مرجع خرید کالای اصلی اینجاست (خوش آمدید)

در مورد آبمیوه‌گیری سوال دارم؟؟

همانطور که می‌دانید، آبمیوه گیری یکی از کاربردی‌ترین ابزار آشپزخانه است. این دستگاه وظیفه آبگیری و له کردن میوه و سبزیجات را بر عهده دارد.‌ با استفاده از این وسیله، شما می‌توانید در مدت زمان خیلی کمی، آبمیوه‌های مختلفی را تهیه و نوش جان کنید.  آبمیوه گیری با خرد کردن مواد، فرایند آبگیری را انجام می‌دهد. این دستگاه  مدل‌های مختلفی داشته و عملکرد‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دهد‌.

از انواع آبمیوه‌گیری می‌توان به آبمیوه‌گیری‌های سانتریفیوژ، اهرمی، جونده و صنعتی اشاره کرد. حین خرید یک آبمیوه‌گیری با‌کیفیت، باید به میزان قدرت موتور، جنس بدنه، گنجایش و میزان صدای دستگاه توجه زیادی داشته باشید.‌ در نظر داشتن این نکات، به شما در داشتن خریدی خوب و هوشمندانه کمک می‌کند.

دقت داشته باشید که مواد سفت و دانه‌دار را درون دستگاه قرار ندهید. این کار به آبمیوه‌گیری آسیب زده و عملکرد آن را ضعیف می‌کند. برای جلوگیری از سوختن دستگاه، از شستشوی موتور آن خودداری کنید. سعی کنید قطعات دستگاه را به صورت مداوم و بعد از هر بار استفاده تمیز کنید تا از اجتماع رسوبات آلوده جلوگیری شود.

آبمیوه‌گیری

سوال دارم

آبمیوه‌گیری‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

آبمیوه‌ گیری سانتریفیوژ:  آبمیوه‌گیری سانتریفیوژ، سریع‌ترین نوع آبمیوه‌گیری است. این دستگاه طرفداران زیادی دارد و در مدت زمان کوتاه آبمیوه را تهیه می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این دستگاه می‌توان به قسمت مناسب، سرعت بالا و اشغال حجم کم اشاره نمود.

آبمیوه‌گیری اهرمی: این مدل آبمیوه‌گیری دستی بوده و با برق کار نمی‌کند. برای استفاده از این دستگاه فقط کافیست میوه ها را خرد کرده و در دستگاه قرار دهید. با پایین کشیدن اهرم و فشار به میوه‌ها، آبمیوه حاضر می‌شود. دستگاه آبمیوه‌گیری دستی برای مرکباتی مثل لیمو، گریپ‌فروت و پرتقال مناسب است. این نوع دستگاه سر و صدایی ایجاد نمی‌کنند و فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند.

آبمیوه‌گیری جونده: کاربرد آبمیوه‌گیری جونده بیشتر در رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌هاست. ظاهر این دستگاه شبیه چرخ‌گوشت است و با فشار به میوه‌ها آب آن‌ها را می‌گیرد. البته دقت کنید که قبل از استفاده از این دستگاه، پوست میوه و دانه های آن را جدا کنید. این دستگاه بسیار پر قدرت است، سر و صدای کمی دارد و آبمیوه را به مدت یک شبانه‌روز  تازه نگه میدارد.

آبمیوه‌‌گیری صنعتی: آبمیوه‌گیری صنعتی بیشتر در آبمیوه‌ فروشی‌ها و رستوران‌ها بکار می‌رود. این دستگاه به دلیل مصرف برق زیاد و حجم بزرگ در منزل بکار نمی‌رود. این دستگاه برای خرد کردن سبزیجات و میوه‌های سفت و نرم بسیار کاربردی است.

اجزای تشکیل‌دهنده آبمیوه‌گیری شامل چه مواردی هستند؟

از مهم‌ترین قطعات آبمیوه‌گیری می‌توان به درپوش دهانه، کلاهک صفحه برنده، کلاهک لاستیکی، برس تمیزکننده‌ ظرف شیشه‌ای، توری یا صافی مخزن، تیغه برش، سیم رابط و کلید پاور اشاره کرد.

برای خرید آبمیوه‌گیری گیری باید به چه چیزهایی دقت کرد؟

قدرت موتور: قدرت موتور آبمیوه‌گیری بیار مهم است.  آبمیوه‌گیری‌‌های مختلف، قدرت موتور مختلفی دارند اما در کل قدرت موتور این دستگاه ۶۰۰ الی ۱۵۰۰ وات است.  قدرت موتور در میزان برق مصرفی تاثیر زیادی دارد. هر چه موتور دستگاه بیشتر بچرخد، سرعت دستگاه میز بیشتر می‌شود، بنابراین متناسب با نیاز خود، این دستگاه را خریداری نمایید.

بدنه: معمولاً جنس بدنه آبمیوه‌گیری از استیل، پلاستیک یا ترکیبی از هر دو می‌باشد. بدنه‌های استیل دارای استحکام بیشتری هستند و قیمت بیشتری نیز دارند. جنس بدنه روی وزن دستگاه تاثیر زیادی دارد. پس هنگام خرید دستگاه، یه جنس بدنه دقت کنید.

سرو صدا: بعضی از دستگاه‌های آبمیوه‌گیری، هنگام کار سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند و باعث آزار بسیاری از افراد می‌شوند. آبمیوه‌گیری‌های بی‌صدا قیمت بالاتری دارند. پس هنگام خرید این دستگاه، به تیم موضوع دقت کنید.

