگیم ویدیو های سایت رو تماشاکنید

  4. نسرین گفت:

    سلام
    من بادمجان هارواینطور سرخ کردم به جای اسپری کردن بادمجان ها اونارو در روغن شناور کردم و یکی یکی از روغن در آوردم بعد داخل سرخ کن سرخ کردم خوب شد روغن هم از سبد به پایین سرازیر شد و اصلا بادمجان ها روغن به خودش نگرفت. خوب شد

    1. مدیر سایت تک کالا گفت:

      سلام ممنون از تجربه ای که باما در میان گذاشتید اما شما این بار مقدار کمی روغن اسپری کنید خیلی خوب میشه و روغن کمتری استفاده میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *