کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی تک کالابان به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت تک کالابان هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری تک کالابان و سایر خدمات ارائه شده توسط تک کالابان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات تک کالابان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین تک کالابان از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تک کالابان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تک کالابان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. تک کالابان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت تک کالابان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. تک کالابان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در تک کالابان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تک کالابان محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

تك كالابان مجاز هستش بدون اطلاع قبلي نسبت به سفارش گيري جديد اقدام و فروش خود را متوقف كند و كليه سفارش ها قبل از توقف سفارش گيري ارسال ميشوند
چنانچه كالايي قبل از نا موجود كردن مشتري سفارش خود رو ثبت كرد وجه مشتري در تك كالابان محفوظ هستش و طي ٢٤ تا ٧٢ ساعت كارب واريز مي شود، يا كالا به انتخاب مشتري جايگزين ميشود.
كاربر بايد فرم سفارش را با اطلاعات دقيق و صحيح تكميل كند وبديهي است در صورت اطلاعات ناقص يا نادرست سفارش كاربر قابل پيگيري و تحول نخواهد بود.
تحويل گيرنده سفارش بايد طبق نام و مشخصات سفارش دهنده باشد و در غير اينصورت فقط در صورت تاييديه خريدار و طبق رسيد و امضا تحويل خواهد شد.
سفارشات تهران در ٢٤ ساعت تحويل ميشود و در شرايط خاص طي ٤٨ تا ٧٢ ساعت قبل از ارسال سفير هاي تك كالا بان با شما تماس ميگيرن
سفارشات شهرستان طي ١ الي ٣ روز كاري ارسال ميشوند.

همچنین ارسال بالای 1میلیون تومان  در تهران رایگان می باشد.

خسارت در حمل و نقل كالا

تك كالابان هميشه سعي كرده با بهترين بسته بندي تحويل شركت حمل و نقل معتبر داده و اعلام كد مرسوله خدمت مشتريان عزيز انجام ميشود .
چنانچه مشكلي در ظاهر كالا در ارسال پيش ايد حتي توسط شركت حمل و نقل تك كالابان تعهد به مشتري را انتخاب كرده و كالا تعويض خواهد شد.

شرايط ضمانت و مهلت تست تك كالابان

كالاي خريداري شده يك سال مازاد خود ضمانت فاكتور يا دستگاه داراي ضمانت است
ضمانت سليقه براي اولين بار در ايران تا ١٠ روز چنانچه كالا مورد ظاهر يا تغيير رنگ و يا مورد سليقه مشتري نبود ميتواند تعريض كنيد البته در صورت استفاده نكردن از دستگاه و اين بند فقط سليقه است
تست برق  تا ٧ روز براي سالم بودن دستگاه
ضمانت اصالت كالا توسط كارشناسان تك كالابان تاييد ميشود
ضمانت مرجوع و باز گشت وجه تا ١٠ روز از تاريخ خريد

كالا از نظر ظاهري و سلامت فقط بايد به خود مشتري تحويل داده شود تا شامل پشتيباني ما شود؛ در صورتي كه به در خواست مشتري كالا تحويل شخص ديگري گردد از نظر ظاهري مسئوليتش با فروشگاه نيست و فقط شامل ضمانت فني ميشود.

شرايط استفاده از ضمانت

خريدار بايد كد هاي ضمانت رو در سايت وارد كرده و تاريخ شروع ضمانت از تاريخ استفاده ميباشد و تا يك سال هم از تاريخ فاكتور اعتبار دارد بديهي است اگر يكسال از تاريخ فاكتور بگذرد و كدهاي ضمانت تك كالا بان ثبت نشده باشند فقط ضمانت فاكتور رو دارا مبياشد.

شرايط مرجوع يا تعويض

شرايط مرجوع كالا به اين شكل است كه كالا از نظر بسته بندي و ظاهر طبق ظاهر اوليه باشد و فاكتور هم همراه كالا باشد تا ١٠ روز در صورت سليقه و يا تعويض و تا ١٠ روز در صورت مرجوع وجه كالا كه طي ٢٤ تا ٧٢ ساعت خدمت مشتري واريز ميشود.
چنانچه كالا اتمام موجودي داشت در صورت تعويض يا كالاي جايگزين به انتخاب مشتري و يا مبلغ كالا براي مشتري واريز ميشود.