گنجایش: هر دستگاه متناسب با گنجایش خود، دارای وزن و حجم متفاوتی است. در صورت استفاده مداوم، دستگاهی بخرید که دارای ظرفیت مناسب است.

امکانات: عملکردها و ویژگی‌های متعددی وجود دارد که هر آبمیوه‌گیری را از بقیه متمایز می‌کند. بنابراین، ویژگی‌های دستگاه را نیز بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد و کیفیت را داشته باشد.

دوام و عمر دستگاه: قبل از اینکه آبمیوه‌گیری مناسب خود را انتخاب کنید،  آن را بررسی کنید و از دوام و ماندگاری آن مطلع شوید.

آیا آبمیوه‌گیری‌ها گارانتی دارند؟

گارانتی دستگاه چیزی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. و از آنجایی که اکثر آبمیوه‌گیری‌ها یک سال گارانتی دارند، پیدا کردن دستگاهی که بیش از یک سال گارانتی داشته باشد، نکنه خیلی خوبی است. تمامی مدل‌های آبمیوه‌گیری موجود در سایت تک‌کالابان بیش از یک سال گارانتی دارند. بنابراین، قبل از اینکه دستگاه را انتخاب کنید، برای مقایسه مدل‌های مختلف، طرح‌های مختلف، قیمت‌های مختلف و مدت زمان گارانتی متفاوت زمان بگذارید.

هنگام خرید آبمیوه‌گیری، دقت به حجم و اندازه دستگاه چه اهمیتی دارد؟

دقت به حجم و اندازه دستگاه در هنگام خرید آبمیوه‌گیری، بسیار مهم است. البته درصورت داشتن آشپزخانه بزرگ، می‌‌ توانید یک آبمیوه‌گیری با هر ابعادی را خریداری کنید.  اما در صورت داشتن آشپزخانه کوچک باید نسبت به خرید دستگاه دقت بیشتری کنید. اگر برای هر بار استفاده از دستگاه مجبور باشید آن را مدام جابجا کنید، آبمیوه‌گیری ممکن است آسیب ببیند. آبمیوه‌گیری‌های که دارای ظاهر بلند و باریک هستند، برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب می‌باشند، چون فضای کمی اشغال می‌کنند.

نحوه استفاده از دستگاه آبمیوه‌گیری چگونه است؟

هنگام استفاده از این دستگاه، ابتدا قطعات موردنظر را در جای مناسب خود نصب کنید،  سپس میوه‌های شسته شده را به قطعات کوچک خرد کنید و آنها را داخل آبمیوه‌گیری بریزید. سپس دستگاه را روشن کرده و شروع به آبگیری کنید. پس از اتمام کار، برای شست‌و‌شو، قطعات را از هم باز کنید. پس بهتر است دستگاهی را خریداری نمایید که قطعات آن به راحتی از یکدیگر باز شوند.

کدام مدل آبمیوه‌گیری براحتی تمیز می‌شوند؟

تمام آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار طوری ساخته شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند. حتی بسیاری از آنها قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند. اما یک نکته برای تمیز کردن راحت آبمیوه‌گیری این است که هیچ وقت دستگاه  را برای مدت طولانی نشسته نگذارید، چون تفاله‌های چسبناک خشک می‌شوند و تمیزکاری را دشوارتر می‌کنند. پس همیشه دستگاه را بلافاصله بعد از آبگیری تمیز کنید و سپس قطعات آن را با آب بشویید.

هنگام استفاده از آبمیوه‌گیری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای طول عمر بیشتر و عملکرد بهتر آبمیوه‌گیری، باید به درستی از آن استفاده کنید‌. قبل از آبگیری میوه و سبزیجات، ابتدا دانه و هسته آن‌ها را جدا کنید تا به دستگاه آسیب نزنند. دقت داشته باشید که آبمیوه‌گیری را بیش از حد پر نکنید و به اندازه گنجایش آن مواد بریزید. بهتر است دستگاه را بعد از هر بار استفاده کاملا بشویید تا از تجمع رسوبات جلوگیری شود. فیلتر، صافی و قطعات اصلی آن را همیشه تمیز و سالم نگه دارید.

بهترین آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار چه مدل‌هایی هستند؟

از بهترین مدل‌های آبمیوه‌گیری می‌توان به برند بوش، فیلیپس، براون، پاناسونیک، هاردستون، فلر، میگل، کنوود، سنکور، سام، گاستروبک، کاخلر و ناسا اشاره کرد.

از چه فروشگاه‌هایی می‌توان آبمیوه‌گیری مناسبی خریداری کرد؟

فروشگاه بزرگ تک‌کالابان با سابقه‌ای درخشان در زمینه عرضه و فروش لوازم برقی خانگی، می‌تواند شما را در داشتن خریدی امن و هوشمندانه، همراهی کند. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری، از خدمات و محصولات این فروشگاه بهرمند شوید.

سرچ کنید؟؟

Juicers in Takkalaban

آب میوه‌گیری‌های تک کالابان

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟؟ از ما بپرسید...

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان اطلاعات خود را وارد کنید

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟؟ از ما بپرسید...

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان اطلاعات خود را وارد کنید

فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی
حساب کاربری من