مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

آموزش خرید پلوپز

نکاتی که قبل از خرید پلوپز باید بدانید

آموزش خرید پلوپز

پلوپز در میان خانوادههای ایرانی از لوازم آشپزخانه ضروری محسوب میشودT زیرا مصرف برنج در میان ایرانیان در صدر سایر موادغذایی قرار دارد و معمولا در هر وعده غذایی یافت میشود. پخت برنج با پلوپز بسیار آسان‌تر از روش‌های دیگر است به همین دلیل خانم‌های ایرانی معمولا به دنبال خرید بهترین پلوپز هستند تا آشپزی برایشان ساده‌تر گردد. علاوه بر آن پخت برنج با پلوپز برقی سریع‌تر است و به خصوص برای خانم‌های شاغل وسیله‌ای ایده آل می‌باشد، همچنین آموزش خرید پلوپز هم از نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

با خرید پلوپز مناسب خیالتان از مهمان‌های سرزده هم راحت می‌شود، زیرا سریع می‌توانید برنج را آماده کنید. با گذشت زمان پلوپزها دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند و امروزه در بازار لوازم خانگی شاهد حضور انواع پلوپزهای تک کاره، سه کاره و چند کاره هستیم. همچنین علاوه بر پخت برنج می توانید انواع غذاهای دیگر مانند سوپ، گوشت، ته دیگ، ماست و … را با استفاده از آنها بپزید. در ادامه شما را با آموزش خرید پلوپز آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید پلوپز

هنگام خرید پلوپز همواره باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید بهترین پلوپز را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. مهمترین این موارد عبارتند از:

  • ظرفیت دیگ پلوپز
  • جنس دیگ پلوپز
  • سیستم گرم نگهدارنده خودکار
  • خاموش شدن اتوماتیک
  • صفحه نمایش
  • منوهای پخت و …

پلوپز

بهترین مارک پلوپز

برندهایی مانند تفال، فیلیپس، هاردستون، سنکور و همچنین فونیکس، کاستلو و منوتک که جز کارهای جدید است، از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

  • پلوپزهای چند کاره تفال شامل بخارپز، پلوپز، سبد بخارپز و یک سری مدل‌های سرخ کن هستند و همچنین کف دیگ آنها برای ته دیگ خیلی خوب است. این مدل‌ها از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بوده و هزینه آن مقرون به صرفه است.
  • پلوپزهای تفال هم شامل بخارپز و پلوپز بوده اما سرخ ندارند و جنس دیگ آن تفلون است. توجه کنید که دیگ‌های تفلون و سرامیکی از انواع دیگر بهتر هستند.
  • پلوپز هاردستون شامل پلوپز، بخارپز و همچنین سبد سرخ کن هستند و دیگ بسیار خوبی برای پخت انواع مواد غذایی دارند، همچنین مجهز به دستگیره‌هایی برای جابجا کردن می باشند. قسمت زیرین درب این پلوپز با کیفیت قابل جدا شدن است و به راحتی می‌توانید آن را بشویید.
  • پلوپزهای برند فونیکس از محصولات جدیدتری هستند که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردار می‌باشند. این محصول هم دارای آرام پز، بخارپز، سبد سرخ کن و دیگ سرامیکی می‌باشد. همچنین قسمت زیرین درب آن برای شستشو قابل جداسازی است. پلوپزهای فونیکس مانند سایر پلوپزهای ذکر شده مجهز به منوهای مختلف پخت مانند سوپ، کیک، حلیم و … هستند.
  • پلوپزهای سنکور دارای ابعادی مستطیلی شکل هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و نسبت به سایر مدل‌ها گران‌تر می‌باشد. این پلوپز هم دارای سبد بخارپز، سرخ کن و منوهای کامل برای پخت انواع غذا هستند.

در پایان باید بگوئیم که اگر شاغل هستید و بیشترین زمان خود را در بیرون از منزل سپری می‌کنید، داشتن یک دستگاه پلوپز با کیفیت برای شما بسیار ضروری است تا در کمترین زمان غذای خود را آماده کنید. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تک کالابان با توجه به قیمت، مارک و مشخصات کامل پلوپز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش خرید پلوپز
فهرست مطالب

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من