خدمات طلایی تک کالابان

چنانچه کالای خریداری شده توسط شرکت مربوطه 18 ماه + 6 ماه ضمانت تک کالابان می باشد عادی 18 ماه وطلایی 24 ماه) در صورت مشکل فنی در طول دوره ی ضمانت که فعال شده باشد، (و طبق رویه ی شرکت گارانتی انجام میشود  . و مشتریانی که در شهرستان هستند با هماهنگی تیم پشتیبانی تحویل تیپاکس، چاپار، پست و… می دهند و برای شرکت گارانتی دستگاه  ارسال می کنند که می توانید ابتدا به تیم پشتیبانی ما تماس بگیرین وراهنمایی لازم را انجام دهند.

تعمیر توسط شرکت مربوطه کالا انجام میشود و هزینه ی آن با تک کالا بان است تابهترین خدمات به مشتریان عزیز داده شود. (مخصوص دارندگان کارت طلایی) کارت عادی ضمانت طبق رویه شرکت مربوطه انجام میشود.

این خدمات شامل مشکلات فنی دستگاه هست که تا (طبق کارت ضمانت عادی طبق رویه شرکت مربوطه و طبق ضمانت کارت طلایی 2 سال و شارژ کیف پول 2 میلیونی و آموزش کار با دستگاه به صورت ویدئویی از طریق کیف پول) از فعال نمودن گارانتی که درسایت takkalaban.com انجام میشود، به صورت رایگان برای شما مشتریان عزیز انجام میشود ( در ضمن مشکلات ظاهری دستگاه شامل این بند نمی باشد و گارانتی ظاهر دستگاه تا زمان تحویل به مشتری عزیز پا برجا است و بعد از آن شامل مباحث فنی دستگاه می باشد)

در صورت هرگونه سوال در مورد بند ها میتوانید با شماره ی 02135000405 تماس بگیرید و یا با شماره ی 09361859202 در واتساپ در ارتباط باشید.

خدمات طلایی تک کالابان

این خدمات شامل مشکلات فنی دستگاه هست که (طبق برگه  ضمانت محصول وضمانت عادی و یا طلایی) از فعال نمودن گارانتی که درسایت takkalaban.com انجام می‌شود،  برای شما مشتریان عزیز انجام میشود (در ضمن مشکلات ظاهری دستگاه شامل این بند نمی‌باشد و گارانتی ظاهر دستگاه تا زمان تحویل به مشتری عزیز پا برجا است و بعد از آن شامل مباحث فنی دستگاه می‌یاشد)

در صورت هرگونه سوال در مورد بندها میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تعهد به مشتری را جایگزین تعصب به محصول کرده ایم