ضمانت سلیقه و تعویض (برای اولین بار در ایران)
(تا 10 روز سلیقت نبود مرجوع کن)

کالای خریداری شده تا 10 روز بعد از دریافت کالا در صورتی که  رضایت از کالا نداشته باشید یا اصن مورد سلیقه شما نباشدمیتوانند کالا را تعویض و یا مرجوع کنند.

 و به کارشناسان تک کالابان پیام بدهید یا تماس بگیرید که تعویض برای شما انجام شود)

رویه ی بازگرداندن کالا:

حتما قبل از ارسال به ما اطلاع دهید
کالا را به خوبی و به همرا ه اقلام همراه و کارتن دستگاه و برگه ی گارانتی و فاکتور خرید بسته بندی کنید در ضمن از نوشتن آدرس و مشخصات بر روی کارتن دستگاه خودداری کنید.
برای ارسال به آدرس داخل سایت و با هماهنگی تیم پشتیبان ما ارسال کنید.

ضمانت سلیقه و تعویض

بند 3- ضمانت تعویض
شهرستان:

چنانچه کالا در شهرستان به دست مشتری رسیده و مشکل ظاهری یا شکستگی داشت تک کالابان تعهد به مشتری دارد و کالا تعویض خواهد شد (تا 10 روز البته) مشتری گرامی به پست، تیپاکس یا چاپار کالا را تحویل داده و تک کالابان بدون هزینه ارسال یک کالای جدید یا آن قطعه ی شکسته شده را برای شما ارسال خواهد کرد.

تهران:

کالا توسط سفیر مجموعه تک کالابان برای شما ارسال می‌شود و کالا از نظر ظاهری توسط مشتری گرامی چک می‌شود و اگر از نظر ظاهری مشکلی داشت کالا برای شما تعویض می‌شود . 

تست برق:

چنانچه کالا به دست شما رسید و پس از دریافت کالا تا10روز مهلت تست برق دارد و اگر کالا را به برق زدید و روشن نشد باز هم برای شما تعویض می‌شود ) 
در صورت مشکل به شماره واتساپ زیر پیام دهید. 
عزیزانی که به صورت حضوری از شعبه مرکزی خرید می‌کنند، کالا را توسط ماموران تحویل تک کالابان تحویل گرفته و اگر از نظر ظاهری مشکلی وجود داشت همان لحظه تعویض انجام می‌شود.

از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان هستیم