مشاهده فیلــــم آمـــــوزشی سایت مــــگ

چند راز ساده در خرید جاروبرقی

چند راز ساده در خرید جاروبرقی

این مقاله در مورد چند راز ساده در خرید جاروبرقی صحبت خواهیم کرد. یکی از موارد خیلی مهمی که نیاز است به آن توجه شود قدرت توان و مکش دستگاه است و اصلا ظاهر جاروبرقی را ملاک قرار ندهید.

برندهایی مثل سامسونگ، پاناسونیک و پارس خزر برندهایی هستند که مورد رضایت مشتریان بوده و همچنین مورد تایید می‌باشد.

نکته‌ای که نیاز است به آن توجه کنید جاروبرقی‌هایی که زیر 1.5 میلیون هستند برای خرید توصیه نمی‌شود و نیاز است بودجه مناسبی را برای خرید در نظر بگیرید.

اولین موردی که نیاز است به آن توجه کنید قدرت مکش دستگاه است. مثل دستگاه پاناسونیک 2000 واتی (حدود قیمت با توجه به نوساناتی که دارد از 3 به بالا برند مالزی و 4 به بالا برند ژاپنی) که چون جز برندهای اروپایی است؛ دارای کیسه‌های یکبار مصرف است.

جاروبرقی سامسونگ مدل VC20M255AWB

مدل‌های دیگری هم هستند که قدرت مکش بالایی دارند و صدای این دستگاه‌ها کم‌تر است مثل برند جاروبرقی سامسونگ مدل VC20M255AWB یا برند جاروبرقی سامسونگ مدل SC20M2540JN می‌باشد.هر دو مدل تفاوت چندانی با هم ندارند؛ مثلا مدل 2540 دارای کنترل دسته است و مدل 255 مخزنی و کیسه‌ای است و دارای 1 پارو اضافه‌تر می‌باشد.

جاروبرقی سامسونگ مدل VC20M2540AWB
جاروبرقی سامسونگ مدل VC20M255AWB

این دستگاه‌های از نظر قدرت مکش ، صدا و کیفیت مورد تایید می‌باشند.

برندهای دیگری مثل فیلیپس، بوش و آاگ که از نظر قیمتی بالاتر هستند؛ اما کیفیت و قدرت مکش بالاتری دارند و مورد تایید و رضایت مشتریان را در برداشته است.

یکی از مدل‌های فیلیپس که با توجه نوسانات قیمت از 4 میلیون به بالا می‌باشند. این دستگاه دارای 1 پارو، لوله جاروبرقی، و دارای صدای تقریبا کم (76 دسی بل) می‌باشد. جز جاروبرقی‌های اروپایی هستند پس دارای کیسه‌های یکبار مصرف، فیلتر هپا، قدرت مکش بالا، صدای کم می‌باشد.

معمولا دارای کیسه‌هایی با حجم 3/5 تا 4/5 لیتر است و لهستانی می‌باشد.

مکش

اگر قصد خرید جاروبرقی با برند بوش را دارید حتما نیاز است با توجه به نوسانات قیمت از 5 میلیون به بالا را در نظر بگیرید. اگر کم‌تر از این مبلغ در نظر گرفته‌اید اصلا برند بوش خریداری نکنید؛ مطمئنا برند فیلیپس بهتر خواهد بود.

قدرت مکش جاروبرقی‌های که تا 500 وات به بالا است، جاروبرقی مناسب هستند که مورد تایید است.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 یکی از مدل‌های برند بوش می‌باشد که از جدیدترین و بهترین دستگاه‌ها می‌باشد. این دستگاه کمپرسوری بوده که دارای مصرف برق کمتر، قدرت مکش بالایی دارد.

دارای دو پارو و لوله‌های کنفی است. دارای یک باکس است که پاروهای متفاوتی به همراه 4-3 کیسه یکبار مصرف در آن دارد.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5

تنها جاروبرقی بوش هستند که دارای لوله‌های کنفی است. اگر در برند دیگری لوله دستگاه کنفی بود نشان‌دهنده تقلبی بودن آن است.

چرخ‌های این دستگاه متفاوت بوده و دارای 4 چرخ در زیر دستگاه قرار گرفته که به راحتی دستگاه جا به جا می‌شود.

برند آاگ هم یکی از برندهای معبتر و مورد تاییدی است که نسبت به هزینه (با توجه به نوسانات قیمت) بالای 7/5-8/5 می‌باشد.

شما می‌توانید بهترین خرید جاروبرقی و مشاوره‌های قبل از خرید را در فروشگاه تک کالابان تجربه کنید.

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه